First topic message reminder :
Uusi keskustelu tälle, kun toisessa alkoivat viestit olla jo lähellä 200 ;D
Uusi keskustelu tälle, kun toisessa alkoivat viestit olla jo lähellä 200 ;D
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Just cool!Peetu kirjoitti:mariaemmma kirjoitti:
so proud of our boys kelatkaa, 3 miljoonaa !!
Jotenki tulee tippa linssiin, ku kattoo, että Zayn puuttuu..mariaemmma kirjoitti:
No niimpä! TULEE tippa linssin, ei vaan jotenkin... Zayn we miss you!<3Sophie_Malik kirjoitti:Jotenki tulee tippa linssiin, ku kattoo, että Zayn puuttuu..mariaemmma kirjoitti:
vilqu kirjoitti:No niimpä! TULEE tippa linssin, ei vaan jotenkin... Zayn we miss you!<3Sophie_Malik kirjoitti:Jotenki tulee tippa linssiin, ku kattoo, että Zayn puuttuu.. :(mariaemmma kirjoitti:
mun mummi 80v on maannu sairaalassa 5 vuotta ja isomummi 94v about 6 kk....Kurjaa että Zayn joutu kans tälläseen tilanteeseen.En voi ees kuvitella että kukaan mun läheinen kuolis vaikka sairaalassa niitä onkin..Mutta onneks se on nyt takasi poikien kaa toivottavasti ne tukee sitä niin paljon ku pystyy....militsii kirjoitti:vilqu kirjoitti:No niimpä! TULEE tippa linssin, ei vaan jotenkin... Zayn we miss you!<3Sophie_Malik kirjoitti:Jotenki tulee tippa linssiin, ku kattoo, että Zayn puuttuu..mariaemmma kirjoitti:
Voi Zayn-raukkaa Tiiän niin hyvin miltä siitä tuntuu, ku oma isotäti on maannut sairaalassa nyt jotain 9kk.. Tai se siirrettiin pari kuukautta sitten pitkäaikaispuolelle koska sillä ei oo enää paluuta kotiin.
Mut onneks Zayn on jo palannut, toivottavasti sai kunnolla muisteltua ja surettua :/
Veeranen kirjoitti:
Joo ja Harryn hymy<3Sophie_Malik kirjoitti:Veeranen kirjoitti:
Mä rakastan Liamin hiuksia tossa, kun nuo otsahiukset on niin söpöt ♥
Mulla on mummi kuollu ku olin neljä et en muista siitä mitään... Ja meijän koira (ei nyt ihan sama asia, mut...) lopetettiin tossa kaks kuukautta ennen joulua.Louizz_tomlinzon kirjoitti:mun mummi 80v on maannu sairaalassa 5 vuotta ja isomummi 94v about 6 kk....Kurjaa että Zayn joutu kans tälläseen tilanteeseen.En voi ees kuvitella että kukaan mun läheinen kuolis vaikka sairaalassa niitä onkin..Mutta onneks se on nyt takasi poikien kaa toivottavasti ne tukee sitä niin paljon ku pystyy....militsii kirjoitti:vilqu kirjoitti:No niimpä! TULEE tippa linssin, ei vaan jotenkin... Zayn we miss you!<3Sophie_Malik kirjoitti:Jotenki tulee tippa linssiin, ku kattoo, että Zayn puuttuu..mariaemmma kirjoitti:
Voi Zayn-raukkaa Tiiän niin hyvin miltä siitä tuntuu, ku oma isotäti on maannut sairaalassa nyt jotain 9kk.. Tai se siirrettiin pari kuukautta sitten pitkäaikaispuolelle koska sillä ei oo enää paluuta kotiin.
Mut onneks Zayn on jo palannut, toivottavasti sai kunnolla muisteltua ja surettua :/
Btw i love when Louis says like I LOVE 3 MILLION LIKES or something like that
Sophie_Malik kirjoitti:Veeranen kirjoitti:
hennoaa kirjoitti:Sophie_Malik kirjoitti:Veeranen kirjoitti:
Oiii nii on♥
tapa millä Harry ja Louis kattoo toisiinsa ♥Veeranen kirjoitti:
Varsinki toi Harryn ilme ^_^Louizz_tomlinzon kirjoitti:tapa millä Harry ja Louis kattoo toisiinsa ♥Veeranen kirjoitti:
PinskiHarry kirjoitti:
tää on jotain todella seksikästä
Siis niin on SEXY!<3Veeranen kirjoitti:PinskiHarry kirjoitti:
tää on jotain todella seksikästä
kyllä D:
Hahaa! Noi on kyllä söpsejä<3Sophie_Malik kirjoitti:
Tää on kans jotain niin sulosta
balleriinoja (;vilqu kirjoitti:Hahaa! Noi on kyllä söpsejä<3Sophie_Malik kirjoitti:
Ei ihanempaa vois ees ollaemmaLOVESnilla kirjoitti:balleriinoja (;vilqu kirjoitti:Hahaa! Noi on kyllä söpsejä<3Sophie_Malik kirjoitti:
Sophie_Malik kirjoitti:
Tää on kans jotain niin sulosta :D ♥
:D:D Ei tällästä sais ees olla, liian hauska :'Dmariaemmma kirjoitti:
:D:D
Insku kirjoitti::D:D Ei tällästä sais ees olla, liian hauska :'Dmariaemmma kirjoitti:
:D:D
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa