One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Big Brother

+3
jonskauu
Sarqai
jAsbee
7 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 3]

1Big Brother - Sivu 2 Empty Big Brother Su 23 Syys 2012 - 5:46

jAsbee

jAsbee

First topic message reminder :

laitoin tän ny tännne (:
seuraatteko ? suosikkei tai inhokkei ?



Viimeinen muokkaaja, jAsbee pvm Ke 14 Marras 2012 - 7:17, muokattu 1 kertaa


26Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Ti 2 Loka 2012 - 6:11

jonskauu

jonskauu

HHAHA musta tää nyt menevä viikkotehtävä on iha paras!! :-D Siks koska, Anne ja Teijahan on haukkunu Johannaa ja Katarinaa et ne ei tee mitää yms muuta paskaa puhu niistä ja viime viikolla noi kaks syytti just johannaa ja katarinaa et niitten takii ne ei saanu kultapalkintoo viikkotehtävästä.

Mut mites nyt suu pannaan kun Johanna ja Katarina on niitä, jotka tällä viikolla nimenomaan voi tuoda sen kultapalkinnon ja noi kaks juoruilijaa vaa uppoo sinne suohon ja valittaa kuin rankkaa on! Lisäks kuuntelin äske niitten juttui 24/7'sta ja ne sano antavansa pisteet Jonna A:lle koska se on LIIAN HYVÄ tossa viikkotehtävässä. ÖÖÖ MITÄ, eiks noi nimenomaa haluu sen kultapalkinnon ja nyt ne nimee semmosen kuka tekee jotain sen palkinnon eteen. Toivottavasti jompikumpi noista läyhääjist on häätöäännestyksessä!

27Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Ti 2 Loka 2012 - 7:03

jAsbee

jAsbee

^ ööö ? jonna a:lle ? :D siks että se tekee jotai ? en oo nyt iha kärryil noitte ajatusmaailmasta mut okeei .. :DD
mut jep , just hyvä viikkotehtävä tolt kannalt :D

28Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Ti 2 Loka 2012 - 8:33

jAsbee

jAsbee

että mua alko taas ärsyttää johanna !! muute joo, on mukava ja tällee mut oikeesti onko pakko oikeesti kokoaja olla alasti ?! joo kiva et oot laiha ja joittenki mielestä hyväkroppanen ja sul on silikonit mut pliis osaisitko laittaa ne vaatteet päälle ? nytki seoli alasti tuol PIHASUIHKUSSA ? OIKEESTI ? ne kaikki muut laitto bikinit päälle ja se tulee sielt alasti . ei ihmekkää et on kylmä ku hengailee ulkon täysi ilma vaatteit .. joo on ok et käy oikeessa suihkussa SISÄLLÄ , KYLPYHUONEESSA , alasti niinku yleensä suihkussa käydään , mut .. oikeeeeeeeeeesti !

29Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Ke 3 Loka 2012 - 8:43

_Blistex_

_Blistex_

Näkiks kukaan tämänpäiväistä BB-ekstraa? Meinaa siel oli Irina (: Tai, se haastattelu ei ollu suorana, siitä en tiedä et miks. o.o Irina kerto syyn siihen miksi joutui lähtemään pois. Se sano että on niin monta vuotta polttanut että nikotiinin puutos oli sille liian kova pala tai jotai sen tapasta. Ei se nyt noilla sanoilla sanonut mut kuitenkin tajusin et röökin puute oli ollut Irinalle liikaa. Jotenki helpotti että kuulin sen suusta sen syyn, ainakin tiedetään että mikä sillä oli. (:

30Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Ke 3 Loka 2012 - 9:44

Sarqai



Jjuu mä katoin, ja sil oli koti-ikävä(: Mut harmittaa ettei sitä päästetty takas, se ois halunnu:d Oujeah uusii tyyppej täl viikol taloon(:<33

31Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Pe 5 Loka 2012 - 9:03

jAsbee

jAsbee

^ jep ja ne uuudet asukkaat o miehii (:
mutmut teija ulos talosta sunnuntainaaaaaaaaa

32Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Pe 5 Loka 2012 - 12:14

_Blistex_

_Blistex_

^^Jep, katoin tänää sen BB-ekstran ja siel sanottii et ne on miehiä C: Toivon nii et Teija tai Iida lähtis pois, mut haluun et Anne jää sinne vielä ku se on semmone joka puhuu suoraan ja sil on hauskat jutut yms. :DD

33Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother La 6 Loka 2012 - 3:53

jonskauu

jonskauu

Äske tuli taloon Annen ja Teijan p*skanpuhumisesta ääninauhaa taloon ja niissä ääninauhoissa noi haukku mm. Johannaa, Iidaa ja Tomia. Tosi hyvä että noi tuli nyt julki ja toivottavasti noita nauhoja tulis vielä lisää esim. Jonna I:n jauhanta Johannasta ja Annen&Teijan Jonna A:n haukkumiset!

Johanna & Iida esitti et ne otti noi hyvin, mut kyllä ainaki Johannan ilmeestä näki että se ois voinu purskahtaa itkuun hetkenä minä hyvänsä ja muut vaa nauro, koska ne luuli et ne nauhat on läppää.. Lisää vaa BB näitä nauhoja nii saa kaikki asukkaat tietää Annen ja Teijan oikean, ilkeän puolen.

34Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Pe 12 Loka 2012 - 11:03

jAsbee

jAsbee

eeeeeei johanna & katarina on kahestaan häädös ):: koska 1. katarinal on suurempi mahollisuus lähtee ku jos ois vaik viis häädös 2. en haluu et katarina lähtee , mutta en haluu että johannakaa lähtee koska se on katarinalle läheisin tuolla talossa :D ja oikeestaa ainut sellane . ja muuteki mielummi haluisin et joku teija lähtee ku johannakaan , koska johannastaki tykkään sillon kun se ei nysvää joukon kanssa , kun se ei hillu alasti ja kun se ei oo kännissä :D
oonkyl iha sitä mielt et katarina voittooon !! (: se niin ansaitsis sen :D

35Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Pe 12 Loka 2012 - 12:05

jAsbee

jAsbee

ok perun puheeni ja johanna saa lähtee vaikka heti kotiin tuolta
http://bigbrother.fi/uutiset.shtml/jouko-tunnusti-johannalle-ihastuksensa/1634860
etttä mua ärsyttää toi jouko -.-.-.-.--...- mä niin toivon et jonna saa kuulla tost ettttä se vihdoinki tajuis oikeesti et jouko on iha idiootti

36Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother La 13 Loka 2012 - 10:57

_Blistex_

_Blistex_

Mä taas oon ilonen että noi kaks on häädössä meinaa viime viikol lähti Anne (vaik en olis halunnu et se lähtee :C ) ni nyt lähtee joku joka tuo vähiten viihdettä taloon. Niinku Anne, se oli hauska ja se toi räväkkyyttä taloon mut esim. Katarina ni ei se hirveesti oo mitää siel puhunu. Ja johanna, no se muuten vaan ärsyttää ku siel hoitajien bileissä rages turhasta :0 Ja btw, eilisissä bileissä tommi ja katarina oli vetäny kielareita o: meinasin pudota tuolit sen kuullessani, en meinaa oli katarinast uskonu et noin villiks ryhtyy :'DD

37Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Ti 16 Loka 2012 - 12:36

jAsbee

jAsbee

i was soooooooo sad ): olin niiiiiiiiiiiiin pettyny et voittaja lähti talosta , oikeesti niin väärin , seois ollu nii hyvä ku se ois näytttäny ja voittanu ne kaikki muut ! nyt sitte thumbs up for iida ! Smile

38Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Su 21 Loka 2012 - 2:38

_Blistex_

_Blistex_

Nyt toivon noista häädössä olevista että Joni lähtis koska mä en vaan jaksa kattoo sen naamaa siel D:

39Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Su 21 Loka 2012 - 4:36

jAsbee

jAsbee

johanna pois . tai tea .

40Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Su 21 Loka 2012 - 8:35

jonskauu

jonskauu

Toivottavasti Tea lähtee.. Jonin saa pois ihan millon vaa mut Tea on saatava nyt pois koska sitä ei jaksa kattoo enää.

Eilen oli ihanaa kun Johanna näki ne sen koirat ja mä aloin itkee ku katoin siitä sen videon :-)

41Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Su 21 Loka 2012 - 10:44

jAsbee

jAsbee

^ mäki aloi ku katoin 24/7 sillo (::

42Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Su 21 Loka 2012 - 11:34

Sarqai



Nouu johanna putos:( oikeest mua itkettää enää kuus viikkoo jäljel bbtä<3 mä ny päätin et aijon hakee bbhen sit jos sitä viel järjestetääSmile

43Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Su 21 Loka 2012 - 11:45

jonskauu

jonskauu

Toi Johannan häätö on kyl iha varmasti joku tuotannon oma päätös tai jotai!! En ois halunnu et Johanna tippuu viel Sad

Ärsyttää, kun nyt Jonna I, Teija + muut ne ketkä inhos Johannaa sai sen minkä halus ja ne ite ei joudu koville mistään, kunhan vaan haukkuu muita ja Jonna I ja Tea kiehnää Joukossa ja Markuksessa. Ja Johanna on oikeesti aivan ihana ihminen, tunnen/tiiän hänet oikeesti ja se ei halua kellekkään mitää pahaa ja on tosi herttanen ja nyt siitä sai vähän huonon kuvan tuolla talossa, tai just et se ois muka joku sohvatyyny. Toivottavasti ens viikolla sit tuolta lähtee joku noista läyhääjistä!

44Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Ma 22 Loka 2012 - 4:23

jAsbee

jAsbee

jes johanna lähti !!! ei mulla muuten ois sillee kauheesti väliä lähteeks se nyt vai kahe viiko päästä , mut en ois kuitenkaan halunnu johannan voittavan (ja en halunnu et iida lähtee) jote parempi et lähti nyt ettei tarvi sitä enää miettiä :D mut toi on kyl totta että johanna on aito ja herttane ihmine , tai ainaki sellasen kuvan mä kyl sain siitä :) mut mä en vaan yhtään tykkää siitä sillo ku seon kännissä, enkä välillä muutenkaa :D & muaki ärsyttää et nyt noi kaikki sai mitä halus , eka lähti katarina sit johanna , mut toivottavasti ens viikol ei lähtis iida tai tomi tai jonikaan (koska siitähä ne tykkäis) . mut kyl mä silti oon tyytyväinen et johanna lähti . tea tota ei kuitenkaa voita joten sen saa sielt ulos myöhemminki, mut johanna ois aaaaivan hyvi voinu voittaa .

45Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Ke 14 Marras 2012 - 3:27

jonskauu

jonskauu

Tää viikkotehtävä mikä nyt on nii on iha mun lemppari tältä kaudelta! superihanaa nähä noita vanhoja asukkaita :-)

Mä oon kavereitten kans miettiny, et oiskohan tää vika kausi, kun tää kausi on kuitenki ollu vähä nii ja näi..

46Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Ke 14 Marras 2012 - 7:25

jAsbee

jAsbee

OFIERLVKSLÖKBOPEP miks kaikki hyvät lähteeee :( KATARINA & TOMI PITÄS VIEL OLLA TUOL . nyt ainut ihmine joka noista ton voiton ansaitsis on iida . jos se viel lähtee ni thats it en oikeesti kattois enää :D
jonna on ärsyttävä. tea on ärsyttävä. markus on ärsyttävä. jouko on ärsyttävä. tommi on ärsyttävä. teija on ärsyttävä. jos siel viel joku muu on ni se on vaa huomaamaton :D

mut jep tää viikkotehtävä on kivoin ehottomasti :) NINO & NIKO TONNE (:: (siis saarinen, ei hunks niko :D) varsinki nino ku siit ei oikee julkisuudeskaa mitää enää oo . mut salar "tää kausi on oikeesti iha paras miks mä en oo täällä" ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ SERIOUSLY ? tää kausi on 10000000 kertaa paskempi kausi ku mikään aikasempi

47Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Ke 14 Marras 2012 - 9:00

_Blistex_

_Blistex_

Mun mielest tää viikkotehtävä on just kiva (: Meinaan on vaik kuin siistii nähdä joitakin muita edellisen kauden asukkaita ja et siel on niitä vanhoja viikkotehtävii, very nice C: Ootteko muuten kuunnellu radio Novasta illalla niitä BB-talosta tulevii radiolähetyksii? Mä kuuntelin maanantaina mut eilen unohdin :c

48Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Ke 14 Marras 2012 - 9:47

Sarqai



Tää kausi on just paras en tajuu miks ihmiset valittaa mut nii se o aina ennenki ollu... Ja se järjestäjä sano et ei oo vika kausi mut voi olla...

49Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother Ke 14 Marras 2012 - 10:46

jAsbee

jAsbee

noku oikeest noi asukkaat ! kukaan ei oo yhtään mielenkiintone tai hauska tai mitenkää kiva :D oon joka aiempi kausi ollu sillee et jeejeje bb on paras ohjelma ja en halunnu jättää yhtäkää jaksoo välist ja alust asti oli selvä suosikki ja olin heti sillee "ton täytyy voittaaa" , ja nyt oon vaa sillee "...... nooh katon jos jaksan" ja silloki ku katon ni vaa sivusilmäl, eikä oo ollu minkäälaist sellast suosikkii heti . sillo ku katarina viel oli ni mua kiinnosti joteki koska se oli ainut sellane jost oikeest tykkäsin paljoki . ja noi viikkotehtävätki ? ihan perseestä, nii oli kyl viime vuonnaki mut vielä huonompii tänä vuonna .

50Big Brother - Sivu 2 Empty Vs: Big Brother To 15 Marras 2012 - 9:33

jonskauu

jonskauu

Munki mielest tää kausi on ollu täys floppi!! Viime vuos oli niin paras, koska Salar oli niiin hyvä ja oisin halunnu et se ois ollu pitempää talos :-)

Tän vuoden asukkaat on iha tyhmiä. Noista ketä nyt on jäljellä nii suosikki on Jouko mut en tosissaa kyllä haluais et kukaa noista voittaa Very Happy
Jos ens vuonna tulee BB nii oispa sit paljon paremmat asukkaat kans!

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 3]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa