One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kysy seuraavalta -peli #10

+12
nealoves1D
_Blistex_
bewareofaino
Louizz_tomlinzon
zehe
Mileaz
Sarqai
Evee
Veeranen
Stypayhoralikson
Peetu
vilqu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 9]

1Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Kysy seuraavalta -peli #10 Su 15 Heinä 2012 - 12:04

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä jo reilusti yli 200...

Mitä söit viimeks?

76Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ma 23 Heinä 2012 - 12:23

Sarqai

Öähh totaa.. Niit tuttifrutti vesijuttuj?

Minkä väriset hiukset sul o?

77Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ma 23 Heinä 2012 - 22:52

jonskauu

jonskauu

Ai oikeesti vai nyt? :-D öö no oikeesti mulla on iha platinablondit mutta tällä hetkellä on tummanruskeet joissa on vaaleempi raitoja Smile

Mitä unta näit viime yönä?

78Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ti 24 Heinä 2012 - 1:56

zehe

zehe

Nukuin niin katkonaisesti etten varmaan nähny mitää Very Happy en ainakaa muista

Suurin määrä jäätelöö mitä oot koskaan syöny yhen päivän aikana?

79Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ti 24 Heinä 2012 - 2:31

Veeranen

Veeranen

puol litraa sillo joskus kaveri kaa Very Happy

kuinka monta julistetta sulla on seinillä yhteensä?V:

80Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ti 24 Heinä 2012 - 2:39

Vieraili

Vierailija

viistoista Smile

mitä söit aamupalaks?

81Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ti 24 Heinä 2012 - 4:58

Sarqai

n.50(EIKUN nythä mul ei oo yhtä paljon & kaikki ei ees oo julisteit.. n.30?)

JOOSORI mä oon sokee, söin karjalanpiirakkaa?

Mille nauroit viimeeks?

82Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ke 25 Heinä 2012 - 0:57

vilqu

vilqu

En tie jos nauroin sille mut olin TOSI ilonen eilen ku iskän kaa katottiin perhe pelkokerrointa ni et se yks joukkue jonka haluuttiin voittavan ni voitti (:

Koska viimeks itkit?

83Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ke 25 Heinä 2012 - 3:36

niitti

niitti

Eilen ku katoin Pretty Little Liarsii netistä (en vaan jaksa oottaa suomen jaksojen ilmestymistä ja oonki ihan kivasti edellä)

Miten pitkään oot valvonu? Eli niinku sun koko elämältä, et mikä on pisin aika minkä oot valvonu.

http://illfollowyouintothenight.blogspot.com/

84Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ke 25 Heinä 2012 - 4:37

Mileaz

Mileaz

Mä jo luulin eka et kui monta tuntii oon valvonu koko elämäni aikana ja olin sillei wtf :-D mut joo oon valvonu parhaimmillaa yli kaks vuorokautta :--) tosin yleensä ne on ollu sen takia et ollaa seuraavana aamuna lähös johoki vaikka etelään nii jännitin ennen sitä nii paljo että uni katos ja sit en vaa osaa nukkuu autos, lentokentäl tai koneessa, ainoostaa sängys tai sohvalla:D tai patjalla. Mut sit ihan tarkotuksenmukasesti oon valvonu vissii jonku 1,5 vuorokautta ja olo oli kyllä kun haudasta nousseella! En mä tiiä miks en oo tuollo ku oon valvonu sen yli 2 vrk nii yhtää väsyny, päinvastoi!

Selitänkö mä vähän liikaa? ^

85Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ke 25 Heinä 2012 - 5:35

Sarqai

Selität:D

Mitä tv ohjelmaa katoit viimeeks?

86Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ke 25 Heinä 2012 - 6:08

zehe

zehe

haha 10 years younger Very Happy

kumpaa oot tehny enemmän elämäs aikana; marjastanu vai sienestäny?:DDD hhah

87Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ke 25 Heinä 2012 - 8:07

Evee

Evee

enpäs tiiä... varmaan sienestäny

paras huvipuisto?

88Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ke 25 Heinä 2012 - 9:00

Sarqai

Lintsi, särkkis tai power park.. Joo mä osaan päättä kuinni?!

Mikä harmittaa just NYT

89Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ke 25 Heinä 2012 - 9:34

Peetu

Peetu

huominen aamuvuoro. ja yks ärsyttävä ihminen. ja se *piiip* aamuvuoro.

haluisitko tulla tekee ton aamuvuoron mun puolesta ?! okei toi ei ollu se oikee kysymys, vaan mikä on paras kesäherkku ? (niiku semmonen ruoka mikä yhdistetään kesään esim mansikat yms )

90Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ke 25 Heinä 2012 - 9:40

jonskauu

jonskauu

Lasketaaks jäätelö? :-D jos lasketaa ni jätski!! mut jos ei nii sit varmaa mansikat =)

Mitä sarjakuvaa viimeeks luit?

91Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ke 25 Heinä 2012 - 9:55

Mileaz

Mileaz

Fingerporia sanomalehestä ku se on siinä litanjassa viimesenäVery Happy Mut sit ihan kunnon sarjakuvaa nii Aku Ankka mummolassa

Mitä tilattuja lehtiä teille tulee?

92Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 Ke 25 Heinä 2012 - 10:21

Veeranen

Veeranen

hevoshullu ja demi, eikait muita o.o

93Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 To 26 Heinä 2012 - 0:37

Sarqai

...

Millä sivuilla käyt ku avaat koneen(-foorumi)

94Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 To 26 Heinä 2012 - 1:18

zehe

zehe

hahah forkka^^Smile ...face, aapelin tinytown johon oon koukus, galtsu nopee katsastus, blogger, sähköposti, iltalehti, interpals, twitter
noi on ne vakiot

Pistä viikonpäivät järjestykseen ärsyttävimmästä alkaen?

95Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 To 26 Heinä 2012 - 3:02

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tiistai,Maanantai,Keskiviikko,Sunnuntai,Torstai,Perjantai,Lauantai...oho ei niitä kuulukaa kirjottaa isolla

Mitä radiokanavaa kuuntelet eniten?vai kuunteletko mtn?

96Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 To 26 Heinä 2012 - 5:18

Mileaz

Mileaz

No yleensä mä kuuntelen vaan kännykästä musiikkia jos on radio päällä koska en kestä niitte juontajien lässytystä. Mut jos kuuntelen nii sit sitä mikä on päällä esim. autossa tai sit nettiradiosta Voicea tai sit satunnaisesti The Hits Radiota.
En osaa vastata lyhyesti.

Kysyn tän uuellee: Mitä sulle tulee ekana mielee Mikkelistä?

97Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 To 26 Heinä 2012 - 6:50

zehe

zehe

Se on sellanen jännä kaupunki siellä idässä Lahden takana, sit siel lähel on Saimaa, Visulahti:D ja Tykkimäki, enkä oo koskaan käyny siel päinkää, tuntuu et se koko Itä-Suomi on vähintää yht kaukana ku Brittein saaret.. Lähinnä eka ku sanotaa Mikkeli ni tulee mielee pissaava dinosaurus.. on jääny semmone mielleyhtymä niist jostai Visulahden mainoksist ku pienen yritin kinuta sinne... ja ööö... riittikse?Smile

Kerro yks asia mistä oot ylpee kotipaikkakunnallas?

98Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 To 26 Heinä 2012 - 11:07

Veeranen

Veeranen

tuol on kauniit maisemii ja siel sais mahtavii kuvii, kun vaa jaksais xd

Mitä lehtee luit viimeks?

99Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 To 26 Heinä 2012 - 13:12

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

öö .... se oli joku suht uus suomalainen muotilehti ... new look tms?

tärkein ihminen jonka olet menettänyt ja miksi olet menettänyt hänet?

https://twitter.com/#!/penguiniam

100Kysy seuraavalta -peli #10 - Sivu 4 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #10 To 26 Heinä 2012 - 22:18

Sarqai

Ömm no tärkein oli mun mummi, joka sai sydänkohtauksen viel aika nuoren..

Käyks teil koskaa yllätysvieraita?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa