One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Niall James Horan #3

+16
bewareofaino
jAsbee
jonskauu
zehe
hymypeppuun
Mileaz
emmaLOVESnilla
Louizz_tomlinzon
Sarqai
nealoves1D
vilqu
Peetu
Stypayhoralikson
_Blistex_
Evee
Veeranen
20 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 8]

1Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Niall James Horan #3 Pe 11 Toukokuu 2012 - 5:40

Veeranen

Veeranen

First topic message reminder :

Niall_Horan_lover kirjoitti:Niall "ihkutukset" tänne Wink

Onko kukaan muu ihan in love with Nialler :3?

26Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 To 21 Kesä 2012 - 11:41

Mileaz

Mileaz

JAHU onks Niallerimme löytänyt itselleen naisen?! ♥
Joo okei yks kuva kertooki tosi paljon mutta oon happy jos on! :-)

27Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 Pe 22 Kesä 2012 - 10:33

hymypeppuun

hymypeppuun

no hyi jos se on tuo ni onpas ruman näköinen.. Very Happy Tai varmaan iha nätti muute mut kivasti liikaa aurinkopuuteria ja.. Very Happy No mut oon silti onnelline Niallerin puolesta ♥️

28Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 La 23 Kesä 2012 - 0:14

Evee

Evee

Mut onks varma et toi on Niall? Ku noi hiukset..en mä tiiä. En oo vakuuttunu

29Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 La 23 Kesä 2012 - 3:12

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jos toi on Niall nii täytyy olla vanha kuva, koska toi vois olla joku ex tyttis tai si Nialler on ollu vaa kännis?

ja kuka tietää onko tää totta: Niall ja Demi on skypetelly & nyt ne deittailee? koska mun ystävä väittää nii, laitto linkinki sellasee uutisee mutta linkki ei avaudu ja epäilen, että se 'uutinen' on poistettu?

https://twitter.com/#!/penguiniam

30Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 La 23 Kesä 2012 - 3:29

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypayhoralikson kirjoitti:jos toi on Niall nii täytyy olla vanha kuva, koska toi vois olla joku ex tyttis tai si Nialler on ollu vaa kännis?

ja kuka tietää onko tää totta: Niall ja Demi on skypetelly & nyt ne deittailee? koska mun ystävä väittää nii, laitto linkinki sellasee uutisee mutta linkki ei avaudu ja epäilen, että se 'uutinen' on poistettu?
Mä oon ainaki lukenu jostain nii ja suomekski http://www.stara.fi/2012/06/17/niall-horan-ihastunut-demi-lovatoon/

31Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 La 23 Kesä 2012 - 3:59

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ nii mutta iha deittaillu? ja mun mielest toi artikkeli mistä mun kaveri puhu, oli joltai tältä viikolta.
+ miks nauran "Parin välit näyttävät edenneen jo sutinan puolelle, sillä Niall Horan on kehunut neitokaista muun muuassa todella kauniiksi tytöksi." XDDDDD ANTEEKS MITÄ voi poika kuttuu tyttöö 'todella kauniiks tytöks' ilma et se on mitää sutinaa XDDD

32Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 La 23 Kesä 2012 - 4:03

Mileaz

Mileaz

Stara nyt on muutenki maailman luotettavimpia lähteitä uutisten ettimiseen:D sama ku luet Iltalehen etusivulta jonku "SHOKERAAVIA paljastuksia Tuksusta!" nii siel kerrotaa tyylii sisäsivulla "pesen hampaani vain aamuisin" :DD

33Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 La 23 Kesä 2012 - 4:48

Veeranen

Veeranen

^^ miks mä rupesin nauraa tolle tuksujutulle?xd
mut nää staran ja findancen artikkelit♥

mut aaw jos toi on totta c:

34Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 La 23 Kesä 2012 - 5:14

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ joooo toi tuksu XDD ja mileaz oot oikees !

i don't ship nemi, sorry guys :----(

35Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 La 23 Kesä 2012 - 23:46

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^Joo stara ei todellakaan oo mikään luotettava lähde.Sitte just joku päivä mun kaveri linkkas sieltä tämmösen(se linkkas ton nemi jutunki sillo)Otsikko oli siis toi "Teinipoppareiden rajut kuvat löytyivät netistä: “Aseita, alkoholia, väkivaltaa…” – katso kuvat" sit katoin ne kuvat ni joopajoo oli todella rajuja kuvia :D

36Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 Su 24 Kesä 2012 - 0:35

hymypeppuun

hymypeppuun

^ Joo tää nyt ei liity aiheesee mut starassa/findancessa oli juttua Ed Sheeranista ja siin sanottii "suosikkirokkari".. anteeks mitä? Very Happy

muttajoo, olishan se toki söpöä jos Demi ja Niall olis yhessä mut olisin halunnu Niallerille jonku irkkutytön.. Sad

AINII ja sit jossai facefaniryhmässä joku oli laittanu et Niall oli täydelline enne ku se sai raudat ni olin sillee "STFU SE ON NYTTENKI TÄYDELLINE >.<"

37Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 To 28 Kesä 2012 - 14:52

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Niall: "I'll be playing the guitar for most of the next album, i know it's sad but i hope the boys do good on their solos."

ARGHHHGHGGGGHHH oafathamaaötajiptu nafjnatapu vihaan managementtia vol 69

38Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 To 28 Kesä 2012 - 21:53

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^En mäkään managementin ylin ystävä taida olla nyt ...

39Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 To 28 Kesä 2012 - 22:01

Mileaz

Mileaz

Meen usuttaa Kevinit niiden kimppuu ja ne saa luvan tökkii niiltä silmät päästä >:----( kokoan puluarmeijan.

40Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 To 28 Kesä 2012 - 22:05

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz kirjoitti:Meen usuttaa Kevinit niiden kimppuu ja ne saa luvan tökkii niiltä silmät päästä >:----( kokoan puluarmeijan.
TOSI HYVÄ IDEA! mä ilomielin voin auttaa

41Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 Pe 29 Kesä 2012 - 1:51

_Blistex_

_Blistex_

Ää, mä vihaan managementtia :(( Ja Mileaz, mä voin auttaa niide koulutukses ja sit ne tuhoo noi ääliöt

42Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 Pe 29 Kesä 2012 - 2:02

nealoves1D

nealoves1D

Mileaz,, mäki voin auttaa koko armeijaa ! Oikeesti vihaan managementtii varsinki tän jälkee ! *monta rumaa sanaa*

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

43Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 Pe 29 Kesä 2012 - 3:29

Veeranen

Veeranen

Ärr, iha äässist se koko managementtiisössö ):< ruvetaa lakkoo, tai kapinaan niit vastaa tai jotain:c kaikki ois paljon paremmi jos me oltais siel päättämäs näist jutuist!(;

MISSÄ NOIN LUKI MUUTE?

44Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 Pe 29 Kesä 2012 - 10:03

vilqu

vilqu

mennään joo me päättä ni kaikki on paremmi!! MANAGEMENT, suosittelen varomaan koska mä tuun kohta hakkaa sut!! Taino ainaski mä kerron pari valittua sanaa tai jotain vastaavaa....

45Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 Pe 29 Kesä 2012 - 10:29

Mileaz

Mileaz

TOI EI OO TOTTA <3333333333333

Kysymys "Is it true you won't be singing as much on the new album because of Management?"

Niallerin vastaus Twitterissä "that rumour is the biggest load of poo poo I've ever heard.rumours are just made up by someone behind a computer! its lies! "

ITKIN MELKEE ONNESTA <33

46Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 Pe 29 Kesä 2012 - 10:39

vilqu

vilqu

JEEE!!! Suoraan Nialler suusta!! <3 LOVE YOU!! Oon niin ilonen Very Happy

Hyvä managemetin kannalta, mun ei tarviikkaan hakata sitä Very Happy

47Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 Pe 29 Kesä 2012 - 10:55

nealoves1D

nealoves1D

^^ mäki melkee itkin onnesta tota lukies ! ♥ c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

48Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 Pe 29 Kesä 2012 - 12:01

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz kirjoitti:TOI EI OO TOTTA <3333333333333

Kysymys "Is it true you won't be singing as much on the new album because of Management?"

Niallerin vastaus Twitterissä "that rumour is the biggest load of poo poo I've ever heard.rumours are just made up by someone behind a computer! its lies! "

ITKIN MELKEE ONNESTA <33

argh miks oon nii epäuskone ):: must tuntuu et management olis pakottanu Niallerin vastaa jotenki noi mut eihä se vastais noi ellei ite tahtois ♥ thank god toi ei oo totta mutta mä revin hiukseni päästä jos Nialleril on viel vähemmä sooloi ku tähä mennes ): tai sitte voi vaa olla että niihi joihinki biiseihi ei sovi Niallin ääni jote EI NIALLIN ÄÄNI ON TÄYDELLINEN SE SOPII MIHIN TAHANSA.

ps katottii tänää ystävie kaa Nialler videoit youtubest esim sellane jos pojat laulaa Torn'ii ja Niall vaa soittaa surullise näkösenä kitaraa ja kattoo surullisena toiselle puolelle lavaa jossa pojat laulaa & SITTE Louis tulee ja laittaa mikin Niallin suun etee et hän voi laulaa ja si ku Niall oli saanu laulaa nii se katto Louii nii söpösti ja hymyili tosi ilosena:3

ok mä vihaan silti managementtii, se ei kohtele Niallii tarpeeks hyvi mun mielest :c

49Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 Pe 29 Kesä 2012 - 12:46

Veeranen

Veeranen

toho stypay viimesimpää viestiin, NO äläpä,tekosyit, voisvat tehä sit laului mihi niallin ääni sopis D:

50Niall James Horan #3 - Sivu 2 Empty Vs: Niall James Horan #3 La 30 Kesä 2012 - 10:06

_Blistex_

_Blistex_

Äää, mun hymy on ny iha korvis asti ku kuulin ton et Nialler oli ite sanonu niin ja perunu kaikki huhut ♥️ mutmut komppaan Stypayta, se ei kohtele Niallerii yhtä hyvi ku muita Sad Niallin ääni sopii kaikkiin biiseihin, niinku kaikkien noiden viiden ♥️

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa