One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Big Brother

+3
jonskauu
Sarqai
jAsbee
7 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 3]

1Big Brother - Sivu 3 Empty Big Brother Su 23 Syys 2012 - 5:46

jAsbee

jAsbee

First topic message reminder :

laitoin tän ny tännne (:
seuraatteko ? suosikkei tai inhokkei ?



Viimeinen muokkaaja, jAsbee pvm Ke 14 Marras 2012 - 7:17, muokattu 1 kertaa


51Big Brother - Sivu 3 Empty Vs: Big Brother Pe 16 Marras 2012 - 3:53

jAsbee

jAsbee

ens vuon oikeesti all stars kausi ja kaikkii aikasempie kausien asukkait pelkästää sinne .

// ooooi ninooooo :)):)) ihana nähä se ! :)

52Big Brother - Sivu 3 Empty Vs: Big Brother Ma 26 Marras 2012 - 7:02

Sarqai



Yhy yhy itku tulee enää viikko ja bb on loppu:( mul jää jäätävä aukko mä oon vähä hullu.. sniif MÄ EN KESTÄSad Jonna A kotii? Outoo..

53Big Brother - Sivu 3 Empty Vs: Big Brother Ma 26 Marras 2012 - 9:06

jAsbee

jAsbee

thank god iida jäi ! yksinkertasesti AINUT kenelle noista antasin voiton ja jos iida ois lähteny ni mua ei vähempää vois kiinnostaa kuka noist voittaa. en oo koskaa uskonu noihi et tuottajat päättää voittajan mut nyt oon vaa niin varma et jouko on päätetty jo heti kauden aluttuu et se voittaa, se ois jo pitäny poistaakki tuolt talosta ku se alko jonnaa sillo tönimää maaha ja kaikki edellisetki on poistettu jos on ollu vähänki väkivaltast käytöstä. mut eihän joukoa tietenkää..
mut mä en vaan voi ymmärtää miten on mahollista että TEA on viel tuolla :O ja ois ollu reiluu jos nyt ois ollu kaikki äänestykses koska ei nyt katsojat oo ollenkaa päättäny tota finaaliviisikkoo . oikeestaa iha hyvä vaa et tää kausi loppuu :D ens vuodelle ei oo kyllä suuret odotukset ......

54Big Brother - Sivu 3 Empty Vs: Big Brother Ti 27 Marras 2012 - 1:14

_Blistex_

_Blistex_

Mä olin ihan suu auki ku sunnuntaina sielt tuli Jonna A:n nimi 0.o Toivoin et Iida olis lähteny meinaa en tiiä mikä siinä ärsyttää mut kuitenki D: Joukon toivon et voittais koko kisan ja oon aika varmaki että näin tulee käymään. Mä oon tykänny tästä kaudesta ku en oo tätä ennen ku vaa yhtä kautta seurannu. Sit jää se yks ongelma, mitä mä teen sit viikon päästä ku BB'tä ei enää tuu? D:

55Big Brother - Sivu 3 Empty Vs: Big Brother Ti 27 Marras 2012 - 5:35

Sarqai



Mitä mä sit teen jos tää on vika kausi:d en pärjääSad mut wholy mother of god, anne tulee keskiviikkon takas, ja perjantaina häädetään yks asukas! Ja sunnuntain finaali:(

56Big Brother - Sivu 3 Empty Vs: Big Brother Ti 27 Marras 2012 - 9:33

jAsbee

jAsbee

uskon et anne tulee vaa käymää koska eihä se nyt kokonaa takas voi tulla ku on 2 kuukaut jo ollu poissa . mut whaaaaaaaaaaaaatttaaa fuuuuck ? extras just näyteettii kuinka teal on iha yyylivoimasesti suurin palkki, ja hyvä jos joukon palkki näky ollenkaa ku seoli saanu nii vähä äänii :o

57Big Brother - Sivu 3 Empty Vs: Big Brother Ke 28 Marras 2012 - 4:01

_Blistex_

_Blistex_

^^Siis mä olin ihan suu auki ku näin ne palkit. Miten voi olla mahollista et Joukolla oli niiiin pieni se palkki?? :0 Mut hiuka jännää et Anne tulee tänäpä takasin sinne, nyt on kyl pakko kattoo se extra ku se on tunnin mittanen ja muutenki varmaa tosi jännä. :DD

58Big Brother - Sivu 3 Empty Vs: Big Brother Ke 28 Marras 2012 - 5:27

jAsbee

jAsbee

mäki olin iha järkyttyny. enimmäksee kyl siit tean huimast johdost..... mun kävi nii sääliks joukoo ku siit selväst huomas et oli pettyny ja joteki kiusaantunee olone :/ mut en todellakaan usko et ne päästää joukoo lähtee sielt. sen päivän haluun nähä .. :D mut onkse tunni pitune ? :O miks ?

59Big Brother - Sivu 3 Empty Vs: Big Brother Ke 28 Marras 2012 - 13:14

_Blistex_

_Blistex_

Juu, ja perjantainaki on. (: Tänää oli mun mielest sen takii ku Anne meni sinne taloon hetkeks aikaa ja muutenki siel oli niin paljon niitä vieraita. c: Ja perjantaina sit sen takii ku sillo yks asukas häädetään sielt, tai ainaki näi mä aattelen syyks :DD

60Big Brother - Sivu 3 Empty Vs: Big Brother Ma 3 Joulu 2012 - 5:49

jAsbee

jAsbee

VITTU . paskin BB voittaja ikinä ikinä koskaaan , mut noh mikäs siinä jos suomen kansaa miellyttää sellaset jotka koko kauden on vaa puhunu pahaa muista :)

61Big Brother - Sivu 3 Empty Vs: Big Brother Ma 3 Joulu 2012 - 8:19

jonskauu

jonskauu

En ois kyllä ikimaailmassa halunnu Teijan voittavan! Joukon ois pitäny olla ykköneee :-(

62Big Brother - Sivu 3 Empty Vs: Big Brother Ma 3 Joulu 2012 - 8:50

_Blistex_

_Blistex_

Olisin niin halunnu Joukon voittavan, se oli se suosikki koko kauden ajan Sad Mut kyl mun mielest Teijaki ihan hyvä voittaja on, meinaa on sillä sen verran hyvin ne sanat ja tilannetaju hallinnassa. c: Ja noista kahdesta, Teija ja Iida, olisinki halunnu teijan voittavan meinaa en oo missään vaiheessa oikeen pitäny tost iidasta. Mut harmi ku se ny loppu D:

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 3]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa