One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kysy seuraavalta -peli #11

+10
Veeranen
_Blistex_
nealoves1D
Stypayhoralikson
Sarqai
vilqu
zehe
Mileaz
jonskauu
Peetu
14 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 9]

1Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Kysy seuraavalta -peli #11 To 16 Elo 2012 - 10:35

Peetu

Peetu

edellisessä 200 (:

vastaan täs samalla viimeisimpään kysymykseen, kävin tunti sitten suihkussa

onks sulla jotai biisii jolla ois erityistä merkitystä sun elämässä ? semmonen joka herättää muistoja yms ?

2Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 Pe 17 Elo 2012 - 4:35

jonskauu

jonskauu

Kaija Koo - Vapaa, en tiiä pitääks selittää jotai et miks se herättäää muistoja, mut mä en kerro koska ne on niiin surullisia juttuja joita en haluu miettii :-(

Jos sun pitäis valita joku 'eksoottinen' lemmikkieläin niin minkä ottaisit?

3Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 Pe 17 Elo 2012 - 4:40

Mileaz

Mileaz

Mulle tulee eksoottisesta mielee vaa papaija mut se on hedelmäVery Happy
Öö.. onks siilit eksoottisia? Jos on nii sellane mut jos ei nii sit varmaa papukaija. Oikeestaa iha mikä vaa kuha ei käärme tai hämähäkki.

Millaset vaatteet sullon nyt päällä?

4Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 Pe 17 Elo 2012 - 5:11

zehe

zehe

Vaaleet housut ja vaalee toppi

Millon olit viimeks innoissas jostain ja miks?

5Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 La 18 Elo 2012 - 0:15

vilqu

vilqu

Sain eilen koulussa ekaa kertaa kappini auki (outo systeemi) !! (:

Tykkäätkö kirjottaa? esim. blogia, päiväkirjaa, tarinoita jne.

6Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 La 18 Elo 2012 - 6:36

Sarqai

jjuu

Lapsimallit, ok or not?

7Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 La 18 Elo 2012 - 12:15

Mileaz

Mileaz

Riippuu millasta lapsimallia tarkotat. Joidenki H&M'n vaatteiden kuvausten lapsimallit on ihan okei mun mielestä mut en mä kyl mitään catwalk lapsimalleja hyväksy ollenkaa.

Missä sairaalassa oot syntyny?

8Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 La 18 Elo 2012 - 12:18

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

iha perussairaalas? DD::: en tiiä pitääks täs olla joku oikee erikoine nimi vai? mut kokkolan keskussairaalas

tilaakko vaatekuvastoja?

https://twitter.com/#!/penguiniam

9Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 La 18 Elo 2012 - 22:12

Peetu

Peetu

en mä ainakaan tietosesti Very Happy mitä nyt noita tulee jos on kanta-asiakas nii niitä kanttis etuja yms

mitä asioita ilman et lähde koskaan ulos ?

10Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 La 18 Elo 2012 - 22:17

Sarqai

Puhelin!

Millo oot viimeeks kattonu lastenohjelmii:D?

11Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 Su 19 Elo 2012 - 0:06

zehe

zehe

Vilaukselt laivalla eilen jotain Tähkäpää -leffaa ruottiks ku selattiin kanavii Very Happy

Luetko blogeja? Minkä aihepiirin blogit on sun lemppareita?

12Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 Su 19 Elo 2012 - 0:42

Peetu

Peetu

juu luen, lähinnä ratsastus- ja heppailublogei mutta myös muutamaa lifestyle blogii tulee selailtuu (:

meikkaatko paljon ?

13Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 Su 19 Elo 2012 - 1:02

Mileaz

Mileaz

En ainakaa omasta mielestä mitenkää ylenpalttisesti. Kouluun/kaupungille aina meikkivoide, puuteri, ripsari ja luomiväri et ei siinä mitenkää hirveenä oo:D

Tiiätkö kaikkien tätä foorumia aktiivisesti käyttävien etunimet?

14Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 Su 19 Elo 2012 - 3:45

nealoves1D

nealoves1D

en ;o (jonskauu, zehe ja _Blistex_ taitaa olla ainoot jota en tiiä Very Happy)

minkä leffan katoit viimeks ?

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

15Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 Su 19 Elo 2012 - 6:31

_Blistex_

_Blistex_

American Dreamz, se tuli eilen :DD

ja nea, mun nimi on hanna d: täst nimimerkist sitä ei vaa saa selville :P

Käytätkö paljon koruja?

16Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 Su 19 Elo 2012 - 8:02

nealoves1D

nealoves1D

noo rippiristi on kokoaja kaulas & vaihtelevasti kans sormus tai rannekoru et en mä iha hirveesti Very Happy

Mitä asiaa et todellakaa haluis muuttaa elämässäs ?

// _Blistex_,, aa okeei :Very Happy haluuks et kutsun sua hannaks vai blistex'iks ? XD

17Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 Su 19 Elo 2012 - 8:27

jonskauu

jonskauu

ÖÖö hirveen vaikee! Mut en haluais vaihtaa mun kavereita :-)

Millon viimeeks oot nauranut niin että on itkettäny? Very Happy

Ja nea mun nimi on Jonna!

18Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 Su 19 Elo 2012 - 8:31

zehe

zehe

Täl hetkel ei muistu mieleen, sori tylsä vastaus Very Happy

Nealle kerron et oon Jenna nii nyt se tietää jo monta Very Happy

Suurin määrä karkkii mitä oot koskaan omistanu kerralla?

19Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 Su 19 Elo 2012 - 8:33

nealoves1D

nealoves1D

kaks kiloo ostettii joskus kavereiden kaa ku oli irtokatkki alennus :Very Happy siihe viel sipsit & limut päälle XD

onko sulla pehmoleluja joilla on "tunnearvoa" ?

// jonskauu,, mä oonki aina miettiny et sun nimi on varmaa joku jonna/johanna/joanna tms Very Happy mutjoo haluuks et sanon sua jonnaks vai jonskauuks ? :Very Happy
&& zehe,, samaa kysyn sitte sultaki et jenna vai zehe ? :Very Happy

20Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 Su 19 Elo 2012 - 9:10

jonskauu

jonskauu

Hmm.. on mulla yks! Se on semmonen hirvi :-DDD

Mitä kaikkee haluaisit tehä vielä vuonna 2012?

nea, kutsu iha millä nimellä haluat Smile kumpi vaan käy!

21Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 Su 19 Elo 2012 - 10:13

zehe

zehe

Haluun kehittyä englannin opiskelussa, luoda ehkä jopa hyvät ystävyyssuhteet pariin koulukaveriin, viettää leudon alkutalven, tehdä jotain kivaa kavereiden kanssa ja tuntee olevani onnellinen!

nea etunimel saa kutsuu jos on kivempi nii mut molemmat käy Wink

Mitkä on älyttömimpii ohjelmii mit telkast tulee?

22Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 Su 19 Elo 2012 - 10:20

nealoves1D

nealoves1D

öää joku maailman övereimmät juhlat yms xdxd

ootko sosiaalinen ?

23Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 Su 19 Elo 2012 - 10:39

Veeranen

Veeranen

enn oikeestaa D: se riippuu pitkälti keille puhun Very Happy

onks sul koulussa reppu vai laukku?

24Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 Su 19 Elo 2012 - 12:25

nealoves1D

nealoves1D

laukku c:

Sillon ku rekisteröidyit tälle foorumille ni mikä oli sellane asia mitä et ois voinu kuvitella täst, mut se oliki totta ? (ööjoo moi nää mun kysymykset ;o tajusko kukaa ees :d)

25Kysy seuraavalta -peli #11 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #11 Ma 20 Elo 2012 - 4:51

Sarqai

JES mä oon ylpee mä tajusin ehkä maailman sekavimman kysymyksen:D Jaa no ei oikee mitää..?

Tykkäätkö magnumista?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 9]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa