One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli

+10
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
Peetu
vilqu
Sarqai
nealoves1D
Mileaz
Stypayhoralikson
Veeranen
zehe
14 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Empty Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Pe 29 Kesä 2012 - 12:04

zehe

zehe

Idea on tosiaan pöllitty toiselta foorumilta, mutta koska olen aina rakastanut tätä peliä, päätin tehdä topsun Smile

Säännöt ovat yksinkertaiset. Pelaaja 1 sanoo jonkin kivan asian esim. "Sain tänään marsun poikasen" ja seuraava eli pelaaja 2 vastaa esimerkiksi "Odotas kun pääset siivoamaan sen jätökset" ja keksii tämän perään jonkun hyvän asian. (Muistakaa tosiaan laittaa se oma hyvä asia perään kun olette pilanneet edellisen ilon) Wink hähähää, ilkeä peli Very Happy

Minäpä aloitan:

Ihanaa kun viikonloppu alkoi, ei töitä Smile

Veeranen

Veeranen

Kiva olla yksin kotona mätänemässä!


Jes, palkkapäivä! :DD

//lol,tääonvaikeetakeksii Very Happy:D

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Kohta oot nekin rahat tuhlannu!

Ihanaa ku porukat ei oo kotona nii saa olla rauhassa ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

Mileaz

Mileaz

Muttet saa olla rauhassa multa Wink

Löysin vihdoi kivan asennon olla koneella sängyn päällä

nealoves1D

nealoves1D

kohta sulla puutuu joku paikka ..

Sain just kivan kampauksen c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sarqai



Lopulta väsyt siihen ja ajelet kaljuks..


kaverit tuli kotiin<3

vilqu

vilqu

Odotas vaan kohta ne taas lähtee..

Huomenna saa syödä ja juhlia ku on siskon rippijuhlat Smile

vitsi mulla on hauskaa ku nauran tälle pelille, "hei, pilataan toisten ilo!!" ;D

Sarqai



Kuule vilkku, susta tulee läski, sit et saa miestä, etkä lapsia, eli ei rakkautta, eli masennus, eli kaikenmaailman sairaudet, eli kuolema. Joten rakas, älä syö huomenna(:


Yes Doris tulee pian takas saanalt<3

vilqu

vilqu

Sit sillä on kuiteski joku ongelma etkä voi ratsastaa tai tehä mittää muutakaan sen kaa.. En ois halunnu kirjottaa tota ): Ja repesin tolle sunvastaukselle mun syömisestä

Synttärit lähestyy!!

10Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Su 1 Heinä 2012 - 10:15

Mileaz

Mileaz

Taas oot askeleen lähempänä harmaita hiuksia


Huomenna Jyväskylää shopping!

11Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Su 1 Heinä 2012 - 10:23

Peetu

Peetu

sain just kuulla et kaikki yhteydet ja tiet yms jkylään on suljettu, sorry buddy !

kävin just ostaa yhest kaupast 1D kaulakorun, valokuvakehyksen ja kyniä <3

12Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Su 1 Heinä 2012 - 10:27

Sarqai



Rikot ne kuiteski ja itket loppuvuoden..


yes kattonu puolet kakkoskaudest valehtelevii veittelijöit

Vilkku toi oli ilkeetää:d Nyt mul o ihan fiilis et sil o satuunu jotai

13Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Su 1 Heinä 2012 - 10:51

vilqu

vilqu

Koht oot kattonu kaikki ja sit oot surullinen ku niitä ei enää oo uusii jaksoi

joo tien, oon pahoillani ku sanoin noin ):

Mun huone tapetoidaan uusiks nyt täss jossain vaiheessa!!

zehe

zehe

Tapetti menee ihan ryppyyn monesta kohtaa ja viikon päästä tapetoinnista tajuat, että väri on se jota eniten vihaat.

Jee mun hiuksist tulee hyväkuntoset jälleen kun oon saanu tän värjäystauon hyvin käyntiin Smile

vilqu

vilqu

Kohta taas tajuut et haluut värjätä ja sit sun hiukset on taas epäkunnossa.


Sara, tulee pian meille, enkä oo nähny sitä pitkään aikaan!!

Sarqai



Kuolee matkal


Rakas(Doriiiis) tulee kahen viikon pääst<33(Joo oli pakko laittaa toinen kertaa<3)

nealoves1D

nealoves1D

Kuitenki on puol kuntone ku tulee ..

// kuka on Dooris ? xdxd tiijän et joku heppa mutsiis onks se sun oma/yp/hoitsu/vuokris/leasing vai hä ?

Hell yeah,, viikon pääst Kannistoo ♥ //seon siis kotieläin tila, jol saadaa siskon kaa liikuttaa aika vapaasti hevosii yms ja muuteki just jeeees paikka ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

18Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli La 14 Heinä 2012 - 23:43

Peetu

Peetu

auton rengas hajoo matkal ja vararengasta ei ole joten jäätte siihen tien päälle

ahh rakastan näit mun uusii vaatteit ♥

19Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Su 15 Heinä 2012 - 1:50

vilqu

vilqu

Kohta ne on rikki ja liian pieniä, älä innostu liikaa


Saan uuden ISON sängyn!! Sit Hazzaki mahtuu viereen nukkuu Very Happy

20Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Su 15 Heinä 2012 - 2:50

zehe

zehe

Se vie kaiken tilan sun huoneesta ja toivot ettet ois koskaan saanut sitä.. lisäksi ku se on niin levee, nii sitä on mahdoton pedata, ja koska möyrit nukkuessa niin paljon ni sul on joka aamu puolet lakanasta naamalla.. vähän ajan päästä se alkaa narista ja vinkua oikeen kunnolla, koska kiinalaiset teki valmistusvirheen, etkä tuu koskaan saamaan ainakaan Hazzaa siihen viereen.. Very Happy jos saat jonkun ni se sänky painuu siit kohdasta kuopalle, koska kiinalaiset teki toisenkin valmistusvirheen Wink

Jee nyt voi taas laulaa karaokepartyy ku tajuttiin vihdoin miten singstar mikki kiinnitetaa koneesee :DDDD

21Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Su 15 Heinä 2012 - 6:41

Veeranen

Veeranen

Mikki menee rikki C:

jeij, uuspuhelinc:

22Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Su 15 Heinä 2012 - 10:51

Sarqai



kallis, eikö? Turhaa rahan hukkausta, paiskaat sen kuitenki seinään joku päivä(:

Oujee mä saan uuden sängyn jos haluun<33

23Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Su 15 Heinä 2012 - 11:40

Peetu

Peetu

jos nyt hommaat sen nii huomaat kui epämukava se on mutta no can do ku vanha on jo kaatiksella

oiii saan joululahjaks a&f laukun ! ♥

24Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Su 15 Heinä 2012 - 11:56

vilqu

vilqu

Kohta se on rikki tai pilalla ja sit ei voi enää käyttää..

Mun huoneen remppa on jo hyvässä alussa!!

25Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Empty Vs: Käännä kiva juttu epäkivaksi -peli Su 15 Heinä 2012 - 23:29

Peetu

Peetu

... mutta sitten mä tuun ja pistän koko homman ranttaliks ja maalaan sun seinät semmoseks neon pinkiks että varmasti päätä särkee ku katot ees seinää päin (:

oon nii ilonen ku kiskoin itteni lenkille heti aamusta !

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa