One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Niall James Horan #3

+16
bewareofaino
jAsbee
jonskauu
zehe
hymypeppuun
Mileaz
emmaLOVESnilla
Louizz_tomlinzon
Sarqai
nealoves1D
vilqu
Peetu
Stypayhoralikson
_Blistex_
Evee
Veeranen
20 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 8]

1Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Niall James Horan #3 Pe 11 Toukokuu 2012 - 5:40

Veeranen

Veeranen

First topic message reminder :

Niall_Horan_lover kirjoitti:Niall "ihkutukset" tänne Wink

Onko kukaan muu ihan in love with Nialler :3?

76Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 10 Heinä 2012 - 8:00

Vieraili

Vierailija

No ihan hyvin mahollista mut nyt on kuitenki kyse Niallista:--D tai sit ne oikeesti vaa puhuu tollee lähekkäin:D

77Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 10 Heinä 2012 - 8:17

Mileaz

Mileaz

Mut voiks ihmiset pussata turvat noi suorana, ku tollane asento on jotenki epämukava tai sellane, eiks nenät ota vastaa tai jotai? Mun mielestä noiden päiden asennot on vähä liia epäluontevat jolleki suudelmalle.
No en kyl oo koskaa suudellu mutta ite ainaki kallistaisin päätä vähä sivulle ja nii tuntuu moni muukin tekevän :-D

78Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 10 Heinä 2012 - 10:08

vilqu

vilqu

Mun mielestä ei oo vielä oikeuksia rupee tuomitsemaan tota naista.. Voi olla et toi on vaan joku sen kaveri ja Niall naurais jos lukis nää meijän kaikki epäilyt (: Suoraan sannottuna en mäkään tollasta naista Niallerille oo koskaan ajatellu mut kuka tietää onko toi nyt se Niallerin nainen jota me ei olla sille ajateltu.. Ehkä Niall sit kertoo jos toi on oikeesti joku vakava suhde, ettei kukaan rupee epäilee mitään enempää salakuvien perusteella.. (:

79Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 10 Heinä 2012 - 11:35

hymypeppuun

hymypeppuun

^ Totta, mut me ollaankin sillä linjalla että 'Mitä jos', ja siis kuten saatat huomata, kukaan oikei ei olis ilonen tosta parista.. :c

80Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 10 Heinä 2012 - 12:40

Peetu

Peetu

mun mielestä toi nainen on aika vanhan näkönen Niallille, tai siis mä veikkaisin et muikki on siinä 30-40 vuoden kieppeillä nii must tuntuu et tossa on vettä vahvemmalla ollut asiaa et toi ei oo mitää vakavaa (:

tai sitten Niall tekee Harryt ja haluaa itteään vanhempii naisii.

81Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 10 Heinä 2012 - 22:41

Sarqai

Joo mua ei kiinnosta ollenkaan mitä kukaan sanoo, mä en usko et toi on mikään "juttu", ja vaikka oiskin nii antakaa olla sit(: Tuskin Niall ois alottanu hengata ton kaa jos se on sen mielest epämukavaa..

82Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 10 Heinä 2012 - 22:55

Vieraili

Vierailija

Ehkä se on vaan se säätö... Mä oon nimittäin ihan samaa mieltä siinä et toi näyttää sillee vanhemmalta ku Nialler. Mut en sit tiiä. Outooo.. Kai se sanois, jos se olis jotakin vakavampaa:---o

83Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 La 14 Heinä 2012 - 22:50

Mileaz

Mileaz

Ei niillä mitään ollu

Nyt vaan kävi hirveesti sääliks tota naista koska joutu tollasten tyhmien kuvien takia eroomaan omasta miehestään.

84Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 La 14 Heinä 2012 - 23:39

zehe

zehe

Mä en tiedä miten pitäis suhtautuu.. tietyllä tapaa ei säälitä toi nainen, jos se oikeest on sanonu Niallerist "too puny" << niinku olis ite joku kuningatar Very Happy ..mut sit taas jossei mitää oikeest tapahtunu, nii olipas se mies liian mustasukkanen, jos noin helposti puretaan kihlaus Razz

85Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 La 14 Heinä 2012 - 23:40

Peetu

Peetu

voi kiesus. ei täs oikee muuta pysty sanoo. käy kyllä sääliks tota naista ja koko soppa vaan sen takii että maailmassa oli yks innokas paparazzi. tietty toi zehen mainitsema too puny on kyllä ikävästi sanottu mutta äää en tiiä.

86Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 Su 15 Heinä 2012 - 0:04

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

No siis toi koko juttuhan oli vaan sen paparazzin syy.Mutta jos se mies kerra on noin mustasukkane eikä usko tota naista ni se ero olis tullu jostai muusta syystä kuitenkin pian.Mutta toi "too puny" oli kyllä aika ilkeesti sanottu.

87Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 Su 15 Heinä 2012 - 1:30

vilqu

vilqu

No nii.. Selvis sekki sitte (: Toi meis on kyllä tässä se "too puny" jos on noin mustasukkanen, vaikka Nialler voi olla senki silmissä silleen hyvän näkönen et veis siltä naisen.. No en mä tie.. Paras kuiteski et asia selvis ja tolla naisella ja Niallerilla ei ollu mitää enempää juttuu (:

88Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 Su 15 Heinä 2012 - 1:50

Veeranen

Veeranen

Mitä meinaa toi toi puny? Puhelimella ku oon ni en päässy lukee tota juttuu D.

89Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 Su 15 Heinä 2012 - 1:52

Mileaz

Mileaz

Veera Vähäpätöinen, mitätön tms.

90Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 Su 15 Heinä 2012 - 4:27

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

voi vitsi käy sääliks tota naista )--: tos viimises kuvas se on kyl tosi kaunis ja se sopi täydellisesti yhtee ton miehensä kanssa. aa vitsi toivon et ne sopis jotenki ja menisivät naimisii. ok meni ohi mut no onneks ei ollu ainakaa mitää Niallin kans c:

https://twitter.com/#!/penguiniam

91Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ma 16 Heinä 2012 - 5:45

hymypeppuun

hymypeppuun

Joo käy sääliks, ja sitte tosiaa tuo kuva tossa iha ylhäällä rumat nuo uikkarit.. D:DD:D:D:DDd mut joo, iha semi tuo naikkonen kyllä, mutta en nyt tiiä, repesin tolle "too short" ahaha awww ! Very Happy
En tiiä mitä mieltä tosta olisin, surullista et tuo sen poikaystävä/sulhanen jätti, no mut varmaa saa paremmanki ku tollasen :/

92Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ma 16 Heinä 2012 - 5:59

Sarqai

Hymypeppuun: nii, ei se oo sen arvonen, hirveen mustasukkanen mies:o Mut aika törkeetä julkasta noi kuvat ilman ton naisen lupaa:O?

93Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ma 16 Heinä 2012 - 10:34

Peetu

Peetu

^tää nainen on jonkunasteinen julkkis niin sitä saa kuvata ja julkasta sen kuvii sensuroimatta netissä ilman sen lupaa. tämmöstä tavallista kaduntallaajaa niin kuin esim mä taas ei saa, laki kieltää sen

94Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 Pe 20 Heinä 2012 - 3:18

Mileaz

Mileaz

Mä ku oon esim. ihan perus kaduntallaaja nii jos mä rupeisn seurustelee jonkun julkkiksen kanssa nii tulisko musta "julkkis" ja mua sais papparazit kuvailla iha miten lystää ja julkasta nettii?
Ihan mielenkiinnosta kysyin:D anteeks ei liittyny yhtää meiä komistukseen

95Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 Pe 20 Heinä 2012 - 21:27

Peetu

Peetu

susta saa ottaa kuvan mutta sitä ei saa julkaista sensuroimatta ilman sun lupaa (: toivottavasti en valehtele liikaa ku oon vielä puolittain unessa ja aivot ei toimi :D

96Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 La 21 Heinä 2012 - 8:54

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

pistäkää tämä soimaan ennenku alotatte lukemisen
Niall James Horan #3 - Sivu 4 26204xu

tältä sivulta alun perin. en tienny minne laittaa tätä nii päätin laittaa tänne :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

97Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 La 21 Heinä 2012 - 12:24

_Blistex_

_Blistex_

^^ mä vaan itkin ja itkin ku luin tota, en vaan voinu sil mitään C:

98Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 La 21 Heinä 2012 - 21:53

Peetu

Peetu

eieieieieieieieiii meitsi porailee täällä taas vaihteeks ihan täysiä. ei tommosii saa edes ajatella, Loun twitterin bioo lainaten "Live life for the moment because everything else is uncertain!" pojat on kaikki hengissä, me ollaan hengissä, pojat tekee mitä ne rakastaa, me odotetaan niitä tänne ja kyllä ne tulee vaikka sitten 10 vuoden päästä mutta kyllä me ne suomeen saadaan !

99Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 La 21 Heinä 2012 - 23:22

Sarqai

Nooo, luin ekaks vilkul sillee pikapikaa etten alkais itkee, koton sit tänää kunnol<3 Ihanaaaaa, ja toi laulu sopii niiiiii hyvin<3

100Niall James Horan #3 - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan #3 Su 22 Heinä 2012 - 1:22

vilqu

vilqu

Luin illemalla tän "uusiks" eilen ku Sara oli lähäteny ja mun päässä soi vaan ei, ei , ei, ei, ei...!! Se oli hyytävää luettavaa!!

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa