One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli

+10
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
Peetu
vilqu
Sarqai
nealoves1D
Mileaz
Stypayhoralikson
Veeranen
zehe
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

1Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Pe 29 Kesä 2012 - 12:04

zehe

zehe

First topic message reminder :

Idea on tosiaan pöllitty toiselta foorumilta, mutta koska olen aina rakastanut tätä peliä, päätin tehdä topsun Smile

Säännöt ovat yksinkertaiset. Pelaaja 1 sanoo jonkin kivan asian esim. "Sain tänään marsun poikasen" ja seuraava eli pelaaja 2 vastaa esimerkiksi "Odotas kun pääset siivoamaan sen jätökset" ja keksii tämän perään jonkun hyvän asian. (Muistakaa tosiaan laittaa se oma hyvä asia perään kun olette pilanneet edellisen ilon) Wink hähähää, ilkeä peli Very Happy

Minäpä aloitan:

Ihanaa kun viikonloppu alkoi, ei töitä Smile


26Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ma 16 Heinä 2012 - 0:25

vilqu

vilqu

Kohta palkitset ittes hesellä ja muulla mössötyksellä ja sit on taas ne kaikki just polttamas kalorit ja muut takasin

Oon tällä hetkellä yksin kotona, JES!

27Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ma 16 Heinä 2012 - 1:58

zehe

zehe

Nyt ku riemastuit siitä noin paljon nii ens kerralla tunnet koko ajan hönkäyksia olkas takana ja alat nähdä selittämättömia valopalloja jotka kulkee huoneen toiselta laidalta toiselle aina kun oot yksin Very Happy
(oon kattonu vähän liikaa kummitusohjelmii, älä sit oikeest ala nähdä niitä) Smile

En oo pelänny enää vähään aikaan etanoita!

28Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ma 16 Heinä 2012 - 4:11

vilqu

vilqu

No nyt niitä taas tulee enemmän ku sataa ja sit niitä on niin paljon etten voi muutaku pelätä

Hapankorput on hyviä <3

29Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ma 16 Heinä 2012 - 5:14

Mileaz

Mileaz

Tiesiks et ne on oikeesti tosi happamia ja syövyttää sun suus jos syöt niitä vielä enemmän? Joten älä syö jos turpakulta on sinulle kallis (:

15 tuntia vapautta enne seuraavan työpäivän alkua ♥

30Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ma 16 Heinä 2012 - 6:11

Sarqai



pidät bileet, myöhästyt ja sut erotetaan.. sorry!

Muhah mul on ihan SAIRAASTI mansikoita<3

31Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ma 16 Heinä 2012 - 6:12

vilqu

vilqu

Kohta oot syöny ne kaikki sit oot lihava ja sua itkettää


Ihanaa ku saa olla koneella ilman et kukaan valittaa, vaiks äiti on kotona!

32Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ma 16 Heinä 2012 - 6:36

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Pian iskäs tulee kotiin ja häätää sut koneelta

Jes tänään tulee Valehtelevat Viettelijät

33Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ma 16 Heinä 2012 - 6:41

vilqu

vilqu

Niin tulee, mut sit oot jo kohta kattonu sen ja tajuut ettei siinä jaksossa ollu mittän hauskaa..


Meillä on kaapissa kokonainen sipsipussi!!

34Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ma 16 Heinä 2012 - 10:46

Peetu

Peetu

ai onko ? käys tsekkaa uudestaan, kävin meinaa hakee sen ja syön täällä nyt ihan onnellisesti sun sipsejä

mä löysin mun ridahanskat vaikka luulin kadottaneeni ne iäksi !!

35Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ma 16 Heinä 2012 - 23:27

vilqu

vilqu

Ei ne kuiteskaa oo sun oot vaan pölliny ne jostain ja sua kaduttaa ku pöllit ne

Tänään ratsastaa!!

36Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ti 17 Heinä 2012 - 0:19

Mileaz

Mileaz

Jalkas murtuu kuitenki siellä

Ananasmurska<3

37Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ti 17 Heinä 2012 - 0:24

vilqu

vilqu

Kohta oot syöny sen jo ja se muutenki suttaa hirveesti ni kaikki vaattees on ihan mössösii..


Tänään sadaan toivottavasti revittyy loputki tapetit Very Happy

38Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ti 17 Heinä 2012 - 0:50

Sarqai



SIT MÄ TUUN YÖLLÄ KOSKA MÄ EN SAANU REPIÄ>:C

Vilkku on tyhmä(Se on kiva juttu!!)(no okei.. nyt ei ees sada<33)

39Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ke 18 Heinä 2012 - 10:03

Peetu

Peetu

Vilkun äo on 189 joka tarkoittaa erittäin korkeaa älykkyyden tasoa. ja kohta sataa, lupaan sen

ihanaa huomen tapaa kavereit jotka näin viimeks lokakuussa !



40Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ke 18 Heinä 2012 - 10:33

Mileaz

Mileaz

Hah, ne on unohtanu sun nimes ja sit sulta menee into niihin etkä haluu olla niiden kaa enää ):

Pääsin viihdoin yhestä ärsyttävästä serkkupuolesta eroon tuol töis !

41Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ke 18 Heinä 2012 - 12:21

Veeranen

Veeranen

huomenna mutsis kertoo et ne muuttaa teille vähäks aikaa ja joudut näkee sitä jokapvä!


jeeij justin tulee suomee :Dd

//asfh TÄÄ O VAIKEE KEKSII o.o

42Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ke 18 Heinä 2012 - 12:33

vilqu

vilqu

Nii, mut se ei oo 1D.. TAJUUTSÄÄ!? (:


Huomenna on lähes pakko tuhlaa 25e Very Happy

43Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ke 18 Heinä 2012 - 23:00

zehe

zehe

Ja sit ku pakolla tuhlaat ni se mitä oot ostanu ni et tykkääkkää siitä yhtää loppuje lopuks!Very Happy

Tästä lähtee mun kesäloman eka päivä!Smile

44Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli To 19 Heinä 2012 - 0:02

vilqu

vilqu

Lyhyt kesäloma ja tota kohta me joudutaan kouluun tai minne ihmiset ikinä meneekään...


Nyt on aamu <3

45Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli To 19 Heinä 2012 - 0:39

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

ei se aamu kauaa kestä, kohta on jo päivä ja ilta D:

mun hiukset on kivasti c:

https://twitter.com/#!/penguiniam

46Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli To 19 Heinä 2012 - 7:55

vilqu

vilqu

Koht ne on ihan sekasin, odotat vaa (:


ostin jsut tosi kivoi uusii vaattei (:

47Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli To 19 Heinä 2012 - 10:00

_Blistex_

_Blistex_

Kohta tajuut et sä et edes tykänny niist (:

Aurinko paistaa ♥

48Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli La 21 Heinä 2012 - 22:50

Mileaz

Mileaz

Se putoo taivaalta eikä paista enää ikinä


Vihdoinki on lämmin keli!

49Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli La 21 Heinä 2012 - 23:36

Peetu

Peetu

heitä bikinit päälle, arskat nenälle ja sitte ku meet pihalle ottaa aurinkoo ja nauttii tosta ilmasta nii voin luvata että sitten on -28,6 celcius astetta pakkasta ja lämpimästä ilmasta ei oo tietookaan (:

mun heppa oli eilen nii hieno ratsastaessa ♥

50Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 2 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli La 21 Heinä 2012 - 23:40

Sarqai



Haha nii varmaa näit vaa unta..


Vilkku tulee tänää meille yöks, pidetää 1D synttäriit<33

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa