One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kysy seuraavalta -peli #12

+9
jAsbee
Stypayhoralikson
Evee
Mileaz
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
jonskauu
Sarqai
Peetu
13 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 9]

1Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Kysy seuraavalta -peli #12 To 20 Syys 2012 - 9:22

Peetu

Peetu

edellisessä 200

vastaan vanhassa topassa olleeseen kysymykseen, eli yhen neuletakin Hollisterilta. oon nyt kuolaillu sitä täs jo vähä pidempään :D

tän viikon kohokohta ? (;

2Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 To 20 Syys 2012 - 10:00

Sarqai

lauantai, kaverin synttärit<3

Ootko tyhmä vai fiksu?

3Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Pe 21 Syys 2012 - 8:47

jonskauu

jonskauu

Siltä väliltä! En oo tyhmä, enkä fiksu :-D mut välillä kyllä tuntuu et oon tyhmimmästä päästä.

Seuraatko salkkareita? Jos joo nii kuka on sun lemppari tyyppi? Smile

4Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Pe 21 Syys 2012 - 9:40

Sarqai

njaah en erityisemmi mut peppi on kiva(:

Viikonloppusuunnitelmas?

5Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Pe 21 Syys 2012 - 9:46

nealoves1D

nealoves1D

huomen pelii ja sunnuntain oon poikaystävän kaa c:

Onko sulla korvissa reiät ?

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

6Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Pe 21 Syys 2012 - 9:52

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

on perus reiät. Haluisin viel ruston ja samaan korvaan normireiän vieree viel toisen reiän.

Mitkä aineet sulla on valinnaisena/oli valinnaisena/meinaat ottaa valinnaiseks?

7Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Pe 21 Syys 2012 - 10:00

Peetu

Peetu

lukiossa kaikki aineet valitaan ite mutta siis mulla on pakollisten lisäks fyssa ja kemma syventävinä viel ekana vuonna et kai ne voi laskee tähän :D ja sit yläasteel mulla oli pitkä köksä ja lyhyt kuvis

miks hymyilit viimeks ?

8Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Pe 21 Syys 2012 - 10:16

jonskauu

jonskauu

Poikaystävä hölmöili nii sille :-)

Mitä suklaata oot viimeeks syöny?

9Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Pe 21 Syys 2012 - 10:26

Mileaz

Mileaz

Öö Susupaloja tai suklaarusinoita ku söin irtiksii :-D

Mikä on sun lempikohta LWWY:n musavideolla?

Heidi olisitpa nähny mun ilmeen ku luin ton et sulla on syventävä fyke o____o

10Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Pe 21 Syys 2012 - 10:50

nealoves1D

nealoves1D

koko video alust loppuu ! En osaa päättää ainakaa viel mitää yhtä parasta c:

Mikä on ihaninta mitä sulle on sanottu ?

11Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Pe 21 Syys 2012 - 11:36

Peetu

Peetu

ääöäöäöä en tiiä ! eräänä iltana bussipysäkillä kun yhen tyypin bussi tuli nii se otti kädest kii ja oli vaan silleen "kai me nähää vielä? mulla tulee nii ikävä sua " *koiranpentuilme*

mikä soi täl hetkel ?

Milla mä oisin halunnu nähä sun ilmeen kun luit että mulla on syventävä fyke Very Happy hahahah

12Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Pe 21 Syys 2012 - 22:50

Evee

Evee

LWWY <33

huonoin leffa jonka oot kattonu?

13Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Su 23 Syys 2012 - 8:44

jonskauu

jonskauu

ÖÖöm oon kattonu hirveesti kaikkee huonoja elokuvia mut ei mulla nyt tuu mitää erityisen huonoo leffaa mielee :-D En osaa sanoo mitää yksittäistä leffaa, mut en tykkää niistä Scary movie tai niistä kun ne on iha tyhmii ja tekemällä tehtyjä.

Mikä on sun lempivaate just tällä hetkellä?

14Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Su 23 Syys 2012 - 10:09

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

ää en osaa päättää ! rakastan yhtä sellast supersiistii hm'n löllöpaitaa, sitte housui jotka ostin virost ja talvitakkei jotka ostin virost ja valtterist :-D että noi kaikki !

viiminen aihe josta teit esseen?

https://twitter.com/#!/penguiniam

15Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Su 23 Syys 2012 - 10:46

Peetu

Peetu

kirje porukoille että muutan omaan kämppään.

tän viikonlopun arvosana asteikoilla 4-10 ?

16Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Su 23 Syys 2012 - 11:07

nealoves1D

nealoves1D

varmaa 7 luokkaa

Mikä on hauskin leikki minkä tiijät ? (tajuskoha kukaa mitä tarkotan xdxd nojoo ne jotka on ollu riparilla ni tarkotan esim. niit leikkei mitä siel leikitää)

17Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Ma 24 Syys 2012 - 6:26

jAsbee

jAsbee

äääkskkääks entiiä yhtäää :/ noo sanotaa nyttee vaikkaa se silmämurhaaja ::DD seon ihajeeeeeeeez

mainitse yksi henkilö joka on mielestäsi toodella kaunis ? (:

18Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Ma 24 Syys 2012 - 6:29

Mileaz

Mileaz

Hmm... Stypayhoralikson :)

Millo oot ollu viimeeks kipee iha kunnolla (38.5 ---> kuumetta)

19Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Ma 24 Syys 2012 - 9:28

nealoves1D

nealoves1D

ööm no en oo kuumessa pitkii aikoihi ollu, mut migreeni oli viimeks lauantaina ja sitä ennen olin pari viikkoo sitte muutaman päivän kotona, ku en pysyny pystys ku pääst heitti ja oksetti kokoaja yms c:

Mäkki vai hese ? & perustele kans Very Happy

20Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Ma 24 Syys 2012 - 9:34

Evee

Evee

Hese, koska se on suomalainen ja siel on paaaljon paremmat majoneesit. Toisaalt tykkään mäkin mcwrapeist mut hese silti :-)

Suunnitelmia huomiselle?

21Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Ma 24 Syys 2012 - 9:39

nealoves1D

nealoves1D

isoskoulutus c::

saatko helposti mustelmia ?

22Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Ma 24 Syys 2012 - 10:18

vilqu

vilqu

noo oon anaski enne saanu, tai sit vaa kolhin enemmän itteeni pienempänä.. en mä tie, riippuu mitä teen mut en kai.. (:

Päätätkö koskaa et tänään mä meen oikeesti aikasin nukkuu ja sit kuiteski huomaat yheltätoista et haa oot viellä koneella, suihkussa käymättä, iltapala syömättä hampaat pesemättä ja sitä rataa..?

23Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Ma 24 Syys 2012 - 10:28

Veeranen

Veeranen

ikävä kyllä joo xd

Rupeeks sua haukotuttaa jos joku toinen haukottelee ja sä näät sen Very Happy

24Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Ma 24 Syys 2012 - 10:42

Peetu

Peetu

kyllä

kui monet avaimet sulla on ?

25Kysy seuraavalta -peli #12 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #12 Ma 24 Syys 2012 - 11:13

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

ai niinku koti, skootteri ym yhteensä ? no öö seittemät

ärsyttävin syy johon oot heränny keskel yötä?

Milla awww <3

https://twitter.com/#!/penguiniam

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 9]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa