One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

1D Lehdissä

+13
Stypayhoralikson
Pinski♥Harry
Louizz_tomlinzon
Sophie_Malik
Veeranen
emmaLOVESnilla
vilqu
Insku
Peetu
mariaemmma
evveliinna
Sara-Maria
militsii
17 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

11D Lehdissä - Sivu 4 Empty 1D Lehdissä Su 11 Joulu 2011 - 9:38

Vieraili

Vierailija

First topic message reminder :

Eli tänne vois ilmottaa, missä lehdissä 1D millonki on nii tietää sit ostaa ne jotka jotai haluu ostaa (:
Ainaki nytte Heatissa on vaikka mitä kuvii, levyarvosteluu, gby:n videon arvosteluu, harry&carolinejuttuu...
twistissä sivun juttu ja sivun kokone kuva
fridassa 2xA4 kokone juliste
teen queenis 2xA4 juliste, aukeeman juttu

761D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä Su 15 Huhti 2012 - 10:33

Insku

Insku

vilqu kirjoitti:
Insku kirjoitti:Siin systerin jutus oli hirveesti virheitä mun mielest :c
Niinku mitä..? No ainaski sit se et Louis ei ois sinkku, mut muita..?
Öh, ei nyt oo lehteen vieressä, mut mun mielest ainaki siin sanottiin että ''pojat tykkäävät tytöistä jotka tykkäävät porkkanoista'' Ku sehän on pelkkä Louis && Löydettii kai kaverin kaa jtn muutaki, mut muuten iha hyvä haastattelu Very Happy

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

771D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä Su 15 Huhti 2012 - 10:40

vilqu

vilqu

Insku kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Öh, ei nyt oo lehteen vieressä, mut mun mielest ainaki siin sanottiin että ''pojat tykkäävät tytöistä jotka tykkäävät porkkanoista'' Ku sehän on pelkkä Louis && Löydettii kai kaverin kaa jtn muutaki, mut muuten iha hyvä haastattelu Very Happy
Aivan, joo mä huomasin lukiessani kyllä saman. Aattelin et se ei ois niin iso virhe mut se kyllä oli vaan Louis!

781D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä Ma 16 Huhti 2012 - 0:48

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:
Insku kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Aivan, joo mä huomasin lukiessani kyllä saman. Aattelin et se ei ois niin iso virhe mut se kyllä oli vaan Louis!
mäki huomasin just monta tollasta

791D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä Ma 16 Huhti 2012 - 5:53

Sarqai

Tiger beatis o poikien juliste nimmareilla. Se on se mis ne istuu rannal(kai) jollain kaiteel:)

801D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä Ma 16 Huhti 2012 - 7:26

Evee

Evee

Sarqai kirjoitti:Tiger beatis o poikien juliste nimmareilla. Se on se mis ne istuu rannal(kai) jollain kaiteel:)

mist noit lehtii saa? en oo nimittäin koskaan kuullukkaan Very Happy

811D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä Ma 16 Huhti 2012 - 7:58

Insku

Insku

Evee kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:Tiger beatis o poikien juliste nimmareilla. Se on se mis ne istuu rannal(kai) jollain kaiteel:)

Mulla ainaki cittarista, Mutta ösjasbfaioefn kun mulla on jo toi juliste ilman nimmareita, kylläpäs ottaa päähän kun ei viitti ostaa samaa julistetta (++Tos ois kyllä nimmarit) :c ..,,

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

821D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä Ma 16 Huhti 2012 - 7:59

Sarqai

Evee kirjoitti:

Öö no prismasta ja cittarista varmaan?

831D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä Ma 16 Huhti 2012 - 10:14

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:
Evee kirjoitti:

Öö no prismasta ja cittarista varmaan?
Joo, mä näin sen lehden ja julisteen nimmareilla varustettuina! Tietkö kuinka paljon nyt potuttaa ku en ostanu sitä..! Oikeesti, miksi en! Kertokaa joku.. No enkähän mä vielä mee takas kauppaan hakee sen joku päivä.. Very Happy

841D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä Ma 16 Huhti 2012 - 10:23

_Blistex_

_Blistex_

Noniin, nyt mä haluan ton lehden! :DD Voisko joku sanoo et mitä se maksaa? (:

851D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä Ma 16 Huhti 2012 - 10:50

vilqu

vilqu

_Blistex_ kirjoitti:Noniin, nyt mä haluan ton lehden! :DD Voisko joku sanoo et mitä se maksaa? (:
Mun mielest oli 6.80.. Very Happy lehtipiste.fi, saat varmistuksen

861D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä Ma 16 Huhti 2012 - 10:54

_Blistex_

_Blistex_

vilqu kirjoitti:
_Blistex_ kirjoitti:Noniin, nyt mä haluan ton lehden! :DD Voisko joku sanoo et mitä se maksaa? (:
Mun mielest oli 6.80.. Very Happy lehtipiste.fi, saat varmistuksen

Okei, kiitti vastauksesta! (: Tarvii mennä ostaa toi lehti :DD

871D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä Ke 18 Huhti 2012 - 8:54

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

TWIST lehessä on juliste pojista, vissiinki GBY musavideosta, istuu portailla siinä :-)

https://twitter.com/#!/penguiniam

881D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä Ke 18 Huhti 2012 - 10:02

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

Teen Now:ssa on piiitkä juttu pojista, tai olin sokkaril ni nopee kurkkasin, et siel oli monta sivuu ja kuvia Smile ja se maksaa vaa 5.50 :>

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

891D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä Pe 20 Huhti 2012 - 3:26

vilqu

vilqu

Pinski♥️Harry kirjoitti:Teen Now:ssa on piiitkä juttu pojista, tai olin sokkaril ni nopee kurkkasin, et siel oli monta sivuu ja kuvia Smile ja se maksaa vaa 5.50 :>
Missä sä ton lehden näit? Ku en löydä sitä ollenkaan lehtipiste.fi :stä..?

901D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä Pe 20 Huhti 2012 - 4:18

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

^ mä ainakin ostin ton Teen Now lehen prismasta (:

911D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä Pe 20 Huhti 2012 - 4:19

nealoves1D

nealoves1D

Mäki oon yleensä ostanu Teen Now'n prismast Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

921D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä Pe 20 Huhti 2012 - 4:30

vilqu

vilqu

Oukkei, meen sit ettii:D

931D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä La 21 Huhti 2012 - 3:56

_Blistex_

_Blistex_

Ostin tänään sen Tiger Beatin (: Mulla on vaan aika huono enkun kieli mut tarvii sit vaan opetella enemmän :DD

941D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä La 21 Huhti 2012 - 9:12

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

voi hitsi! ostin Tiger Beatin ja uusimman Fridan, siinä oli sellane 1 juliste jossa näky Zayn & Louis rannalla, seuraavassa lehessä tulee 2. juliste eli ne on niinku sillei yhessä mutta siitä vaan tulee sellane jättimäine, siinä seuraavassa on vissii sitte loput pojat Smile ja katoin sitte sitä Teen Now'ii mutten tajunnu selata sitä tarpeeks jote en ostanu :c

951D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä La 21 Huhti 2012 - 9:48

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Stypayhoralikson kirjoitti:voi hitsi! ostin Tiger Beatin ja uusimman Fridan, siinä oli sellane 1 juliste jossa näky Zayn & Louis rannalla, seuraavassa lehessä tulee 2. juliste eli ne on niinku sillei yhessä mutta siitä vaan tulee sellane jättimäine, siinä seuraavassa on vissii sitte loput pojat Smile
ittekki ostin ton Fridan ja vähän mietinki et miks siin oli vaa Louis ja Zayn eikä muita poikia ? :DD no mutta nyt selvis tääkin.. (:

961D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä La 21 Huhti 2012 - 10:31

vilqu

vilqu

emmaLOVESnilla kirjoitti:
Stypayhoralikson kirjoitti:voi hitsi! ostin Tiger Beatin ja uusimman Fridan, siinä oli sellane 1 juliste jossa näky Zayn & Louis rannalla, seuraavassa lehessä tulee 2. juliste eli ne on niinku sillei yhessä mutta siitä vaan tulee sellane jättimäine, siinä seuraavassa on vissii sitte loput pojat Smile
ittekki ostin ton Fridan ja vähän mietinki et miks siin oli vaa Louis ja Zayn eikä muita poikia ? :DD no mutta nyt selvis tääkin.. (:
Mun piti lukee tää aikas monta kertaa et tajusin ton selostuksen, mut tajusin kyllä lopulta:) Toi lehti ois niin ihana saada!

971D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä La 21 Huhti 2012 - 10:34

Sarqai

Ilmotelkaas sit ku tulee se seuraava Frida?

981D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä La 21 Huhti 2012 - 10:39

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu kirjoitti:
emmaLOVESnilla kirjoitti:
Mun piti lukee tää aikas monta kertaa et tajusin ton selostuksen, mut tajusin kyllä lopulta:) Toi lehti ois niin ihana saada!

haha, joo mun selitykset tunnetusti 10+ :DD mä en tykkää ku en tajua lähes mitää ku ruotsinkieline, mut ei auta, mä luen silti ne ja tajuan mitä tajuan :-) mua vähä naurattaa ku mulla on kaikki 3 viimisintä numeroo Fridasta... ja kävin tsekkaa koska tulee seuraava Frida, 26. tai 28. tätä kuuta. ja siinä TW puhuu jotain vissii 1D'stä :d

991D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä La 21 Huhti 2012 - 10:40

Sarqai

Siis se mis on se iso juliste tulee 26, vai?

1001D Lehdissä - Sivu 4 Empty Vs: 1D Lehdissä La 21 Huhti 2012 - 10:43

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Sarqai kirjoitti:Siis se mis on se iso juliste tulee 26, vai?

ton julisteen toinen osa tulee sillon, se jossa näkyy Niall, Harry ja Liam. tässä numerossa tuli eka osa siitä julisteesta, siinä oli Zayn ja Louis. se oli sellane aika iso jo toi eka osa että siitä täytyy tulla aika iso jule ku ne 'yhistää' Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Similar topics

-

» 1D Lehdissä #2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa