One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kysy seuraavalta -peli #10

+12
nealoves1D
_Blistex_
bewareofaino
Louizz_tomlinzon
zehe
Mileaz
Sarqai
Evee
Veeranen
Stypayhoralikson
Peetu
vilqu
16 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 9]

1Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Kysy seuraavalta -peli #10 Su 15 Heinä 2012 - 12:04

vilqu

vilqu

Edellisessä jo reilusti yli 200...

Mitä söit viimeks?

2Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Su 15 Heinä 2012 - 23:20

Peetu

Peetu

sämpylän

mikä on sun lempituoksu ?

3Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ma 16 Heinä 2012 - 0:27

vilqu

vilqu

Hmm.. Kaikki maalit ja bensa tuoksuu hyvälle samoin mun kaverin yks kynsilakka.. Mut sit on kaikki LASH kaupan tuoksut Very Happy Mut joku ihana (:

Ootko kattonu Gleen ykköskauden?

4Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ma 16 Heinä 2012 - 1:23

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

oon !! vuokrasin kerra kirjastost sen ja katoin c:

kerro oudoin asia ittestäs mikä ekana tulee mielee :Dd

https://twitter.com/#!/penguiniam

5Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ma 16 Heinä 2012 - 1:29

Peetu

Peetu

en tykkää käyttää farkkuja :D:D:D oon aina tyylii urheilemas nii jotenki verkkarit on paljo mukavammat

onks sulla lempilainausta ? jos on niin mikä ?

6Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ma 16 Heinä 2012 - 7:52

Veeranen

Veeranen

rumours are carried by haters, speard by fools and accepted by idiots (: sit oli toinenki mut en muista sitä kokonaa :Dd

Mille luokalle meet loman jälkeen

7Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ma 16 Heinä 2012 - 7:54

Evee

Evee

alotan lukion

Mikä on sun lempi automerkki? (joo en tiiä mist toi tuli)

8Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ma 16 Heinä 2012 - 11:46

Peetu

Peetu

ööööö... sanotaanko että vaikka mersu Very Happy:D

haluisitko kokeilla benji hyppyä ?

9Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ma 16 Heinä 2012 - 23:23

vilqu

vilqu

Toisaalta se ois ihan sairaan siistiä, mut toisaalta mä en kuuna päivänä uskaltas hypätä jostain järisyttävän korkeelta.. Eli joo haluaisin mut se totuus laittaa sit varmasti vähän mietteliäämmäks (:

10Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ti 17 Heinä 2012 - 0:04

Sarqai

?

Syntymäpäiväs?

11Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ti 17 Heinä 2012 - 0:16

Mileaz

Mileaz

6. tammikuuta tuhatyhdeksänsataayhdeksänkymmentäkuusi

Millanen säää siel on?

12Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ti 17 Heinä 2012 - 0:25

vilqu

vilqu

Oho, sori unohin kysyy..

Pilvinen mut aurinko paistaa ja kesäsateita voi tulla koska vaan..

Unelma-ammattis?

13Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ti 17 Heinä 2012 - 0:49

Sarqai

Toimittaja/haastattelija tai eläimiin liityvää..

Lempi hymiös?

14Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ti 17 Heinä 2012 - 0:51

vilqu

vilqu

(: tai Very Happy nopeimmat..

Lempirouka?

15Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ti 17 Heinä 2012 - 1:08

Evee

Evee

ööh.. tortillat

millanen puhelin sulla on?

16Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ti 17 Heinä 2012 - 1:12

Sarqai

nokia 5360? Emmätiiä semmone perus kosketusnäyttö, aika surkee:DD

luetko feissarimokii?

17Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ti 17 Heinä 2012 - 9:59

vilqu

vilqu

En koska mä oon mä (: Sä kyll tiet (:

Mitä on suunnitelmissa huomenna?

18Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ti 17 Heinä 2012 - 10:05

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

ömm no pitäs käyä tekee töit .... :d eipä sen kummempii

disney chanel vai nickelodeon? :DD

19Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ke 18 Heinä 2012 - 2:35

zehe

zehe

Kai mä voin sanoo ettei kumpikaan, koska ei meillä näy kumpikaa? Very Happy jos on pakko valita niin disney chanel, se on sentää DISNEY Very Happy

Syötkö usein sipsei ja mitkä on parhaimpii?

20Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ke 18 Heinä 2012 - 4:16

vilqu

vilqu

No en mä kovin usein, mut raffelit on ainaski sika hyvii Very Happy

Onko sulla tällä hetkellä jottai ranteessa? (joku koru, tai ranneke..)

21Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ke 18 Heinä 2012 - 4:19

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

nomination koru

Jos sun pitäis valita yks tyyppi 1Dstä,joka ottais loparit bändistä,ja rupeis sooloartistiks(muut jatkais One Directionina neljästää) kenet valitsisit?

22Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ke 18 Heinä 2012 - 5:09

zehe

zehe

Liamin tai Zaynin... koska Niallerilla ja Louisilla täytyy olla viisasta porukkaa ympärillä, että niitten ihanat puolet korostuu tarpeeksi mulle.. mut silti toisaalt Louisilla on niiiiin mahtava ääni ja se on niin valloittava persoona et se pärjäis yksin. Pikkusta Harrya eieieiei voi laittaa yksin, koska se tarttee isompien vahtia, että pysyy kissanpennut pelkissä ajatuksissa.. Zayn ja Liam pystyisin molemmat laittamaan sooloartisteiks, vaikken tietty haluu erottaa ketään 1D'stä, mutta.. noh jos Zayn sais sitä rohkeutta tanssimiseen lisää, niin sitte sanoisin ainaki Zaynin... miksen vois vastata Liam? hmmm... nokun en vaan voi ku Lilo on liian söpö yhdistelmä... niin on kyl Zouis kanssa mutta.... vastaan nyt kuitenkin ZAYN!

Selitätkö asiat yleensä lyhyesti vai pitkästi?

23Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ke 18 Heinä 2012 - 5:48

vilqu

vilqu

Pitkästi yleensä mut josksu lyhyesti.. (:

Omistatko paljon pehmoleluja?

24Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ke 18 Heinä 2012 - 5:51

Mileaz

Mileaz

VARAAN tän kysymyksen koska haluun vastata ja vastaus on pitkä!!!
Aww! Mulla on nyt sängyn päällä tällä hetkellä jääkarhu Jeppe, jonka oon saanut joskus 8 -vuotiaana Ranualta, nallekarhu Pörri joka on mun 1 -vuotislahja, keskikokonen pinkkipossu Pamela on kans 1 -vuotislahja, kilpikonna Pelkkä jonka oon tehny vitosella kässässä ja sitten mintunvihree jänis Pipa, joka on mun veljen vanha! :-) Mummolan varastossa on sellanen 2 metrinen käärme Tahvo, dalmatialaispennut Kikero & Täplä, dalmatialaisisä Pongo, dalmatialaisäiti Perdita rakastin pienempänä 101 dalmatialaista ja sille kolme pentua joiden nimiä en muista :-) Sitten siellä on koiranpentu Pilkku, possu jonka nimee en muisa, yksisarvis-pegasosristeytys Sarvi, kissanpennut Nöpö & Mirri, mininallet Nappi & Nöpö, jättihiiri Höpö, pieninalle Lumiukko Lumipallo (Very Happy), keskikokonennalle Jooseppi, kaks Patamonia, Tiivitaavi, Hipsu, Laalaa & Pai, keskikokonenhevonen Vavemus... Voi, niitä on vielä PALJON lisää, mutten millää muista niitä kaikkia, mutta on tossa varmaan puolet :-D

Lempi jäätelömakus?

25Kysy seuraavalta -peli #10 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ke 18 Heinä 2012 - 6:11

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

aa tykkään nii monista! suklaarouhe & nougat-pähkinäjuttu on parhaat:3 + päärynä-toffee ♥

katokko vai kuuntelekko useemmi uutisii?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 9]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa