VARAAN tän kysymyksen koska haluun vastata ja vastaus on pitkä!!!Aww! Mulla on nyt sängyn päällä tällä hetkellä jääkarhu Jeppe, jonka oon saanut joskus 8 -vuotiaana Ranualta, nallekarhu Pörri joka on mun 1 -vuotislahja, keskikokonen pinkkipossu Pamela on kans 1 -vuotislahja, kilpikonna Pelkkä jonka oon tehny vitosella kässässä ja sitten mintunvihree jänis Pipa, joka on mun veljen vanha! :-) Mummolan varastossa on sellanen 2 metrinen käärme Tahvo, dalmatialaispennut Kikero & Täplä, dalmatialaisisä Pongo, dalmatialaisäiti Perdita
rakastin pienempänä 101 dalmatialaista ja sille kolme pentua joiden nimiä en muista :-) Sitten siellä on koiranpentu Pilkku, possu jonka nimee en muisa, yksisarvis-pegasosristeytys Sarvi, kissanpennut Nöpö & Mirri, mininallet Nappi & Nöpö, jättihiiri Höpö, pieninalle Lumiukko Lumipallo (
), keskikokonennalle Jooseppi, kaks Patamonia, Tiivitaavi, Hipsu, Laalaa & Pai, keskikokonenhevonen Vavemus... Voi, niitä on vielä PALJON lisää, mutten millää muista niitä kaikkia, mutta on tossa varmaan puolet :-D
Lempi jäätelömakus?