One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

1D Lehdissä

+13
Stypayhoralikson
Pinski♥Harry
Louizz_tomlinzon
Sophie_Malik
Veeranen
emmaLOVESnilla
vilqu
Insku
Peetu
mariaemmma
evveliinna
Sara-Maria
militsii
17 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

11D Lehdissä - Sivu 3 Empty 1D Lehdissä Su 11 Joulu 2011 - 9:38

Vieraili

Vierailija

First topic message reminder :

Eli tänne vois ilmottaa, missä lehdissä 1D millonki on nii tietää sit ostaa ne jotka jotai haluu ostaa (:
Ainaki nytte Heatissa on vaikka mitä kuvii, levyarvosteluu, gby:n videon arvosteluu, harry&carolinejuttuu...
twistissä sivun juttu ja sivun kokone kuva
fridassa 2xA4 kokone juliste
teen queenis 2xA4 juliste, aukeeman juttu

511D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Ti 20 Maalis 2012 - 5:44

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Pinski♥️Harry kirjoitti:
Insku kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Insku kirjoitti:
Pinski♥️Harry kirjoitti:Demissä, joka siis ilmestyy 22.3 torstaina, nii siinä on One Direction juliste, joka on kai kuvakollaasi Smile♥️
Jesh, sille on jo suunniteltu paikkakin, siinä oletuksessa että on 4xa4 kokoa Very Happy♥️
Vitsi odotan torstaita! Jos toi mun isosiskoni ei anna sitä julistetta mulle ni ostan oman Demin:D Oon juu kans kuullu et tulee Demissä juliste (täältä, sekä yheltä kaveriltani) mut mistä näätte sen? Siis ihanaa jos se on noin ISO!
Mullei ees olis tilaa sille mutta pakko se on silti saada.1Dlle keksii aina tilaa :--D Laitan sen vaikka keittiöön(äiti ei kyl antais) mutta seinälle sen on päästävä
Hyvä asenne ja samanlainen ku mulla! Jos ei sisko anna ni meikä marssi kauppaan ja ostaa oman!
Nytku rupee oikeen miettimään ni vähänkö se olis hieno olkkarissa Very Happy Mun iskän ja äitin hääkuvan vieressä.Taidan silti laittasa sen sitteki mun huoneesee
Haha! Joo, meillä on tossa tollane taulu joka on ollu jo iät ajat, eikö ois jo aika vaihtaa uuteen...? Very Happy
Sun isän ja äidin hääkuvan viereen Larry, Niam ja Zayn HÄÄKUVA Very Happy:Very Happy:D:D:♥️ Anteeks, repesin itelleni
joo, sitte teille tulee vieraita, ja ne on sillee vähä et, kenes hääkuva tässä on ? :oo
Sit mä olisin että "ne on mun miehiä ja niiden bromancei" :--D repesin kyllä ja pahasti noille teiän viesteille.HALUUN teiät sisustaa mun uutta huonetta sit ku toukokuus saan sen xD
joo meni jo aika paljon ohi aiheen

521D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Pe 23 Maalis 2012 - 7:47

Insku

Insku

''M'' lehdessä 4xa4 juliste & Twist -lehdessä myöskin 4xa4 juliste ! (:♥

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

531D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Pe 23 Maalis 2012 - 8:13

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Insku kirjoitti:''M'' lehdessä 4xa4 juliste & Twist -lehdessä myöskin 4xa4 juliste ! (:♥
mitkä julisteet voitko sanoo ? (: et tiiän ettei oo sellasii joita mulla jo on..

541D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Pe 23 Maalis 2012 - 8:19

Insku

Insku

emmaLOVESnilla kirjoitti:
Insku kirjoitti:''M'' lehdessä 4xa4 juliste & Twist -lehdessä myöskin 4xa4 juliste ! (:♥️
mitkä julisteet voitko sanoo ? (: et tiiän ettei oo sellasii joita mulla jo on..
http://aijaa.com/000759843073 Tämä tuli ''M'' lehdestä http://aijaa.com/000929843074 Ja tämä Twist lehdestä (: Anteeks laatu ku otin ite kännykällä Very Happy

551D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Pe 23 Maalis 2012 - 9:37

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Insku kirjoitti:
emmaLOVESnilla kirjoitti:
Insku kirjoitti:''M'' lehdessä 4xa4 juliste & Twist -lehdessä myöskin 4xa4 juliste ! (:♥️
http://aijaa.com/000759843073 Tämä tuli ''M'' lehdestä http://aijaa.com/000929843074 Ja tämä Twist lehdestä (: Anteeks laatu ku otin ite kännykällä Very Happy
aa kiitti, tota toista mulla ei ookkaan :DD

561D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Pe 23 Maalis 2012 - 14:07

vilqu

vilqu

Mä kävin tänään suomalaisessa ja huomasin kans ton Twistin uuden numeron ja et siinä oli juliste (tottakai sit ostin!) Mut toi juliste on kyllä aikas ihana<3 Nyt mun yhellä seinällä on pelkkiä 1D julisteita ja se seinä on IHANA! Muutenki mulla on jo siitä numerosta 1 toi julisteitten määrä noussu 14:D Ja muita ku 1D julisteita on vaan 3 (kaks heppaa ja sit Lea Michele)Very Happy

(En tie jos teitä niinnkään kiinnostaa toi mun julisteiden määrä... Very Happy)

571D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Pe 23 Maalis 2012 - 22:00

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:Mä kävin tänään suomalaisessa ja huomasin kans ton Twistin uuden numeron ja et siinä oli juliste (tottakai sit ostin!) Mut toi juliste on kyllä aikas ihana<3 Nyt mun yhellä seinällä on pelkkiä 1D julisteita ja se seinä on IHANA! Muutenki mulla on jo siitä numerosta 1 toi julisteitten määrä noussu 14:D Ja muita ku 1D julisteita on vaan 3 (kaks heppaa ja sit Lea Michele)Very Happy

mä meen tänään kattoo cittarist jos sielt löytyis lehtiä xd
mul on kaks 1D, kaks Glee, sitte sisustusjulisteita aika monta, sitte Bruno Mars, ja kolme Nälkäpeliä :DD:D

581D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä La 24 Maalis 2012 - 0:47

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Mä kävin tänään suomalaisessa ja huomasin kans ton Twistin uuden numeron ja et siinä oli juliste (tottakai sit ostin!) Mut toi juliste on kyllä aikas ihana<3 Nyt mun yhellä seinällä on pelkkiä 1D julisteita ja se seinä on IHANA! Muutenki mulla on jo siitä numerosta 1 toi julisteitten määrä noussu 14:D Ja muita ku 1D julisteita on vaan 3 (kaks heppaa ja sit Lea Michele)Very Happy

mul on kaks 1D, kaks Glee, sitte sisustusjulisteita aika monta, sitte Bruno Mars, ja kolme Nälkäpeliä :DD:D
Mulla on 9 Justin Bieberiä,6 One Directionia,2 Miley Cyrusta 1 Selena Gomez ja 1 Demi Lovato (:

by the way mun siskolle tilataan systeriä ja sano että tossa seuraavassa numerossa joka tulee 4.4(tms?)olis juttu 1D'stä ja ehkä juliste (:

591D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä La 24 Maalis 2012 - 0:59

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:

Mulla on 9 Justin Bieberiä,6 One Directionia,2 Miley Cyrusta 1 Selena Gomez ja 1 Demi Lovato (:

by the way mun siskolle tilataan systeriä ja sano että tossa seuraavassa numerossa joka tulee 4.4(tms?)olis juttu 1D'stä ja ehkä juliste (:
Jes! Oonki katellu kaupoissa et onko systerissä julistetta ja ei oo ollu mut hienoa jos tulee Very Happy

601D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Ti 27 Maalis 2012 - 8:10

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

BOP lehessä ainaki oli juliste, sellane iha peruskokone hah tietäiski ne koot.... XD ja yks yhen aukeaman juttu ja muutama pienempi.

https://twitter.com/#!/penguiniam

611D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Ti 27 Maalis 2012 - 8:21

Insku

Insku

Stypayhoralikson kirjoitti:BOP lehessä ainaki oli juliste, sellane iha peruskokone hah tietäiski ne koot.... XD ja yks yhen aukeaman juttu ja muutama pienempi.
Koot menee mun mielest sillee, a4, 2xa4 (eli kahden a4 kokoisen paperin kokoinen), 4xa4, 6xa4, 8xa4 yms. Very Happy Jos pystyt noista sanomaan minkä kokoinen oli, ja paljonko lehti maksoi? o:

621D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Ti 27 Maalis 2012 - 8:56

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Insku kirjoitti:
Stypayhoralikson kirjoitti:BOP lehessä ainaki oli juliste, sellane iha peruskokone hah tietäiski ne koot.... XD ja yks yhen aukeaman juttu ja muutama pienempi.
Koot menee mun mielest sillee, a4, 2xa4 (eli kahden a4 kokoisen paperin kokoinen), 4xa4, 6xa4, 8xa4 yms. Very Happy Jos pystyt noista sanomaan minkä kokoinen oli, ja paljonko lehti maksoi? o:

mm no se oli just sellane niinku Demissä menee et on niinku kaks julistetta vierekkäi jote sellane puolikas sellasesta tavallaa 'kokonaisesta' demin julisteesta (jos ei oo vielä repässy niitä erillee). Hieno selitys jeee... ja se oli 6,80e ja ostin Prismasta kiinnostava tieto :-D

631D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Ti 27 Maalis 2012 - 9:17

vilqu

vilqu

Stypayhoralikson kirjoitti:
Insku kirjoitti:

mm no se oli just sellane niinku Demissä menee et on niinku kaks julistetta vierekkäi jote sellane puolikas sellasesta tavallaa 'kokonaisesta' demin julisteesta (jos ei oo vielä repässy niitä erillee). Hieno selitys jeee... ja se oli 6,80e ja ostin Prismasta kiinnostava tieto :-D
Eiku kauppaan!

641D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä La 31 Maalis 2012 - 9:17

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

uusimmassa Frida'ssa on Zayn -juliste, se on vaan sellanen a4 kokonen :-)

651D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Su 1 Huhti 2012 - 23:48

vilqu

vilqu

Siis onko siinä Bopissa kans juliste, nimittäin ku mä katoin sitä kaupassa ni ei siinä mun mielestä julistetta ollu..

661D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Ma 2 Huhti 2012 - 8:04

Insku

Insku

vilqu kirjoitti:Siis onko siinä Bopissa kans juliste, nimittäin ku mä katoin sitä kaupassa ni ei siinä mun mielestä julistetta ollu..
Kyllä pitäisi olla Smile Se on kait sillä tavalla siinä kun siis vähän katot niitte julisteiden 'sisälle' et se on sillä tavalla 'piilossa' siellä toisen julisteen takana Very Happy Toivottavasti oli edes jotakin apua c:

671D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Ti 3 Huhti 2012 - 5:16

vilqu

vilqu

Insku kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Siis onko siinä Bopissa kans juliste, nimittäin ku mä katoin sitä kaupassa ni ei siinä mun mielestä julistetta ollu..
Kyllä pitäisi olla Smile Se on kait sillä tavalla siinä kun siis vähän katot niitte julisteiden 'sisälle' et se on sillä tavalla 'piilossa' siellä toisen julisteen takana Very Happy Toivottavasti oli edes jotakin apua c:
Ok, no ehkä meen tutkailee uusiks:D

681D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Ke 4 Huhti 2012 - 0:09

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Systerissä joka ilmestyy tänään on joku 1D vastaa lukijakysymyksiin.Ja todenäköisesti julistekin mutta en oo yhtään varma.Mun siskolle tilataan systeriä ja sen piti tulla tänään mutta jostain syystä ei tullu ni kerron huomenna onko siinä juliste vai ei.

691D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Ke 4 Huhti 2012 - 4:44

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Systerissä joka ilmestyy tänään on joku 1D vastaa lukijakysymyksiin.Ja todenäköisesti julistekin mutta en oo yhtään varma.Mun siskolle tilataan systeriä ja sen piti tulla tänään mutta jostain syystä ei tullu ni kerron huomenna onko siinä juliste vai ei.

jee näin sen kaupassa! muttei oikee tee mieli ostaa lehtee ku siinä tulee jotai meikkejä mukana... jos lahjoisin siskon ostaan sen mun kaa puoliks ja mä saisin 1D osat siitä, haha Very Happy

701D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä To 5 Huhti 2012 - 3:16

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Systerissä joka ilmestyy tänään on joku 1D vastaa lukijakysymyksiin.Ja todenäköisesti julistekin mutta en oo yhtään varma.Mun siskolle tilataan systeriä ja sen piti tulla tänään mutta jostain syystä ei tullu ni kerron huomenna onko siinä juliste vai ei.

jee näin sen kaupassa! muttei oikee tee mieli ostaa lehtee ku siinä tulee jotai meikkejä mukana... jos lahjoisin siskon ostaan sen mun kaa puoliks ja mä saisin 1D osat siitä, haha Very Happy
onneks mulla ei oo tota probleemaa.Muttei tullu postis tänäänkääSad((

711D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä To 5 Huhti 2012 - 10:23

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

onneks mulla ei oo tota probleemaa.Muttei tullu postis tänäänkääSad((
mitääh pikkase outoa D: toivottavasti tulee mahd. pian!!

721D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Ke 11 Huhti 2012 - 4:34

vilqu

vilqu

Systerissä on kolmen sivun juttu ja 2xa4 juliste mut se juliste on sama ku on tullu jo aikasemmi Koululaisessa ja Demissä.. Mut se juttu kyllä kannattaa lukea<3

731D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Ke 11 Huhti 2012 - 7:27

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:Systerissä on kolmen sivun juttu ja 2xa4 juliste mut se juliste on sama ku on tullu jo aikasemmi Koululaisessa ja Demissä.. Mut se juttu kyllä kannattaa lukea<3
mun siskolle se ei oo tullu postis vieläkää! noh se käy varmaa ostaa sen huomenna

741D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Su 15 Huhti 2012 - 3:03

Insku

Insku

Siin systerin jutus oli hirveesti virheitä mun mielest :c

751D Lehdissä - Sivu 3 Empty Vs: 1D Lehdissä Su 15 Huhti 2012 - 10:00

vilqu

vilqu

Insku kirjoitti:Siin systerin jutus oli hirveesti virheitä mun mielest :c
Niinku mitä..? No ainaski sit se et Louis ei ois sinkku, mut muita..?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Similar topics

-

» 1D Lehdissä #2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa