First topic message reminder :
Uusi keskustelu tälle, kun toisessa alkoivat viestit olla jo lähellä 200 ;D
Uusi keskustelu tälle, kun toisessa alkoivat viestit olla jo lähellä 200 ;D
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Joo, on! On kyylä muutki:DemmaLOVESnilla kirjoitti:hennoaa kirjoitti:
grauh, nialler on kyll aikas hot tos sen ajoasussaan (;
vilqu kirjoitti:Joo, on! On kyylä muutki:DemmaLOVESnilla kirjoitti:hennoaa kirjoitti:
Harry on NIIN IHANA! Toi ilme on NIIN IHANA awwsss... Komee ja HOT grau!emmaLOVESnilla kirjoitti:vilqu kirjoitti:Joo, on! On kyylä muutki:DemmaLOVESnilla kirjoitti:hennoaa kirjoitti:
Jep harryn ilme on kyl aika mainio :DD
Sophie_Malik kirjoitti:
En koskaan unohda tätä hetkeä <'3
Siis ku näin ton ekan kerran ni olin ihan täpinöissä, kaikki paikat tärisi ja sit vielä ku pojat tuli puhumaan ja kiittelee faneja, NI VOI EI!<3 I LOVE ONE DIRECTION<3Peetu kirjoitti:Sophie_Malik kirjoitti:
En koskaan unohda tätä hetkeä <'3
yks mun elämän hienoimmista öistä.
Niin on! <3 Siis IHANA!Louizz_tomlinzon kirjoitti:tää on ihanamariaemmma kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Niin on! <3 Siis IHANA!Louizz_tomlinzon kirjoitti:tää on ihanamariaemmma kirjoitti:
Zaynin ilmeet ahhahaa :'Dmariaemmma kirjoitti:
Hahhah, Harry tuijottaa tossa Liamin käsiä silleen "Ooh!"hennoaa kirjoitti:
Haha niinpäSophie_Malik kirjoitti:Hahhah, Harry tuijottaa tossa Liamin käsiä silleen "Ooh!"hennoaa kirjoitti:
Ja Niall selittää kaikkee omaa:Dhennoaa kirjoitti:Haha niinpäSophie_Malik kirjoitti:Hahhah, Harry tuijottaa tossa Liamin käsiä silleen "Ooh!"hennoaa kirjoitti:
Ansujjei kirjoitti:hennoaa kirjoitti:
Haha!!!
:--DD
Mä meinasin linkittää tän tänne yks päivä, mutten löytäny mistään /;hennoaa kirjoitti:
Haha!!!
Mä meinasin linkittää tän tänne yks päivä, mutten löytäny mistään /;hennoaa kirjoitti:
Haha!!!
mariaemmma kirjoitti:
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa