One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Big Brother

+3
jonskauu
Sarqai
jAsbee
7 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 3]

1Big Brother Empty Big Brother Su 23 Syys 2012 - 5:46

jAsbee

jAsbee

laitoin tän ny tännne (:
seuraatteko ? suosikkei tai inhokkei ?



Viimeinen muokkaaja, jAsbee pvm Ke 14 Marras 2012 - 7:17, muokattu 1 kertaa

2Big Brother Empty Vs: Big Brother Ma 24 Syys 2012 - 4:54

Sarqai



Jonna I<3 Anne hiiteen & irina kanss.. Kataa käy sääliks:( JA POJAT RULEZZ Siel on vaa ihnuii poikii(:

3Big Brother Empty Vs: Big Brother Ma 24 Syys 2012 - 7:04

jAsbee

jAsbee

jepp , tykkäään myös katarinast (: inhokkeii on sarah ja anne ja teija ja tommi .

4Big Brother Empty Vs: Big Brother Ma 24 Syys 2012 - 7:56

Sarqai



Eiiii sarah on just ihuna(: Emmäkää tykkää tommist:d Ja hyi teija ja anne, ne on niiiiin ilkeit kataa kohtaan:d

5Big Brother Empty Vs: Big Brother Ma 24 Syys 2012 - 8:20

jonskauu

jonskauu

Tea on aivan ihana!! :-D ja Irina on kans aivan mahtava 'kiitos paljon'
ja Jouko on niininiininin ihana ♥️ mut mulla ei oo kyllä ketää suosikkia vielä Smile

6Big Brother Empty Vs: Big Brother Ma 24 Syys 2012 - 11:20

_Blistex_

_Blistex_

Jouko on kyl niiiiin ihana, sil sopii ne tatuoinnit ♥ Ah, ne muutki pojat <3 Sit Irina on kiva ja Sarah ja Jonna I kans. (: Katarina on niin hissukka eikä puhu mitää niil muille, se ärsyttää D: Teija on kauhee, mä en yhtää tykkää siit eikä Johannakaa mun suosikkeihin kuulu :'DD Mut Anne on räväkkä, se on kyl sanavalmis :DD

7Big Brother Empty Vs: Big Brother Ti 25 Syys 2012 - 5:00

Sarqai



Mun käy sääliks oikeest kataa ku ei kukaan tajuu et sil on vaikeet puhuu suomee, se on hei ruottinkielinen.. Mut kai se on vaikeet tajuta jos ei oo kakskieline:d

HAHAHA repss pikkuveljel o 1D taustakuvan:'D Voi pikku gay:d

8Big Brother Empty Vs: Big Brother Ti 25 Syys 2012 - 6:00

jAsbee

jAsbee

katarinaha on suomenruotsalaine mut ei sit kuitekaa suomee oikee osaa :/

katarinast tykkään just ton takii et noi kaikki muut vaa haukkuu ja kiusaa sitä ja seon saanu mut tykkää katarinast koska tavallaa niiku "puolustan" sitä u know Very Happy sit irina on ihajees mut vähä outo Very Happy mut iha hyväl taval Smile teastaki tykkääään , paitsi sit aina ku nää kaikki alkaa puhuu katarinast ni sit alkaa ärsyttää kaikki ne jotka puhuu ja aika usei tea kuuluu niihi nykyäää . jonna a on iha kiva myöös , johanna on iha ok muute paitsi nyt on alkanu ärsyttää se mut seon kyl vaa joukon syytä -.- ku se kokoaja jotai johannan kaa -.- mut johanna tyhmä menee viel mukaa toho . mut sit jouko on niin ärsyttävä just ton takiii et se yrittää johannanki kaa jotai ;o ei mua muute se oo ärsyttäny paitsi toi jutttu . ja sit tomi on ihana !

9Big Brother Empty Vs: Big Brother Ti 25 Syys 2012 - 6:22

jonskauu

jonskauu

Mä en tykkää yhtää Jonna I:stä! se on musta vaa semmonee tapetti siellä, tai ei se tee oikee mitää kun vaa vehtaa Joukon kanssa ja en oo ikinä kuullu sen sanovan muuta kun 'niin' :-DDDd Musta Johannakin on vähä semmone näkymätön, mut se on semmonen ihana barbi ja musta toi talo kaipaa jotain tommosta tyttöö, joka on vähä turhamainen ja nii. Sitäpaitsi Johanna on meille puolituttu nii sitä pitää kannattaa Very Happy

Mä toivoisin et noi sais bileet nyttee tässä jokupäivä ja sit Jouko sanois Jonna I:lle suorat sanat, tai kun siitä huomaa et se ei kokoaikaa haluais kiehnää Jonnan kans. Sais jotai draamaa tonne Wink

10Big Brother Empty Vs: Big Brother Ke 26 Syys 2012 - 4:47

vilqu

vilqu

Kysyn vaa miks seuraan tätä topaa vaiks en kato BBtä eikä kiinnostakkaa.. (: Tän ei siis ollu tarkotus mollata tai mitää muutakaa teitä, ihmettelen pähän vaa itteeni Very Happy

mut Sara onks sillä oikeesti!! Surprised

11Big Brother Empty Vs: Big Brother Ke 26 Syys 2012 - 5:09

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:Kysyn vaa miks seuraan tätä topaa vaiks en kato BBtä eikä kiinnostakkaa.. (: Tän ei siis ollu tarkotus mollata tai mitää muutakaa teitä, ihmettelen pähän vaa itteeni Very Happy
sama täällä!

12Big Brother Empty Vs: Big Brother To 27 Syys 2012 - 4:25

jAsbee

jAsbee


jes , hyvä jonnaaaa ! ♥️ bb:n netis lukee kui jonna on haukkunu joukon ja peekoos sanonu et joukon kaa sil on kaikki ohi nyt et se ei jaksa joukoo , go jonnaa u deserve betteer ♥
en saa laittaa linkkiii viel niist ku oon uus jäsen Very Happy

13Big Brother Empty Vs: Big Brother Pe 28 Syys 2012 - 4:10

jonskauu

jonskauu

EEEEEIEIIII II Irina on poistettu talosta :-(( nooo wayyy. se oli ihana höpsö♥ no mut juu kyllä siitä huomas et kaikki ei kyllä ollu pään sisällä iha kohallaa, ja sit miettikää ku se on ollu tosi pitkän ajan polttamatta tuol talossa ja sit eile ne sai sit tupakkaa ja se poltti 3 yhtaikaa nii voi kyllä oikeesti päässä heittää!
Must on muute iha tosi siistii kattoo noita jotka polttaa ku niillä on nii hirveet nikkikset ja sit ne hajoilee toisillee tuol hahah :-DD

ps. Onks teillä muilla 24/7? Meillä on ollu vissiiki joka vuos kun mun äippä seuraa kans BB hahah ei vois uskoo! Mä muute haluun joskus BB-taloo!

14Big Brother Empty Vs: Big Brother Pe 28 Syys 2012 - 5:18

Sarqai



Irina oli OIKEESTI pelottava:d Ja se puhu kokoajan kirjakieltä, joka sai sen mun silmissä näyttämää viel pelottavammalt:O Onneks se läks:d

15Big Brother Empty Vs: Big Brother Pe 28 Syys 2012 - 10:29

jAsbee

jAsbee

katoitteks ssen 24/7 kaut ? koska bigbrotherin netis ei kerrottu oikeeta syytä enkä tosiaa usko et sitä tullaa teeveeskää näyttämää .. ite en kattonu sielt mut kaveri kerto, et sil napsahti jotenki , se meni sielt talost johoki mielentilatutkimuksii o; netissä sanottiin vaan että meni sairaalaan ? :D tuski tullaan siis lähetyksessäkää näkemääään koska sehä pilaa BB:n maineen ..



Viimeinen muokkaaja, jAsbee pvm Pe 28 Syys 2012 - 22:57, muokattu 2 kertaa

16Big Brother Empty Vs: Big Brother Pe 28 Syys 2012 - 12:11

_Blistex_

_Blistex_

Ääh, ku kuulin tosta et Irina on poistettu talosta, olin ihan et mitä vattua siellä nyt sekoillaan. O.o sit luin sieltä BB'n sivuilta et se oli menny sairaalaan ja että tuotanto oli päättäny ettei Irina enää palaa. Harmittaa et Irina lähti, se oli sellanen hassu persoona ja erilainen ku muut. Sad Toivottavasti sil on kuitenki kaikki kunnossa <3

17Big Brother Empty Vs: Big Brother Pe 28 Syys 2012 - 23:09

jAsbee

jAsbee

no eipä näytetty ei . iltalehen sivuil lukee et "Meillä on selkeä linja, että kerromme julkisuuteen vain sen, että Irina on ollut lääkärin arvioitavana. Siinä se." jjjjjust .

& sit kans "Irina myös kertoi asukastovereilleen kuulevansa ääniä ja epäili heitä huijareiksi.
- Maksetaanko teille hyvin tästä kaikesta? Te olette näyttelijöitä kaikki. Olenko minäkin? En ole, Irina puheli ennen lähtöään Johannalle."


ja sit et "Kaksikko muisteli Irinan useita erikoisia piirteitä, kuten tämän taipumusta paljasteluun. Ilman alushousuja nukkuneella naisella oli tapana pukeutua varsin paljastavasti ja muokata vaatteistaan entistä seksikkäämpiä.
- Jos se oli joku avunhuuto, Anne mietti."


sit iltasanomis "Hän kokkaili keittiössä, kun hän yhtäkkiä keskeytti tekemisensä. Hänen silmiinsä tuli tyhjä katse ja hän hymyili itsekseen. Irina kyseli asukkailta, maksetaanko näille hyvin tästä kaikesta. Sen jälkeen hän kirkui ja huusi itsekseen. - Nyt lopetatte kaikki! Irina huusi, mutta asukkaat eivät ymmärtäneet, mitä nainen tarkoitti.
Tämän jälkeen Irina kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen.
Anne muisteli illalla, että Irina oli jo edellisenä päivänä kertonut kuulevansa ääniä ja ihmetellyt, että muut eivät niitä kuule. "


tuli vähä piitkä

18Big Brother Empty Vs: Big Brother La 29 Syys 2012 - 1:05

Sarqai



Ne ei kommentoi mitään muuta ku et se lähetettiin sairaalaan, voi olla sen selän takii, voi olla sen jalan takii ne sano et ne ei aio kertoo oliks se fyysinen vai psyykkinen ongelma, mut pois se vietiin.. Tietty kyl sen tajuu, on toi varmaa ihan sairaan vaikeet tuol talos asuu, neljän seinän sisällä tuntemattomien kanssa, kui moni meist pärjäis?

19Big Brother Empty Vs: Big Brother La 29 Syys 2012 - 2:07

jAsbee

jAsbee

no uskon et ainaki psyykkisist syistä koska jos ihmine alkaa kuulee jotai äänii ja tollee sekoomaa ni ei se nyt kauhee terveellistä oo . harmi et joutu lähtee ):

20Big Brother Empty Vs: Big Brother Su 30 Syys 2012 - 2:03

jAsbee

jAsbee

sori tuplaaaaat

se oli nii hyvä et johanna sano teijalle vihdoinki suorat saanat :D & sit seoli nii ihana ku ne sai sitä tupakkaa ja sit jouko juoksee sielt jonnaa päi ja alko pussailee sitä (:
mutmuut sarah kotiiin tänäääään !

21Big Brother Empty Vs: Big Brother Ma 1 Loka 2012 - 4:57

Sarqai



Nouu miks sarah putos:d Teija ja anne hittoon, mun käy sääliks iidaa ku teija otti siin riidas sen vamman esii:d

22Big Brother Empty Vs: Big Brother Ma 1 Loka 2012 - 5:03

jAsbee

jAsbee

jesjejsejsejsjeeesssssss sarah lähtii (:::

23Big Brother Empty Vs: Big Brother Ma 1 Loka 2012 - 5:42

Veeranen

Veeranen

anteeks, mut voitteks selittää mikä idea bbs oikeen on? Very Happy koska, mun mielest se on vaa sitä et porukka ängetään samaa kämppää, sit seurataan kun ne sekoilee sielä.

24Big Brother Empty Vs: Big Brother Ma 1 Loka 2012 - 6:16

jAsbee

jAsbee

^ no just nii ::D taino seurataan kaikkee mitä ne tekee siel mutjoo :D (: bb on just paras ohjelma (:

25Big Brother Empty Vs: Big Brother Ma 1 Loka 2012 - 7:53

_Blistex_

_Blistex_

Harmi ku Sarah putos, olisin halunnu et se hiljanen Katarina olis lähteny ku joka kerta on häätöäänestykses on ollu. Sad
Se on iha makuasia, toiset tykkää kattoo ku tyypit on neljän seinän sisällä ja tekee mitä isoveikka käskeee ja toisten mielest siin ei oo mitää järkee. Mä vaan tykkään kattoo sitä, emmä oikee tiiä siihen syytä. :DD

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 3]

Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa