One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli

+10
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
Peetu
vilqu
Sarqai
nealoves1D
Mileaz
Stypayhoralikson
Veeranen
zehe
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 5]

1Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 5 Empty Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Pe 29 Kesä 2012 - 12:04

zehe

zehe

First topic message reminder :

Idea on tosiaan pöllitty toiselta foorumilta, mutta koska olen aina rakastanut tätä peliä, päätin tehdä topsun Smile

Säännöt ovat yksinkertaiset. Pelaaja 1 sanoo jonkin kivan asian esim. "Sain tänään marsun poikasen" ja seuraava eli pelaaja 2 vastaa esimerkiksi "Odotas kun pääset siivoamaan sen jätökset" ja keksii tämän perään jonkun hyvän asian. (Muistakaa tosiaan laittaa se oma hyvä asia perään kun olette pilanneet edellisen ilon) Wink hähähää, ilkeä peli Very Happy

Minäpä aloitan:

Ihanaa kun viikonloppu alkoi, ei töitä Smile


101Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 5 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli La 15 Kesä 2013 - 9:47

Mileaz

Mileaz

joku videokuvas sua salaa ja editoi sut alastomaks ja kohta se alastonvideo alkaa levitä ympäri nettiä

ens viikolla vaa neljä työpäivää ♥

102Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 5 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Su 16 Kesä 2013 - 6:41

nealoves1D

nealoves1D

kuitenki sulle soitetaa että nyt on hätätilanne ja sun pitää olla töissä koko viikko

 Mul on jostai syystä iha sairaan hyvä fiilis! Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

103Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 5 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ke 3 Heinä 2013 - 3:54

vilqu

vilqu

Kohta kuulet jotai kauheeta ja siin se sit meniki...

tää on kauheeta, en tykkää lannistaa ihmisii (:

hyvä fiilis!! Very Happy

104Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 5 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ke 3 Heinä 2013 - 10:40

Insku

Insku

kompastut kiveen

wuuuuupwuuuuuup mansikoita!

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

105Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 5 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ke 3 Heinä 2013 - 23:07

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mä tuun ja syön ne

iskä varas meille itämerenkiertoristeilyn loppukuulle :)

106Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 5 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli La 6 Heinä 2013 - 0:13

nealoves1D

nealoves1D

laiva uppoo

Äiti toi mulle suklaata kaupast vaik en pyytäny Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

107Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 5 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ma 8 Heinä 2013 - 2:16

vilqu

vilqu

Kuiteski homeessa

Oon yksin!!

108Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 5 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ti 9 Heinä 2013 - 6:23

Sarqai



Koht joku tulee ja murhaa sut


Kuuntelen hyvää musaa :3

109Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli - Sivu 5 Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Ti 9 Heinä 2013 - 23:41

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

kuuntelet sitä niin paljon että pian kyllästyt

oon lainannu kirjastosta tosi paljo hyvää luettavaa

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa