Vol 3 :)
One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Niall: "tiiän et oon hot ja haluun et pyörryt siel ruudun toisella puolella"hennoaa kirjoitti:Ootte toivonu gifejä, joten tulin nyt laittaan muutaman:-) Hope you like them♥
Peetu kirjoitti:hennoaa, oot ihan jumala noiden sun gifien kaa ihan älyttömän hienoja !! rakastanNiall: "tiiän et oon hot ja haluun et pyörryt siel ruudun toisella puolella"hennoaa kirjoitti:Ootte toivonu gifejä, joten tulin nyt laittaan muutaman:-) Hope you like them
Oi! Toi "puhe"/kommentti kyllä sopii tähän kuvaan ja on niiin TOTTA!Peetu kirjoitti:hennoaa, oot ihan jumala noiden sun gifien kaa ihan älyttömän hienoja !! rakastanNiall: "tiiän et oon hot ja haluun et pyörryt siel ruudun toisella puolella"hennoaa kirjoitti:Ootte toivonu gifejä, joten tulin nyt laittaan muutaman:-) Hope you like them
hennoaa kirjoitti:Peetu kirjoitti:hennoaa, oot ihan jumala noiden sun gifien kaa :o ihan älyttömän hienoja !! rakastan ♥Niall: "tiiän et oon hot ja haluun et pyörryt siel ruudun toisella puolella"hennoaa kirjoitti:Ootte toivonu gifejä, joten tulin nyt laittaan muutaman:-) Hope you like them♥
En mä noit tee, löydän ne vaa ja laitan tänne:)
Jumalasta jumalaksi, miltä nyt tuntuu?? Nä on kyll IHANIA!Peetu kirjoitti:hennoaa kirjoitti:Peetu kirjoitti:hennoaa, oot ihan jumala noiden sun gifien kaa ihan älyttömän hienoja !! rakastanNiall: "tiiän et oon hot ja haluun et pyörryt siel ruudun toisella puolella"hennoaa kirjoitti:Ootte toivonu gifejä, joten tulin nyt laittaan muutaman:-) Hope you like them
AAAAA i see okei oot ihan jumala niien ettimisessä
louis... :DD ja pojat meinattiin sitte pistää lastenkanavalle ? okei.. :DDDDmilitsii kirjoitti:Ihania giffejä ootte laitellu
:DDDDDD voi eii... :DDDDDDDDDDDDDD
emmaLOVESnilla kirjoitti:louis... :DD ja pojat meinattiin sitte pistää lastenkanavalle ? okei.. :DDDDmilitsii kirjoitti:Ihania giffejä ootte laitellu
militsii kirjoitti:Ihania giffejä ootte laitellu
Älä! Hups:DPeetu kirjoitti:militsii kirjoitti:Ihania giffejä ootte laitellu
AWWWW Lilo huhhuh tän ku näyttäis nickelodeonin väelle... (;
militsii kirjoitti:Ihania giffejä ootte laitellu
Viimeinen muokkaaja, nealoves1D pvm To 22 Maalis 2012 - 5:55, muokattu 1 kertaa
Äläpä : DPeetu kirjoitti:militsii kirjoitti:Ihania giffejä ootte laitellu :)
AWWWW Lilo ♥ huhhuh tän ku näyttäis nickelodeonin väelle... (;
vilqu kirjoitti:Jumalasta jumalaksi, miltä nyt tuntuu?? Nä on kyll IHANIA!Peetu kirjoitti:hennoaa kirjoitti:Peetu kirjoitti:hennoaa, oot ihan jumala noiden sun gifien kaa ihan älyttömän hienoja !! rakastanNiall: "tiiän et oon hot ja haluun et pyörryt siel ruudun toisella puolella"hennoaa kirjoitti:Ootte toivonu gifejä, joten tulin nyt laittaan muutaman:-) Hope you like them
hennoaa kirjoitti:vilqu kirjoitti:Jumalasta jumalaksi, miltä nyt tuntuu?? Nä on kyll IHANIA!Peetu kirjoitti:hennoaa kirjoitti:Peetu kirjoitti:hennoaa, oot ihan jumala noiden sun gifien kaa ihan älyttömän hienoja !! rakastanNiall: "tiiän et oon hot ja haluun et pyörryt siel ruudun toisella puolella"hennoaa kirjoitti:Ootte toivonu gifejä, joten tulin nyt laittaan muutaman:-) Hope you like them
Upee fiilis:-----------) Vaan tän gifi-keskustelun ja Liam-keskustelun takia täällä jaksan käydä ja siks onki kiva kun täällä ootte nii kivasti kirjotellu!!
nealoves1D kirjoitti:hennoaa kirjoitti:vilqu kirjoitti:Jumalasta jumalaksi, miltä nyt tuntuu?? Nä on kyll IHANIA!Peetu kirjoitti:hennoaa kirjoitti:Peetu kirjoitti:hennoaa, oot ihan jumala noiden sun gifien kaa ihan älyttömän hienoja !! rakastanNiall: "tiiän et oon hot ja haluun et pyörryt siel ruudun toisella puolella"hennoaa kirjoitti:Ootte toivonu gifejä, joten tulin nyt laittaan muutaman:-) Hope you like them
Upee fiilis:-----------) Vaan tän gifi-keskustelun ja Liam-keskustelun takia täällä jaksan käydä ja siks onki kiva kun täällä ootte nii kivasti kirjotellu!!
tollasten giffien mitä laitat jälkee ei voi kirjottaakaa mitäää muuta ku kaikkee kivaa oot oikeesti jumala noiden ettimises, noi on kaikki ihan tajuttoman ihania ;3
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa