One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kysy seuraavalta -peli #8

+11
militsii
vilqu
Evee
Stypayhoralikson
Veeranen
Sarqai
mariaemmma
jonskauu
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
nealoves1D
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 10]

1Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Kysy seuraavalta -peli #8 Ti 22 Toukokuu 2012 - 5:19

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

_Blistex_ kirjoitti:matikan tai uskonnon

Mikä saa sut itkemään?

Leffat, surulline musiikki joskus, kavereiden & omat huolet välil yms

Haluisitko olla kuuluisa ?

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

101Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 La 2 Kesä 2012 - 7:34

_Blistex_

_Blistex_

Aika hyvis (:

Tuuleeko siellä? xD

102Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 La 2 Kesä 2012 - 7:46

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

nojoo, oonha mä aika korkeel..... XDD

kelle soitit viimeks?

https://twitter.com/#!/penguiniam

103Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 La 2 Kesä 2012 - 9:12

Mileaz

Mileaz

Äitille, kesti huimat 3 sekuntia

Valinnanvaikeuksia karkkihyllyllä?

104Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 La 2 Kesä 2012 - 12:26

Sarqai

JOOOOO<33

lempihymiös?

105Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 La 2 Kesä 2012 - 20:52

Veeranen

Veeranen

: D tai c:

Minkä takia sun mielestä rasismi on väärin, vai onko se oikein?

106Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 La 2 Kesä 2012 - 22:33

Mileaz

Mileaz

Rasismi on mun mielestä ehdottomasti väärin, koska jokaisella täytyy olla oikeus samanlaiseen elämään kun kellä tahansa muullakin, joka luetellaan "normaaliks" rasismin maailmassa. Ihmisen ihonväri, uskonto, seksuaalinen suuntautuminen tms. ei sais vaikuttaa valintoihin, että otetaanko sitä tiettyä ihmistä töihin vai ei, saako toi nyt asioida täällä ja niin edelleen.
Se, että ihmisiä syrjitään, pilkataan/haukutaan, nimitellään ja vieroksutaan sen takia, että ko. henkilö poikkeaa jotenkin omasta ihmiskuvasta, on jotain niin raivostuttavaa, että oksat pois, en mä sitä hyväksy kyllä silloinkaan, jos sitä tehdään huvikseen/syyllä/ilman syytä. Sekin on tosi inhottavaa, jos kuulee käytävillä sellasten suusta, joiden pitäs olla rasismia vastaan, niin jotain "nigga stole my bike", "heitä homo voltti" tms., koska mä itse ainakin luettelen sen eräänlaiseks rasismiks.
Oon kyllä ilonen, että tää rasismi on hävinny suomalaisuudesta aika reippaasti, kun verrataan vaikka 25 vuotta takaperin olevaan elämään, toivottavast se häviäis pian kokonaan (:

Mitä et tekisi mistään hinnasta ja miksi?

107Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 Su 3 Kesä 2012 - 0:51

nealoves1D

nealoves1D

en luopuis mun kavereista

juhlitko päärräteitä jotenki ? miten >?

108Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 Su 3 Kesä 2012 - 2:13

Peetu

Peetu

käytii kaverin kaa kattoo MIB 3 (:

mikä biisi kuvaa tällä hetkellä sun fiilistä ?

109Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 Su 3 Kesä 2012 - 5:38

Veeranen

Veeranen

se nukkumattilaulu, se laste laulu Very Happy

uskoks ees pikkuisen, siihen että on mahdollisuus et on ufoi, avaruusolioit, muit planeettoi mis voi olla elämää yms? Very Happy

110Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 Su 3 Kesä 2012 - 6:27

nealoves1D

nealoves1D

en Very Happy

muistatko usei mitä unta oot nähny ?

111Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 Su 3 Kesä 2012 - 8:32

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

muistan ainoastaa jotku (oikeesti tosi) oudot & pelottavat unet jopa monta kuukautta. hyh just viime yönä näin nii skitsoo unta, siin oli himost jotai pikkusii lapsii jotka ampu itteensä jollai pikkusil pyssyil päihi ja sitte seuraava otti sen pyssy ja ampu itteens ja näi muutaki skitsoo :cc

uskotko aaveisiin/poltergeistii/muihi tollasii juttuihi?

https://twitter.com/#!/penguiniam

112Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 Su 3 Kesä 2012 - 8:34

_Blistex_

_Blistex_

vähän :c

Mitä oot viimeks syöny?

113Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 Su 3 Kesä 2012 - 9:17

nealoves1D

nealoves1D

valkosuklaa Aino jäätelöö :Very Happy

Mite on loma lähteny käyntii ? (:

114Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 Su 3 Kesä 2012 - 9:40

bewareofaino

bewareofaino

Noh, eilen heti päättäreitten jälkeen lähettiin autol Kuopioon serkkujen ylppäreihin. Siinä sitte autos istumista tuli mukavasti ja se ärsytti, mutta näin yhen serkun jota en oo nähny vuosiin ja muitakin tuttuja sukulaisia niin se oli mahtavaa :---) sitte yötä siellä ja tänään taas autos istumista vajaat neljä tuntia. Seuraavaks lastenhoitokeikkaa, niiiin hmmm... ehkä mä tästä pääsen viä sen löhöilyloman makuun pian :D

mitä teet ensimmäisenä huomenaamuna?

115Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 Su 3 Kesä 2012 - 9:47

nealoves1D

nealoves1D

asennoidun hoitamaa serkkuu kaheks päiväks :Very Happy

tykkäätkö hoitaa pikkulapsia ?

116Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 Su 3 Kesä 2012 - 9:56

Peetu

Peetu

jos ne on suunnilleen asiallisia eikä käy päälle tai sitten istu jossai nurkassa itkemässä :'D

hulluin asia minkä oot tehny ?

117Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 Su 3 Kesä 2012 - 10:38

jonskauu

jonskauu

APUA mikä kysymys Very Happy oon tehny niin paljon kaikkee tyhmää ja hullua että en ees muista kaikkee! hmm no yks on ainakin et oon kerran lähteny tuiki tuntemattomien ihmisten kanssa toiselle puolelle Suomee ihan hetken mielijohteesta. Okei oli siinä porukassa pari tuttuuki, mut suurin osa oli iha ventovieraita mulle. Otettii vaa seuraava bussi joka lähti ja se oli menoo sit Smile Se oli oikeestaa iha kiva reissu! Äiti ei ollu kyllä iloinen ku soitti ja kysy missä mä oon ja mä vastasin, että en tiiä, jossai 5 tunni ajomatkan päässä, ainii mulla loppu just rahat. Et viittiis laittaa tilille vähä lisää tai en pääse pois täältä !

Minkälainen olit pienenä tai millaseks sua on kuvailtu et oot ollu? Esim. mulle aina on sanottu että mä olin iha hirvee kauhukakara
:-D

118Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 Su 3 Kesä 2012 - 10:48

Mileaz

Mileaz

Olin pienenä aika määräilevää sorttia, sit olin kanssa tällasten leikkien kingi ja päätin kaikki asiat : D Olin tosi rohkee ja kävin vetämässä jossai vanhainkodeissa "keikkoja" laulaen kaikkee nukkumattibiisejä tms., sit mun päähänpistot oli mitä mahtavimpia... kerran mä kulma olin lähteny pelkät alkkarit jalassa pyöräilemää Very Happy Sit mulle on aina sanottu et mun nauru oli tosi tarttuva, jos aloin nauramaa nii sit tarhatäditki rupes, se on vieläki ilmeisesti sellailla.

3 toivomusta, mitkä ne olis? Ei saa toivoa lisätoiveita

119Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 Su 3 Kesä 2012 - 12:33

vilqu

vilqu

1D tapaaminen kasvotuste, niin et juteltais suunnilleen vaan kuudestaan (ehkä yks kaveri) poikien nimmarit ja eturivinpaikka keikalta tossa oli vast siis yks asia Smile, sit järkkäri/ kunnon kamera, ja jotain... en oikeen tie Smile

Ootko ikinä sanonu ääneen Harryä rumaks? en mä tuu ja tapa sua, ei hätää Very Happy

120Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 Su 3 Kesä 2012 - 13:19

_Blistex_

_Blistex_

En, mä en tykkää valehdella (:

Mikä biisi saa sun tanssijalan väpättämään? :DD

121Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 Su 3 Kesä 2012 - 22:38

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

niitä on niin monta mut ehkä Far East Movement -Live My Life ft Justin Bieber

Jos saisit käydä täällä vain yhdessä aiheessa päivässä,missä kävisit eniten?

122Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 Su 3 Kesä 2012 - 23:10

nealoves1D

nealoves1D

no nyt tyli paha ! varmaanki olis randon hehkutus tai angstaus mut en kyl osaa päättää et mikä ;d

Mitä teet yleensä viimesenä ennen ku meeet nukkumaa ?

123Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 Ma 4 Kesä 2012 - 2:20

vilqu

vilqu

Kuuntelen musiikkia kuulokkeista sängyssä Smile

Mitä teet yleensä ekaks aamulla ku heräät?

124Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 Ma 4 Kesä 2012 - 2:58

nealoves1D

nealoves1D

laitan hiukset kiinni :Very Happy siis sellaselle löysälle nutturalle u know Very Happy

Kuka on sun lempim smurffi ? : DDDd

125Kysy seuraavalta -peli #8 - Sivu 5 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #8 Ma 4 Kesä 2012 - 3:24

Sarqai

Se vanha, en muista sen nimee mut se on kiva:) Jaja se pikkuvauva kans(:

suuret kesäsuunnitelmas?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa