First topic message reminder :
uusi, edellisessä 100 (:
eli tänne keskustelua lehdistä ja artikkeleista joissa pojat esiintyy (:
uusi, edellisessä 100 (:
eli tänne keskustelua lehdistä ja artikkeleista joissa pojat esiintyy (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
6,80 TB on ainaki maksanu ku oon ostanu aiemmi :---)Veeranen kirjoitti:Zayn's my hero kirjoitti:Toukokuun Tiger Beat on "One Direction numero" siinä on 1D door hangereita, 6 julistetta ja juttuu poikien iCarly episodista. Suosittelen
PALJON SE MAKSAA
Hei käytkös joku päivä ostaa ton mulle?Sarqai kirjoitti:Hehe mul on ollu ne kaikki ovijutut jo oves jonki aikaa, äiti tajus vast nyt:D
jjuuu annat vaa rahaa ku mult pöllittii kymppi eile nii ei oo rahaa:Ivilqu kirjoitti:Hei käytkös joku päivä ostaa ton mulle?Sarqai kirjoitti:Hehe mul on ollu ne kaikki ovijutut jo oves jonki aikaa, äiti tajus vast nyt:D
Joo mydään (katoin lehtipiste.fi:stä). Poistuu 23.5.Stypayhoralikson kirjoitti:tietääkö kukaa myydäänkö viel sitä Fridaa, jossa on se 2/2 siit yhestä julisteesta? äitin piti käyä eile tsekkaa (&ostaa) se mulle mut unohti -.-
Fridaa mä ostan aina välillä ihan lukemisekski, ku pitäis opetella ruotsia .. numero on seiskan vikas todistuksessa parhaimillaan 7 varmaan julisteet on siinä vaan plussaa (: ++ Mul ei onnistu toi et pyydän ostaaStypayhoralikson kirjoitti:Insku kiitti :---) haha hyvä päätös :D mä pistänki äitin ostaa fridan & Tiger Beatin, säästän siinä jonku verra ;D
mä saan kympistä 7€ ja(mun huonoimmasta numerosta) seiskasta oon saanu 2,50 muista sit jotain siltä väliltä.Onhan se kyllä ärsyttävää ku kaverit saa enemmä huonommistaki numeroista,mutta saapa ainaki jotai.Siisku enkku on vaikeeta meiä luokkalaisille(luokan ka 6.7 vaikka mun numero on 9) ni jotku saa 50€ jos ne saa yli 8.Insku kirjoitti:Lucky you, mä en saa mun kokeista rahaa Ala-asteel sain kympistä 2,50 .. joten ei sekää ollu paljoo, ku mun kaveri saa jotain 20e kympistä Keskustelu vähän menee väärään suuntaan, tiedän & anteeksi.
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa