One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli

+10
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
Peetu
vilqu
Sarqai
nealoves1D
Mileaz
Stypayhoralikson
Veeranen
zehe
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 4 Empty Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Pe 29 Kesä 2012 - 12:04

zehe

zehe

First topic message reminder :

Idea on tosiaan pöllitty toiselta foorumilta, mutta koska olen aina rakastanut tätä peliä, päätin tehdä topsun Smile

Säännöt ovat yksinkertaiset. Pelaaja 1 sanoo jonkin kivan asian esim. "Sain tänään marsun poikasen" ja seuraava eli pelaaja 2 vastaa esimerkiksi "Odotas kun pääset siivoamaan sen jätökset" ja keksii tämän perään jonkun hyvän asian. (Muistakaa tosiaan laittaa se oma hyvä asia perään kun olette pilanneet edellisen ilon) Wink hähähää, ilkeä peli Very Happy

Minäpä aloitan:

Ihanaa kun viikonloppu alkoi, ei töitä Smile


nealoves1D

nealoves1D

kuitenki oot sairaalassa just sinä päivänä/sulle on käyny jotai muut ettet pääsekkää

Ratsastustunti meni ihan superhyvin !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

vilqu

vilqu

En kerralla menee sit ihan perseellee..


Huomenna saran kanssa jotain hauskaa tiedossa.. (:

_Blistex_

_Blistex_

Sit jompikumpi teist tulee kipeeks ja ette nää toisianne huomen ollenkaan

Täl viikolla ei oo kokeita ♥

Mileaz

Mileaz

Sit ku niitä on nii toivot et ne olis ollu just tällä viikolla nii ne olis jo ohi

Osaan ehkä jotain mantsasta

jAsbee

jAsbee

unohat kaiken ku paperi tulee etee

saaan uudet kengät tänää ♥

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mä tuun ja pöllin ne

huomenna on suht. lyhyt päivä koulussa

jAsbee

jAsbee

saat 2 h jälkkää koulu jälkee

koht saan ruokaaa Very Happy

nealoves1D

nealoves1D

tuun syömää ne

tajusin et tää kuu loppuu kohta (ja voin taas alkaa tekstaa c: )

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

vilqu

vilqu

Sit oot taas tekstannu sun saldos (?) loppuu etkä taas voi tekstata ku se on loppu kahes päivässä..


Viikonloppuna juhlitaa kavereiden kaa vihdoin mun synttäreitä!! Jee Jee!!

jAsbee

jAsbee

menetät kaikki sun kaverit ja istut viikonlopun yksi himas

ulkon on ihana kotosa synkkä ilma (:

86Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 4 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Su 19 Toukokuu 2013 - 0:30

Mileaz

Mileaz

nyt siel on varmaa aika kirkasta


oon löytäny nyt tosi paljo kivoi biisei lyhyes ajassa ja oon iha innoissani ku pääsin päivittää mun soittolistaa

87Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 4 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Su 19 Toukokuu 2013 - 3:27

Veeranen

Veeranen

kuuntelet niitä liikaa ja kohta inhoot niitä


enää pari viikkoo koulua !

88Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 4 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Su 19 Toukokuu 2013 - 11:00

nealoves1D

nealoves1D

kesän jäkee se taas alkaa

Sain kivoja kuvia viikonloppuna

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

89Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 4 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ma 20 Toukokuu 2013 - 4:03

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Kun katot niitä vähän kauemmin ni ei ne enää ookkaan niin kivoja

Lauantaina shoppailee kavereiden kaa :)

90Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 4 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ma 20 Toukokuu 2013 - 9:39

_Blistex_

_Blistex_

Kuitenkin suunnitelmat menee jotenki pieleen ettekä meekkään lauantaina shoppailemaan.

Oon löytäny jo kaikkii kivoi kesävaatteita (:

91Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 4 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ma 20 Toukokuu 2013 - 11:04

Veeranen

Veeranen

Koko kesä sataa etkä pääse käyttää niitä


Sain uudet kengät

92Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 4 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ti 21 Toukokuu 2013 - 5:19

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Pian ne onki jo vanhat

Tää peli on mun vahvin vahvuus :D Oon niin hyvä keksii kaikesta jtn negatiivista xd

93Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 4 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ti 21 Toukokuu 2013 - 8:03

Mileaz

Mileaz

koht tänne rekisteröityy kuitenki joku joka on viel parempi ku sä ja sit tunnet ittes täyeks nollaks koska se on nii paljo viisaampi tän suhtee

jee sain kesätöitä!!

94Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 4 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ke 22 Toukokuu 2013 - 9:13

vilqu

vilqu

Enne ku lannistan millan ni on ihan pakko sanoo et jos tää on essin alaa ni tää ei oo todellakaan mun alaa.. Very Happy no kuiteski.. Smile

Kohta sun työnantajas soittaa ettet saakkaa sitä paikkaa..

Imuroin mun huonee tnä ja vaihan 1D lakanat varmaa viel illalla!!

95Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 4 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli To 23 Toukokuu 2013 - 3:54

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Se sun imuris jäi sinne huoneeseen ja räjähtää pian niin että pölyä on entistä enemmän

Ei tarvii ottaa sitä kamalaa sunlahti esiintymisasua harkkoihin mukaan :)

96Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 4 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli To 23 Toukokuu 2013 - 6:57

Veeranen

Veeranen

koht saat viestin mis lukee et teijän on pakko ottaa ne mukaa

sain vihdoin ostetuks ittelleni purkkaa D:

97Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 4 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Pe 24 Toukokuu 2013 - 4:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

kohta ne on jo syöty

10 kemian kokeesta xd

Peetu

Peetu

sun ope teki jipon ja sait oikeesti 5 !

LOMA ♥

nealoves1D

nealoves1D

sul ei kuitenkaa oo mitää tekemistä ja on huono ilma ja sit se loma jo loppuuki Smile

Oon tyytyväinen mun päättötodistuksee !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

100Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 4 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli La 8 Kesä 2013 - 23:39

Insku

Insku

Sait vahingossa jonkun hiken todistuksen, omas on täynnä vitosii c:

Tänää yöbussilla kuopioon, jännittää SmileSmile

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa