First topic message reminder :
uusi, edellisessä 100 (:
eli tänne keskustelua lehdistä ja artikkeleista joissa pojat esiintyy (:
uusi, edellisessä 100 (:
eli tänne keskustelua lehdistä ja artikkeleista joissa pojat esiintyy (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Joo, sama mietin minä et minkä kokonen popcornin juliste on??Sarqai kirjoitti:Insku kirjoitti:ukbsafjsb c 4xa4? pakko saad (: ♥ Mul oli ennen sellanen 8xa4 Justin Bieber juliste mun ovessa ulospäin, mut nykyään siin lukee ''keep calm and love One direction'' :'D♥ POPCORN LEHDESSÄ ON JULISTE, mut se on sellanen mikä demis, tai siis, melkein samanlainen (:
Minkä kokonen se popcornin juliste on? Joo siel mis mixiss tuli kans 4xa4:)
vilqu kirjoitti:Joo, sama mietin minä et minkä kokonen popcornin juliste on??Sarqai kirjoitti:Insku kirjoitti:ukbsafjsb c 4xa4? pakko saad (: ♥ Mul oli ennen sellanen 8xa4 Justin Bieber juliste mun ovessa ulospäin, mut nykyään siin lukee ''keep calm and love One direction'' :'D♥ POPCORN LEHDESSÄ ON JULISTE, mut se on sellanen mikä demis, tai siis, melkein samanlainen (:
Minkä kokonen se popcornin juliste on? Joo siel mis mixiss tuli kans 4xa4:)
Joo mä katoin lehtipiste.fi sivulla, nii siin kannes luki luki jtn, että siinä oli ''One direction mini-mag'' sisällä_Blistex_ kirjoitti:Näin kaupassa eilen sellanen lehden ku Popstar! Siinä oli mun muistaakseni joku kolmen aukeeman juttu pojista + ainaki yks juliste (: En oo 100% varma mut siin oli ehkä kaikista pojista yks oma juliste. Mulla ei ollu vaan tarpeeks rahaa mukana, se makso 6,20 ):
Sit ku ostat itelles, osta kans mulle:D (ilmota vähän ennen ni annan rahaa:D)Sarqai kirjoitti:ojojoj pitää ostaa:D Kunhan saan nyt rahaa vaan ensi:DD
vilqu kirjoitti:Sit ku ostat itelles, osta kans mulle:D (ilmota vähän ennen ni annan rahaa:D)Sarqai kirjoitti:ojojoj pitää ostaa:D Kunhan saan nyt rahaa vaan ensi:DD
Veeranen kirjoitti:Onks kukaan ostanu sitä uusint Bop lehtee? D: Jos vois kertoo mitä siin oli ni ois aika jees(:
// ja popstar, popcorn, teen queen? D:
/// JA ONKS TOI FRIDAN NYT JOKU KAKSOSANEN SE JULISTE?`D: et siin edellises oli toinen ja täs mikä nyt ni toine?D:
Sarqai kirjoitti:Veeranen kirjoitti:Onks kukaan ostanu sitä uusint Bop lehtee? D: Jos vois kertoo mitä siin oli ni ois aika jees(:
// ja popstar, popcorn, teen queen? D:
/// JA ONKS TOI FRIDAN NYT JOKU KAKSOSANEN SE JULISTE?`D: et siin edellises oli toinen ja täs mikä nyt ni toine?D:
Siis mikä bop? Onks se nyt joku uus vai..?
Sarqai kirjoitti:
Hoo stalkkeri tietää mun nimen :O Noei laisinkaa:D Pitäis kai hankkii toiki:I Mutku ei oo rahaa:c ONNEKS MUL ON SYNTTÄRIT MAANANTAINA<33
Zayn's my hero kirjoitti:Toukokuun Tiger Beat on "One Direction numero" siinä on 1D door hangereita, 6 julistetta ja juttuu poikien iCarly episodista. Suosittelen
Veeranen kirjoitti:Zayn's my hero kirjoitti:Toukokuun Tiger Beat on "One Direction numero" siinä on 1D door hangereita, 6 julistetta ja juttuu poikien iCarly episodista. Suosittelen
PALJON SE MAKSAA
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa