One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä TV-ohjelmia seuraatte?

+18
_Blistex_
Stypayhoralikson
hymypeppuun
Sophie_Malik
Veeranen
bewareofaino
Insku
jonskauu
emmaLOVESnilla
niallsydän
vilqu
Niall_Horan_lover
Louizz_tomlinzon
Peetu
militsii
evveliinna
hennoaa
mariaemmma
22 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 3]

1Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 3 Empty Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ma 21 Marras 2011 - 1:44

mariaemmma

mariaemmma

First topic message reminder :

Niiiinettä, ite kun oon tämmönen telkkarin superkuluttaja, niin aattelin kysäistä että mitä ohjelmia kattelette ja mitkä kuuluu teidän suosikkeihi? What a Face

Mun lempisarja on nyt ollu täs jo parisen vuotta Greyn Anatomia ja siitä en kyl pääse millään eroon (;

Rakastan myös näitä rikossarjoi mm. NCIS, Criminal Minds, Bones... Kattelen kyl monii muitaki :d Ainii ja sittte Frendit on klassikkosarja jota on ihana kattoo ain välillä, lisäks tää Cougar Town, eli Puumanainen on iha sairaan hyvä ohjelma!

Muttasiis, kertokaa omia lemppareitanne ? (;


51Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 3 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? To 31 Toukokuu 2012 - 3:04

vilqu

vilqu

En mäkään kato mitään tollasia.. Mun tv maku on aika yksin kertanen: Glee, Gossip Girl, Valehtelevat..., ja joskus jotain muita esim Frendit Smile Mut mä en kato mitää Salkkareita tai Sinkkuelämää tai mittää.. Smile

52Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 3 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ke 1 Elo 2012 - 12:35

Vieraili


Vierailija

ite seuraan salkkareita, merliniä, vampyyripäiväkirjoja, emmerdalea... ja mitä niitä koskaan sattuukaan tulemaan (:

53Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 3 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Pe 24 Elo 2012 - 21:06

Vieraili


Vierailija

Niitä on todella monia. Katselen kans mitä teeveestä silloin sattuu tuleen ja näin. Suurimmaksi osaksi ehkä katon Uutta Päivää ja jotakin nuorten ohjelmia Disneyltä ja Nickelodeonilta. Eli mm. Big Time Rush, iCarly, Victorius, Lapsenvahtini on vampyyri ja tälläisiä. En vaan itse osaa päättää mikä niistä on paras, koska kaikki niistä on hyvii.

54Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 3 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ti 25 Syys 2012 - 6:54

jAsbee

jAsbee

seuraaan Snooki & Jwoww , BB ja salkkarit (: sitku tvd taas alkais ni sit sitää Smile no täydelliset naiset niit katoin mut ne lopppu Sad ja noit uusintoi niist en seuraa koska mul on ne kaikki boksit & nähny tuhat kertaa ne Very Happy

55Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 3 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? La 15 Joulu 2012 - 6:23

SallaStylinson

SallaStylinson

Noh, xfactor, simpsonit ja salkkarit pääasiassa, mutta nuo C.S.I- ohjelmatkin menee, samoin BB ja muut sälät Very Happy

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 3]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa