First topic message reminder :
Vol 3 :)
Vol 3 :)
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
tuli yhtäkkii mieli alkaa kattoo teletappeja :DD ♥Louizz_tomlinzon kirjoitti:
♥
Louizz_tomlinzon kirjoitti:
mee too! oi teletapit<3 koskakohan oon viimeks kattonu (miljoona vuotta sitte) oon vanha:D_Blistex_ kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:
Oi ku ihanii tollasii teletappei ja aurinkoo mä haluisin kattoo aina
mä oon kattonu viimeks keskiviikkona :D noeei emmä sitä kattonu sillee.Tein läksyjä ja teevee oli auki ja mun sisarukset katto sitä:D Mutta siis nyt mä tykkään teletapeista paljo enemmä ku oon nähny näävilqu kirjoitti:mee too! oi teletapit<3 koskakohan oon viimeks kattonu (miljoona vuotta sitte) oon vanha:D_Blistex_ kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:
♥
Oi ku ihanii ♥ tollasii teletappei ja aurinkoo mä haluisin kattoo aina ;)
mä oon kattonu viimeks keskiviikkona noeei emmä sitä kattonu sillee.Tein läksyjä ja teevee oli auki ja mun sisarukset katto sitä Mutta siis nyt mä tykkään teletapeista paljo enemmä ku oon nähny nää
haha ei noikaa enää sillee tosissaa kato ku noi on jo aik vanhoi...Mietipä miten ihanaa on kattoo Pokemonia ja UTELIASTA VILIÄ joka päiväSarqai kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:
mä oon kattonu viimeks keskiviikkona noeei emmä sitä kattonu sillee.Tein läksyjä ja teevee oli auki ja mun sisarukset katto sitä Mutta siis nyt mä tykkään teletapeista paljo enemmä ku oon nähny nää
Onnee mun sisarukset kattoo näit muumej uudestaan ja uudestaan, osaan kaiken jo ulkoot:D Mielummin kattoisin teletappej ku muumej:)
haha ei noikaa enää sillee tosissaa kato ku noi on jo aik vanhoi...Mietipä miten ihanaa on kattoo Pokemonia ja UTELIASTA VILIÄ joka päivä
meni offiks
mä en tiiä miks mutta rakastuin tähän ihan liikaa :D Niallerin ilme on iihana ♥Sarqai kirjoitti:
Niin on<3 Ja noi muutki on niin aww.. varsinki jos tietää missä tilanteessa toi hazza tapahtuu:D Voi Liamia!Peetu kirjoitti:mä en tiiä miks mutta rakastuin tähän ihan liikaa Niallerin ilme on iihanaSarqai kirjoitti:
noi silmät. ja noi kulmakarvat, ne menee tolleen ihanasti ylösalas ku Niall selittää jotain. tää on vissiin sitä ns. täydellisyyttä ♥ mun siis piti tehdä tutkielmaa ja muita kouluhommia mutta ne taitaa nyt jäädä... hups vaan.Veeranen kirjoitti:
1D pelastaa mun päivän aina, siis jos on vähän masiksessa koulun jälkee niinkun yleensä. Ilman 1D:tä mun elämä ois tuplasti synkempää.. vaikka kaikki eivät sitä ymmärräkää ja kutsuu nolifeksi.._Blistex_ kirjoitti:Tänään oli niin hirveetä mennä taas kouluun ja koulun jälkeen oli niin paljon kouluhommia ja kotijuttuja et en ehtiny tänne muutaku vast illalla. Tietty siin välis meni hermot äitiin ja isään joten niillekin jotain raivosin. :/ Ja sit ku tulin tänne ja katoin näit Giftei ni tadaa, ku taikaiskusta mulle tuli miljoona kertaa parempi fiilis. ) One Direction pelastaa taas kerran mun päivän
_Blistex_ kirjoitti:Tänään oli niin hirveetä mennä taas kouluun ja koulun jälkeen oli niin paljon kouluhommia ja kotijuttuja et en ehtiny tänne muutaku vast illalla. Tietty siin välis meni hermot äitiin ja isään joten niillekin jotain raivosin. :/ Ja sit ku tulin tänne ja katoin näit Giftei ni tadaa, ku taikaiskusta mulle tuli miljoona kertaa parempi fiilis. ) One Direction pelastaa taas kerran mun päivän
Veeranen kirjoitti:
militsii kirjoitti:
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa