One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä TV-ohjelmia seuraatte?

+18
_Blistex_
Stypayhoralikson
hymypeppuun
Sophie_Malik
Veeranen
bewareofaino
Insku
jonskauu
emmaLOVESnilla
niallsydän
vilqu
Niall_Horan_lover
Louizz_tomlinzon
Peetu
militsii
evveliinna
hennoaa
mariaemmma
22 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 3]

1Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ma 21 Marras 2011 - 1:44

mariaemmma

mariaemmma

First topic message reminder :

Niiiinettä, ite kun oon tämmönen telkkarin superkuluttaja, niin aattelin kysäistä että mitä ohjelmia kattelette ja mitkä kuuluu teidän suosikkeihi? What a Face

Mun lempisarja on nyt ollu täs jo parisen vuotta Greyn Anatomia ja siitä en kyl pääse millään eroon (;

Rakastan myös näitä rikossarjoi mm. NCIS, Criminal Minds, Bones... Kattelen kyl monii muitaki :d Ainii ja sittte Frendit on klassikkosarja jota on ihana kattoo ain välillä, lisäks tää Cougar Town, eli Puumanainen on iha sairaan hyvä ohjelma!

Muttasiis, kertokaa omia lemppareitanne ? (;


26Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ti 21 Helmi 2012 - 6:57

jonskauu

jonskauu

Mäkää en kauheesti vietä aikaa telkkarin eessä, mut mitä nyt seuraan ni salkkarit, tyhjätaskut ja vampyyripäiväkirjat =)

27Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ke 22 Helmi 2012 - 1:54

Insku

Insku

Terra Nova, NCIS ja sit joka iltanen rikosohjelmasarja♥

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

28Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ke 22 Helmi 2012 - 5:59

bewareofaino

bewareofaino

Frendit, se on aina pakollinen, jos on ollu huono päivä nii ne kyl pelastaa :--) sit muita satunnaisesti, mm. Greyn Anatomia ja rikossarjoja. Sitte reality-ohjelmia, nyt ainakin Suomen Idols, jossa on muuten helevetin hyvä taso viime vuoteen nähden. En ees muista kuka sen viime vuonna voitti xd Sitte kans American Idol, Huippumalli haussa ku se tulee.

En muutenkaa kato enää nykyään paljo telkkaria, ennen istuin siinä kaiken vapaa-ajan tyylii Very Happy mutta nyt oonki aina tääl koneel jote ei mikää ihme Wink

29Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ke 22 Helmi 2012 - 10:28

Veeranen

Veeranen

gleegleegleegleeglee ! putous : D

30Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? La 25 Helmi 2012 - 16:11

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Vampyyripäiväkirjat, Supernatural, House, CSI Miami..
Tossa taitaa olla ne joita seuraan aktiivisesti Very Happy

http://unfaithful-mind.blogspot.com

31Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Su 26 Helmi 2012 - 11:56

Vieraili


Vierailija

En hirveesti kerkee kattoo telkkarii (mut pelastukseni on nauhoittava digiboksi) koulun yms takia..Mutta siis sillon kun katon niin katon Gleetä(<3), huippumalli haussa, amazing razea ja selviytyjiä(ku ne tulee) ja sitten katon noita MTV:n (musictelevision)eri ohjelmii..Smile

32Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ma 27 Helmi 2012 - 3:49

hymypeppuun

hymypeppuun

Salkkarit, Taran monta elämää, Glee, Simpsonit, Idolssit ja X-factorit, Putous, Vedetään hatusta, Terra Nova, Gossip Girl yms

33Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ma 27 Helmi 2012 - 10:41

Peetu

Peetu

mä unohin mun listalta Putouksen !! se on siis pakollinen ohjelma johon oon auttamattomasti koukussa.

34Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? La 17 Maalis 2012 - 13:01

Vieraili


Vierailija

En silleen oikeen mitään (;

35Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ma 2 Huhti 2012 - 8:46

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Kolme miestä ja tyttö, Täydelliset naiset ja Tyhjätaskut on tällä hetkellä ohjelmat mitä seurailen Very Happy lisäks My super sweet world class aina kun muistan sen tulevan, aiemmi tuli paljo enemmä koukuttavii sarjoi, esim skins, cougar town ja gg :c

https://twitter.com/#!/penguiniam

36Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ma 2 Huhti 2012 - 9:57

Peetu

Peetu

ÄÄÄÄÄÄ CSI:ta ei tuu enää vaan sen tilalla on CSI NY... ehkä mä kestän. ja oih ihanaa House tulee taas!! (: tätä on ootettu !

oottekste muuten kattoneet Viidakon tähtösiä? mun mielestä... aika mielenkiintoinen ohjelma. ekasta jaksosta ehkä noin viisi minuuttia katottuani en kestäny enää.

37Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ke 2 Toukokuu 2012 - 23:07

_Blistex_

_Blistex_

Nooo, Salkkareita kattelen vaikka se ei enään niin hyvä oo ku ennen. d: Sit Täydelliset naiset, Iholla, Tyhjätaskut, Frendit, Greyn Anatomia ja Kolme miestä ja tyttö, ne on sellasii mitä kattelen. (: Ja sit alan varmaan kattomaan kun Gossip Girl ja Valehtelevat Viettelijät alkaa niin niitä. :DD Ja tietty sillon kun putous tuli niin sitä katoin. (:

38Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? To 3 Toukokuu 2012 - 1:15

Sarqai



Viidakon tähtöset on just hyväVery Happy

39Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? To 3 Toukokuu 2012 - 2:12

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Peetu kirjoitti:ÄÄÄÄÄÄ CSI:ta ei tuu enää vaan sen tilalla on CSI NY... ehkä mä kestän. ja oih ihanaa House tulee taas!! (: tätä on ootettu !

oottekste muuten kattoneet Viidakon tähtösiä? mun mielestä... aika mielenkiintoinen ohjelma. ekasta jaksosta ehkä noin viisi minuuttia katottuani en kestäny enää.

House on parasta ohjelmaa.Mut ärsyttää ku tänään ei tuu sitä ku tulee sen tilalla joku ihme D: no ens viikolla sit taas

Mut en jaksa päivittää tota mun vanhaa listaa ni uus;Idols ,Kosto , Soramonttuprinsessat ,Kolme miestä ja tyttö , Huippumalli haussa ,Puumanainen ,House ja Unohdetut.Sit joskus randomisti leijonan luola xD

40Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? To 3 Toukokuu 2012 - 2:32

Sarqai



Mun lista on Salkkarit, BB, Viidakon tähtöset, viikonlopun leffat, simpsonit, miehen puolikkaat, frendit, pulmuset, TÄYKKÄRIT, kolme miestä ja tyttö sekä tyhjätaskut<3

41Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? To 3 Toukokuu 2012 - 3:31

_Blistex_

_Blistex_

Niinniin, sit mä unohdin mun tosta listasta Koston, sitä myös kattelen (: Kiitti muistutuksesta, Louizz_tomlinzon (:

42Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? To 3 Toukokuu 2012 - 9:45

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

tajusin vasta tiistaina (vai koska se tuleekaa) että Puumanaista on alkanu tulee taas! ärsyttää nii vietävästi Sad( oon nähny kaikki ykköskauden jaksot ja nyt tuntuu että en oo yhtää perillä mitä siellä tapahtuu... ja oon innoissani ku GG ja Valehtelevat viettelijät alkaa!

https://twitter.com/#!/penguiniam

43Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Pe 25 Toukokuu 2012 - 3:16

mariaemmma

mariaemmma

Stypayhoralikson kirjoitti:tajusin vasta tiistaina (vai koska se tuleekaa) että Puumanaista on alkanu tulee taas! ärsyttää nii vietävästi :(( oon nähny kaikki ykköskauden jaksot ja nyt tuntuu että en oo yhtää perillä mitä siellä tapahtuu... ja oon innoissani ku GG ja Valehtelevat viettelijät alkaa!

AHH cougar town taisiis puumanaine on just paras ♥ tho katon sitä ain netist

MUT OMGGG GREYN ANATOMIAN FINAALIJAKSO kuolin

44Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ti 29 Toukokuu 2012 - 11:29

_Blistex_

_Blistex_

Mä niiin rakastan Valehtelevat Viettelijät- sarjaa ♥ Oikeesti, jos et oo vielä kattonu ni kannattaa, ite ainaki tykkään siitä tosi paljon. (: Eikä haittaa vaikka katon sitä netistä ilman tekstitystä koska se on mulle harjottelua. C: Nyt oon kattonu 7 jaksoo yhteensä. (:

45Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ke 30 Toukokuu 2012 - 7:58

vilqu

vilqu

_Blistex_, mistä netistä sä sitä katot? Linnkki Very Happy Joo, oo kasn jääny koukkuun Smile

46Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ke 30 Toukokuu 2012 - 10:07

_Blistex_

_Blistex_

vilkku: Tää on siis se paikka mistä Stypayhoralikson kerto (:
http://www.tvshow7.eu/watch-pretty-little-liars-online/

Mä niin rakastan tätä sarjaa ♥

47Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ke 30 Toukokuu 2012 - 20:06

Peetu

Peetu

hey ihan tämmönen random kysymys, kattooks kukaan Doctor Whota ? ahhaah pelkään vähän et oon jääny tohon sarjaan koukkuun vaikka se onkin ihan sekopäinen, kaks tyyppii matkustaa ajassa Tardiksella (sininen police in the box -koppi) ja sit yhessä jaksossa ne pääty toiseen maailmansotaan jossa nanogeenit kloonas ihmisii sellasiks joilla on kaasunaamari kasvoilla ja ne hokee vaan mommy mommy :D mä en yleensä syty tämmösille ohjelmille joissa ei oo päätä eikä häntää mutta tää on vaan niin läppä että jotenkin pakko raahautuu aina telkkarin ääreen kun se tulee :D:D

48Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ke 30 Toukokuu 2012 - 21:05

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Peetu mun pikkusisko on iha koukussa toho sarjaa!Very Happy eile tuli nähtyy sellane outo sininen kissaihmistyyppijuttu jolle naurettii iha sikana:D täytyypä raahautuu telkkari ääree ens kerra ku sisko hehkuttaa sen tulevan!

https://twitter.com/#!/penguiniam

49Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? To 31 Toukokuu 2012 - 1:23

Mileaz

Mileaz

Mä koen olevani nyt outo, koska mä en voi sietää mitää Täykäreitä, Greyn Anatomiaa, Sinkkuelämää sun muita ton tapasia, ei vaa uppoo. Sit melkei kaikki tääl hehkuttaa niitä :DD

Mä katon harvoin Salattuja elämiä, Mentalistia sillo ku se tuli ja sit katoin kaikkii MasterChef Finland, Kauhukeittiö... Todistettavasti syyllinen on tosi hyvä kanssa. Mut mullei oo tavallaan mitään sarjaa, mitä vakituisee seuraisin (: Sit kun Mentalist alkaa uuestaa nii katon sitä kyllä ja sit se MasterChef Junior voi olla ihan siisti!

Olipas sekavaa

50Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  - Sivu 2 Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? To 31 Toukokuu 2012 - 2:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz kirjoitti:Mä koen olevani nyt outo, koska mä en voi sietää mitää Täykäreitä, Greyn Anatomiaa, Sinkkuelämää sun muita ton tapasia, ei vaa uppoo. Sit melkei kaikki tääl hehkuttaa niitä :DD

Mä katon harvoin Salattuja elämiä, Mentalistia sillo ku se tuli ja sit katoin kaikkii MasterChef Finland, Kauhukeittiö... Todistettavasti syyllinen on tosi hyvä kanssa. Mut mullei oo tavallaan mitään sarjaa, mitä vakituisee seuraisin (: Sit kun Mentalist alkaa uuestaa nii katon sitä kyllä ja sit se MasterChef Junior voi olla ihan siisti!

Olipas sekavaa
Et oo ainut.En mäkään kato ikinä mtn tollasia.Ja Mentalistista tulee mtv3'lta maanantaisin klo 20.05 uusintoina(vai mite se sanotaa)

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 3]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa