Rasismi on mun mielestä ehdottomasti väärin, koska jokaisella täytyy olla oikeus samanlaiseen elämään kun kellä tahansa muullakin, joka luetellaan "normaaliks" rasismin maailmassa. Ihmisen ihonväri, uskonto, seksuaalinen suuntautuminen tms. ei sais vaikuttaa valintoihin, että otetaanko sitä tiettyä ihmistä töihin vai ei, saako toi nyt asioida täällä ja niin edelleen.
Se, että ihmisiä syrjitään, pilkataan/haukutaan, nimitellään ja vieroksutaan sen takia, että ko. henkilö poikkeaa jotenkin omasta ihmiskuvasta, on jotain niin raivostuttavaa, että oksat pois, en mä sitä hyväksy kyllä silloinkaan, jos sitä tehdään huvikseen/syyllä/ilman syytä. Sekin on tosi inhottavaa, jos kuulee käytävillä sellasten suusta, joiden pitäs olla rasismia vastaan, niin jotain "nigga stole my bike", "heitä homo voltti" tms., koska mä itse ainakin luettelen sen eräänlaiseks rasismiks.
Oon kyllä ilonen, että tää rasismi on hävinny suomalaisuudesta aika reippaasti, kun verrataan vaikka 25 vuotta takaperin olevaan elämään, toivottavast se häviäis pian kokonaan (:
Mitä et tekisi mistään hinnasta ja miksi?