One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä TV-ohjelmia seuraatte?

+18
_Blistex_
Stypayhoralikson
hymypeppuun
Sophie_Malik
Veeranen
bewareofaino
Insku
jonskauu
emmaLOVESnilla
niallsydän
vilqu
Niall_Horan_lover
Louizz_tomlinzon
Peetu
militsii
evveliinna
hennoaa
mariaemmma
22 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 3]

1Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ma 21 Marras 2011 - 1:44

mariaemmma

mariaemmma

Niiiinettä, ite kun oon tämmönen telkkarin superkuluttaja, niin aattelin kysäistä että mitä ohjelmia kattelette ja mitkä kuuluu teidän suosikkeihi? What a Face

Mun lempisarja on nyt ollu täs jo parisen vuotta Greyn Anatomia ja siitä en kyl pääse millään eroon (;

Rakastan myös näitä rikossarjoi mm. NCIS, Criminal Minds, Bones... Kattelen kyl monii muitaki :d Ainii ja sittte Frendit on klassikkosarja jota on ihana kattoo ain välillä, lisäks tää Cougar Town, eli Puumanainen on iha sairaan hyvä ohjelma!

Muttasiis, kertokaa omia lemppareitanne ? (;

2Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ma 21 Marras 2011 - 4:10

Vieraili


Vierailija

mainittakoon nyt ensimmäiseksi Salatut Elämät, jotka pyrin katsomaan joka päivä, vaikka ei se mun lempiohjelma kyllä välttämättä ole :DD mutta kun on alottanut ihan ekasta jaksosta asti kattomaan niin ei siitä enää eroon pääse kun harvoin mulla mitään muutakaan tekemistä on arkisin puoli kahdeksalta illalla :DD

Sit ehkä yks lemppareista on Glee! Ihan älyttömän hyvä ja ku tykkään kaikista musikaaleisakin tosi paljon ni tää on sitä parasta tv-viihdettä mulle, niiden kaikkien musiikki painotteisten elokuvian lisäksi.. JA sit tulee myös noita rikossarjoja kateltua jaja Gossip Girl! =) Nii ja sit noi kaikki tosi-tv ohjelmat on kans hyvii! imean BB, Idols, x factor ym.

Vaikee valita mitää tiettyy suosikkii ku on nii paljon erilaisia. Gleehen mä kyl silti oon ehkä eniten rakastunut tällähetkellä jos valitsen vain yhden. =))

3Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ma 21 Marras 2011 - 9:30

Vieraili


Vierailija

No perus salkkarit (mä oon liian tottanu kattoo niit enkä pysty lopettaa) ja sit kaikki jenkki rikossarjat niinku just NCIS tai CSI:t...
Täykkärit, Taran monta elämää mitkä lie, X Factor USA, 90210... unohin varmasti jonku mut nää nyt ainaki

4Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ma 21 Marras 2011 - 12:30

hennoaa

hennoaa

Mä myönnän kans kattovani Salkkareita, on vaan tullu tavaks ja on aina pakko kattoo:---D! Lisäks tykkään tosi paljon Täydellisistä naisista, 90210:sta, Rumasta Bettystä, Gossip Girlistä, Hannah Montanasta (oi ihana Miley Cyrus) ja sit kattelen vähän millon mitäkin.... Esim. Vedetään hatusta on hyvä :-D Kattelen siis tosi paljon telkkaria ja dvd-boxejakin löytyy muutama. Vois kyllä joskus vähän rajottaa, mutta minkäs teet kun on niin mielenkiintosia sarjoja!

http://www.hennoaa.blogspot.com

5Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? To 24 Marras 2011 - 8:17

Vieraili


Vierailija

Äääää mul ei oikeeestaaaa oo hirveest aikaa kattoo telkkarii mut ehottomasti katon criminal mindsin ja greyn anatomian Very Happy sit tota suomen huippist oon nyt seurannu ja x factorii ja sit katon joskus myös diilin :DD muulloin katon sitä mitä telkkarist sil hetkel tulee jos tulee jotai kiinnostavaa :DDD

6Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? To 24 Marras 2011 - 9:49

evveliinna

evveliinna

mää katon salkkareita, tottakai Very Happy sit katon uutta päivää, c.s.i'tä, big brotheria, gleetä, kun ehin, klikkaa mua ja maajussille morsianta, pakko myöntää Very Happy
joskus katon jotai muutakin, mitä sieltä sattuu nyt tulla Very Happy

7Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? La 3 Joulu 2011 - 14:56

Vieraili


Vierailija

mä seuraan tällä hetkellä Gleetä, Vampyyripäiväkirjoja, USAn X-factoria, BBtä ja salkkareita:)

8Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ke 7 Joulu 2011 - 16:29

militsii

militsii

- Vampyyripäiväkirjat. Ihana sarja ja tykkään Nina Dobrevin kaksoisroolista ja muutenkin tää on mun mielestä ihan paras sarja. ♥️
- Salatut Elämät. No.. ne nyt on vaan mulle pakolliset joka päivä, vaikka ite sarja usein vähän huvittaakin.
- Glee. Ihana Smile
- Huippumalli haussa. Suomen huippis oli ihan jees ja Amerikan ja Brittien huippikset tulee aina katottua kun vaan tulee. Sit joidenkin muiden maiden tulee kateltua aina välillä. Itelläkin on ollut pienenä haaveena mallin ura mut en tiiä... Katsoo nyt mitä tuleman pitää. Smile

Sit myös esim. Gossip Girl on ihan liian ihana mut sitä nyt ei telkkarista tuukkaan. Ja Gilmore Girlsin kaikki tuotantokaudet omistan, joten se on kans yks lemppareista.

http://dream-it-milla.blogspot.com

9Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Su 11 Joulu 2011 - 8:46

Vieraili


Vierailija

Salkkarit on yks suosikki, jota oon seurannu siit asti, ku se alko. Myös muita hyvii on Huippumalli haussa, Glee, Täydelliset naiset ja sit joskus rikosohjelmia seuraan + sketsi ohjelmat Smile

10Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ke 21 Joulu 2011 - 4:41

Vieraili


Vierailija

niitä o monia. :''D glee, huippumallihaussa, putous, tanssiii tähtien kanssa jne. :3

11Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ke 21 Joulu 2011 - 13:06

Vieraili


Vierailija

Mul on aivan liikaaa kaikkee mitä katon, mut ehdottomat lempparit on Glee, Taydelliset Naiset, Gossip Girl ja Varmpyyripäiväkirjat.

Mulle on kauhee suru ku Gossip Girl on katkolla ja Täydelliset Naiset jatkuu vasta joulun jälkeen =)= mut he kyllä sitä pärjää

12Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ke 21 Joulu 2011 - 23:00

Peetu

Peetu

CSI, CSI NY, Criminal Minds, Heartbeat... noi on ne pakolliset, sitten kattelen säännöllisen epäsäännöllisesti NCIS, NCIS LA, Mentalist....

ai mitenniin mä olen telkkarin suurkuluttaja ?

13Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ke 21 Joulu 2011 - 23:06

mariaemmma

mariaemmma

katoin eile sen ihmee ööääöäööä totuuden anatomian ja oliha se iha jees :d en kyl viel oikee osaa sanoo yhen jakson perusteel, mut aattelin nauhottaa ainaki viel vähä aikaa sitä


öööää nii piti sanoo et kattooks kukaa täält bondi rescuet ? (: paraaas jaja ne pojat on tosi mukavii ja ihanii niiku oikeestikki Very Happy:D ♥️

14Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? To 22 Joulu 2011 - 12:12

evveliinna

evveliinna

mariaemmma kirjoitti:katoin eile sen ihmee ööääöäööä totuuden anatomian ja oliha se iha jees :d en kyl viel oikee osaa sanoo yhen jakson perusteel, mut aattelin nauhottaa ainaki viel vähä aikaa sitä


öööää nii piti sanoo et kattooks kukaa täält bondi rescuet ? (: paraaas jaja ne pojat on tosi mukavii ja ihanii niiku oikeestikki Very Happy:D ♥️

mää oon joskus kattonu tota bondi rescuettia, mutta sitä ei enää vissiin tuu? tai sit oon vaan huono kattoo millon se tulee Very Happy

15Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Pe 23 Joulu 2011 - 8:14

mariaemmma

mariaemmma

evveliinna kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:katoin eile sen ihmee ööääöäööä totuuden anatomian ja oliha se iha jees :d en kyl viel oikee osaa sanoo yhen jakson perusteel, mut aattelin nauhottaa ainaki viel vähä aikaa sitä


öööää nii piti sanoo et kattooks kukaa täält bondi rescuet ? (: paraaas jaja ne pojat on tosi mukavii ja ihanii niiku oikeestikki Very Happy:D ♥️

mää oon joskus kattonu tota bondi rescuettia, mutta sitä ei enää vissiin tuu? tai sit oon vaan huono kattoo millon se tulee Very Happy

AAHHH ♥️ joo siis ei oo vähää aikaa tullu, mut katon ain netist
yhyhyhyh, ne on liia ihaniii o: ♥️

16Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Su 5 Helmi 2012 - 4:55

Vieraili


Vierailija

Hei eks kukaan kato Terra Novaa?

Mä katon ööä Salkkarei vaiks se nyt onki iha huono )Smile: Ja Gleetä, Terra Novaa ja tokitoki South Parkia aika salkkareiden mainostauoil :d Ja sit aattelin alkaa kattoo sitä Kolme miestä ja tyttö-sarjaa, se tulee Gleen tilal ja sitku se loppuu ni luulis et Gleen kolmas tuotantokaus alkais..

17Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? La 11 Helmi 2012 - 1:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä katon Criminal Minds,Mentalist,Castle(tauolla),Midsomerin murhat(vaikka se ny onki vähä pitkäveteistä),Unohdetut(Forgotten).Sit kaikkee Frendei,Kellarin Kunkkuu,Huippumalli haussaa,Calgoorie copsii(tauolla)

18Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? La 11 Helmi 2012 - 2:15

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Mä katon salkkareita (OFC!Very Happy) Frendei, modernii perhettä, Mentalist, duudsonit tuli taloon, Putousta, Puumanaista, gleetä joskus
ja sitte nyt alan kattoo vissiin sitä kolme miestä ja tyttö koska se vaikutti tosi kivalt Smile

19Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? La 11 Helmi 2012 - 8:11

Vieraili


Vierailija

mindubanaani kirjoitti:Hei eks kukaan kato Terra Novaa?

Mä katon Terra Novaa :-))) Se on kyl aika hyvä :-)

20Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? La 11 Helmi 2012 - 11:32

hennoaa

hennoaa

Ansujjei kirjoitti:
mindubanaani kirjoitti:Hei eks kukaan kato Terra Novaa?

Mä katon Terra Novaa :-))) Se on kyl aika hyvä :-)

Mä katoin ekasta jaksosta 5min ja tajusin, että ei oo ihan mun sarja:-p

http://www.hennoaa.blogspot.com

21Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Pe 17 Helmi 2012 - 4:35

vilqu

vilqu

Mä katon Gleetä<3 ja sit sellasta gandelfondin postineiti se on aika hömppäSmile



Viimeinen muokkaaja, vilqu pvm Ma 27 Helmi 2012 - 11:49, muokattu 1 kertaa

22Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Pe 17 Helmi 2012 - 5:32

niallsydän

niallsydän

täydellisii naisii, sinkkuelämäää ja sit noit kaikkii rikossarjoi esim CSI ja NCIS ja tommosii :Dd (:

23Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ti 21 Helmi 2012 - 5:54

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mä katon Criminal Minds,Mentalist,Castle(tauolla),Midsomerin murhat(vaikka se ny onki vähä pitkäveteistä),Unohdetut(Forgotten).Sit kaikkee Frendei,Kellarin Kunkkuu,Huippumalli haussaa,Calgoorie copsii(tauolla)
en jaksa muokata.Tohon pitää vielä lisätä totuuden anatomia,kolme miestä ja tyttö ja Jimin rikos dokumentit ja House



Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm Ma 27 Helmi 2012 - 1:47, muokattu 1 kertaa

24Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ti 21 Helmi 2012 - 6:34

mariaemmma

mariaemmma

Niiijoo, mun toho alkuperäseen listaan voin lisää viel Modern Familyn & New Girlin (:

25Mitä TV-ohjelmia seuraatte?  Empty Vs: Mitä TV-ohjelmia seuraatte? Ti 21 Helmi 2012 - 6:37

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

mä katon sillee aika vähän mitään tv'stä ... joskus vaa jotai mitä sieltä tulee :DD mut netistä sitte Glee'tä ja näi (:

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 3]

Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa