First topic message reminder :
Vol 3 :)
Vol 3 :)
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
hennoaa kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:hennoaa kirjoitti:vilqu kirjoitti:Jumalasta jumalaksi, miltä nyt tuntuu?? Nä on kyll IHANIA!Peetu kirjoitti:hennoaa kirjoitti:Peetu kirjoitti:hennoaa, oot ihan jumala noiden sun gifien kaa ihan älyttömän hienoja !! rakastanNiall: "tiiän et oon hot ja haluun et pyörryt siel ruudun toisella puolella"hennoaa kirjoitti:Ootte toivonu gifejä, joten tulin nyt laittaan muutaman:-) Hope you like them
En mä noit tee, löydän ne vaa ja laitan tänne:)
AAAAA i see okei oot ihan jumala niien ettimisessä
Upee fiilis:-----------) Vaan tän gifi-keskustelun ja Liam-keskustelun takia täällä jaksan käydä ja siks onki kiva kun täällä ootte nii kivasti kirjotellu!!
tollasten giffien mitä laitat jälkee ei voi kirjottaakaa mitäää muuta ku kaikkee kivaa oot oikeesti jumala noiden ettimises, noi on kaikki ihan tajuttoman ihania ;3
Oi oot ihana, kiitos paljon:---]
vilqu kirjoitti:(ois ollu piitkä lainaus) Ole hyvä vaan! ja noi on IHANIA:D Kiitos!
Kiitos siis kun etsit:D
No nyt on siis päivän hyvä työ tehty, saatuu joku hyvälle fiilikselle:D ihaniakylläovat! (sekä giffit että Pojat<3)hennoaa kirjoitti:vilqu kirjoitti:(ois ollu piitkä lainaus) Ole hyvä vaan! ja noi on IHANIA:D Kiitos!
Kiitos siis kun etsit:D
Kiitos kiitos kiitos, jonskauu kiitos kans:)) Ihan paras fiilis tulee ku ootte noi kilttei!
Mun mielest Liam sanoo kyl WOW eikä AU :DDDmilitsii kirjoitti:Ihania giffejä ootte laitellu
:DDDDDD voi eii... :DDDDDDDDDDDDDD
No joo... se on tollaa hei wow! vähän rajaa..Peetu kirjoitti:Mun mielest Liam sanoo kyl WOW eikä AU :DDDmilitsii kirjoitti:Ihania giffejä ootte laitellu
Mäki katoin alunperinki niiPeetu kirjoitti:Mun mielest Liam sanoo kyl WOW eikä AU :DDDmilitsii kirjoitti:Ihania giffejä ootte laitellu
Zayn ja Hazza ihanii söpöläisii tuol ((; ♥ voih.
ihana, hazzan jalka viel liikkuu tollee♥
Apua ♥ kuolin ♥ ihana Hazza ♥mariaemmma kirjoitti:
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa