uusi, edellisessä 100 (:
eli tänne keskustelua lehdistä ja artikkeleista joissa pojat esiintyy (:
eli tänne keskustelua lehdistä ja artikkeleista joissa pojat esiintyy (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Joo, me visiisn sovittin tää jo selväks (siis miten tehään)Sarqai kirjoitti:Joo Vilqu ostan sen huomen ehkä? Käyn triplat lähempän kappee kouluu ku mia nii saan aika nopeesti hankittuu sen..
Mun piti just kertoo tästä taino "just" ostin sen lehen launtaina, mut arvasin et Inka on täällä jo kertomassa:DInsku kirjoitti:Twistissä on ihana juliste (2xa4), JA SE FRIDAN JULISTE AWWWWÄW♥
hihi, en kyl ostanu sitä Twistiä ku ei ollu rahaa :c Mut nyt pitäin kinuta rahaa Miss Mixiin & Fridaanvilqu kirjoitti:Mun piti just kertoo tästä taino "just" ostin sen lehen launtaina, mut arvasin et Inka on täällä jo kertomassa:DInsku kirjoitti:Twistissä on ihana juliste (2xa4), JA SE FRIDAN JULISTE AWWWWÄW
jes toi pitäs tulla mulle ku just on alotettu tilaa miss mixiiSarqai kirjoitti:miss mixis on juliste & fridan uus o tullu tänää kauppoihi, sit katoin kans viimeviikol jonku random lehen mitä en sit ostanu & en jaksanu ilmottaa tänne ku en tiänny sen koko lehen nimee ees:'D
yh mäki haluun jonku lehen jota tilataa mulle :c mut yks syy miks voin kinuta rahat vanhemmilta lehtiin, yay!Louizz_tomlinzon kirjoitti:jes toi pitäs tulla mulle ku just on alotettu tilaa miss mixiiSarqai kirjoitti:miss mixis on juliste & fridan uus o tullu tänää kauppoihi, sit katoin kans viimeviikol jonku random lehen mitä en sit ostanu & en jaksanu ilmottaa tänne ku en tiänny sen koko lehen nimee ees:'D
Hei nyt kyllä kun apua kuolen, kuinka suuri se juliste oli?vilqu kirjoitti:Se miss mixin juliste on x factor ajoilta. Mu se ne superseksikkäät pojat sixpäkkeineen oli kyllä hotteja:D <3
Sellanen nelisen kertaa a4, jos ulla on Demin kuvakollaasi ni suunnillen saman kokonen pituudeltaan hitusen pidempi<3Insku kirjoitti:Hei nyt kyllä kun apua kuolen, kuinka suuri se juliste oli?vilqu kirjoitti:Se miss mixin juliste on x factor ajoilta. Mu se ne superseksikkäät pojat sixpäkkeineen oli kyllä hotteja:D <3
Insku kirjoitti:ukbsafjsb c 4xa4? pakko saad (: ♥ Mul oli ennen sellanen 8xa4 Justin Bieber juliste mun ovessa ulospäin, mut nykyään siin lukee ''keep calm and love One direction'' :'D♥ POPCORN LEHDESSÄ ON JULISTE, mut se on sellanen mikä demis, tai siis, melkein samanlainen (:
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa