One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Niall James Horan #3

+16
bewareofaino
jAsbee
jonskauu
zehe
hymypeppuun
Mileaz
emmaLOVESnilla
Louizz_tomlinzon
Sarqai
nealoves1D
vilqu
Peetu
Stypayhoralikson
_Blistex_
Evee
Veeranen
20 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 8]

1Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Niall James Horan #3 Pe 11 Toukokuu 2012 - 5:40

Veeranen

Veeranen

First topic message reminder :

Niall_Horan_lover kirjoitti:Niall "ihkutukset" tänne Wink

Onko kukaan muu ihan in love with Nialler :3?

51Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Su 1 Heinä 2012 - 10:19

Peetu

Peetu

mä tulen vähän myöhässä mukaan mutta ainahan mä tuun vähä jälkijunassa nii se ei taida olla mikään ihme :'D

mun mielestä tätä asiaa lähestytään väärästä näkökulmasta. ei siis sillä, etteikö mullaki kiehu yli kun Nialler saa nii vähä sooloja, mutta sit ei auta että usutetaan Kevinarmeija managementin kimppuun (vaikka ajatushan kuulostaa hauskalta Very Happy) vaan managementille pitäis laittaa asiallista viestii asiasta ja kysyy onko tää totta, että Niall ei laula. jos ne vastaa joo -> voidaan kysyä miksi Niall laulaa vähemmän ja miksi ylipäätään Niallia kohdellaan ns. huonommin. sieltä tulee vastausta jos tulee ja jos ei tule nii voidaan päätellä että nyt on jotain pimeetä hommaa menossa. jos ne vastaa ei, sitten voidaan hengähtää syvään mutta jos uudella levyllä on vähemmän / ei ollenkaan Niallin sooloja, sit voidaan laittaa vihasta mutta asiallisessa sävyssä kuitenkin viestiä managementille ja kysyy mitä huijausta tää on.

mua muutenkin on häirinny tää asia et Niall on saanu paljon uusia "faneja" directionaattoreista nyt kun se on alkanu treenaa, käyttää hihattomia, sil ei oo enää rautoja ja postailee paidattomia kuvia. ei sillä että mua jotenkin haittais noi kuvat yms, kyllähän niitä kattelee mutta kuitenkin noi "ylimääräset" mimmit häiritsee siinä mielessä. ja sitten tulee kommenttia että Niall on nyt täydellinen. NYT ?! mun mielestä se on aina ollu täydellinen ja tulee aina olemaan <3

52Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Su 1 Heinä 2012 - 10:22

Sarqai

Peetu: jepjep, samaa mieltä, en oo vaa jaksanu selittääVery Happy Joo mua harmittaa et se otti ne raudat pois, nyt se on saanu nii mont "superigqaitoofanii<33"..

53Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Su 1 Heinä 2012 - 10:37

vilqu

vilqu

Joo, oon samaa mieltä tosta managementistä mut en vaan oo ite tajunnu (:
Ja noista Niallerin uusista faneista et mua ärsyttää jos tollasia on koska ne tykkää Niallerissa vaan siitä yhestä puolesta eikä siitä ihmisestä sellasena ku se oikeesti on. Ei sillä että se ei ois ihana tollasenakin mutta ne ei vaan tajuu kokonaisuutta!! Komppaan ihan täysin Peetun lausetta "ja sitten tulee kommenttia että Niall on nyt täydellinen. NYT ?! mun mielestä se on aina ollu täydellinen ja tulee aina olemaan <3"

54Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Su 1 Heinä 2012 - 11:54

Veeranen

Veeranen

Peetu niall on ollu aina täydellinen♥ ihaäässistnoijotku o.o
JA KUI MÄ EN TIENNY ET SE ON SAANU RAUDAT POIS ?o.o

55Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Su 1 Heinä 2012 - 22:35

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Niall on aina ollut täydellinen mulle ja tulee aina olemaankin ♥

56Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Su 1 Heinä 2012 - 23:40

hymypeppuun

hymypeppuun

Mua niiiiiin ärsyttää KAIKKI wnb Niall-fanit jotka tykkää siitä vaa koska IIIH SE ON SYRJITTY TUETAAN SITÄ SIIS NIIQ IHQ SE ON PAIDATON IHQ SE TREENAA IHQIHQIHQ!!11!!1!1111!!1!!!!11!
Tulee jotenki tosi vihane olo tollasesta.. :/
Mulle Nialler on aina täydellisyyden perikuva ♥

57Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ma 2 Heinä 2012 - 1:36

nealoves1D

nealoves1D

Peetu,, toi sun toimintatapas olis tosiaa aika paljonki parempi ku tää meijän kevinarmeija Very Happy en vaa oo tajunnu ite koskaa ku tää järkevästi toimimine ei aina oo mun juttu :Very Happy

& noi Niallin naattorifanit ärsyttää muaki iha he*vetisti .. Se et joku alkaa tykkää siitä vaa ulkokuoren perusteel ei oo mun mielest oikei(ei sil et Niall ei ois munki mielest hemmeti hyvän näköne). Koska Niallin ihanimmat puolet on mun mielest kuitenki sen ääni & luonne. Ku se laulaa se kuullostaa enkeliltä & kuolen aina ku se nauraa kaikis haastatteluis yms & se on must muutenki ihana, en vaa oikee osaa selittää ku sanat loppuu c: ♥️ ja sitte jotkut "ihkuttaa" sitä vaa sen vatsalihasten & raudattomuuden takii ? Kaikellaisii valopäit täält maailmastki löytyy ..

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

58Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 3 Heinä 2012 - 5:05

_Blistex_

_Blistex_

Komppaan teitä kaikkia, muaki ärsyttää nää kaikki Niallin naattorifanit koska niitä vaa kiinnostaa toi ulkonäkö, ei Niallerin ihana luonne ja ääni -.- en nyt siis sano etteikö Niall olis nyt hyvännäkönen, se on aina ollut ♥

59Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ma 9 Heinä 2012 - 4:13

hymypeppuun

hymypeppuun

Niall James Horan #3 - Sivu 3 Article-2170814-13FC9DF1000005DC-748_634x425
jospa nuo vaan juttelis... :/

koska tuo naikkonen on ruma !

Niall James Horan #3 - Sivu 3 Article-2170814-13FC9E84000005DC-321_634x878

Tai ite en ainakaa tykkää ton kasvoista yhtäään !!! Mut jos tossa on nyt Niallerin uus muija ni onnee heille.. :d

60Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ma 9 Heinä 2012 - 4:38

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ voiha toi olla vaa joku sellane 'säätö' tms että ei mitää vakavaa oo kehittymäs tai pussailee muute vaa? tai nii ok mitä mä selitän. TON UIMAPUKU XDDDDDDDD eikäää varsinki toi alaosa, tulee mielee ne naisbodarien stringit tai ne

https://twitter.com/#!/penguiniam

61Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ma 9 Heinä 2012 - 5:31

vilqu

vilqu

No jos toi on Niallerin tyttöystävä ni oon onnelinen sen puolesta mut en mä nyt ton perusteella mitään kiveen hakkais.. (:

62Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ma 9 Heinä 2012 - 6:16

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^ Toi nainen on liian vanha Niallerille(tai ainaki näyttää) ja kamalat uikkarit ainaki

63Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ma 9 Heinä 2012 - 12:33

hymypeppuun

hymypeppuun

^kamalat uikkarit ja kamala pärstä D:

64Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 10 Heinä 2012 - 0:37

Vieraili

Vierailija

multa on menny joku kohta ihan täysil ohite... KUKA TOI NAINEN ON?o:

65Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 10 Heinä 2012 - 0:51

Veeranen

Veeranen

oon kauhee ihminen ja toivon ettei mitää vakavaa :c + kuka hän on?

66Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 10 Heinä 2012 - 1:29

hymypeppuun

hymypeppuun

^ mäkin oon ! D: Nimettömänä vissiinkin, toistaiseksi.
Mua nyt oikeesti ärsyttää, jos tosta tulee Niallerille muija ni sori vaan, en oo onnellinen Sad(((

67Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 10 Heinä 2012 - 2:29

zehe

zehe

Toi ei näytä yhtää sellaselta naiselta jota oon kuvitellu Niallerille Very Happy

68Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 10 Heinä 2012 - 2:31

Vieraili

Vierailija

Ei pysty kuvittelemaan et Niall olis hänen kaa:oo mä oon aina ajatellu et se rupeis seurustelemaan jonkun sellasen "normaalin" tytön kaa.. Tai sillee. En mä kyl ees tiiä et kuka hän on mut musta ne ei vaa sovi yhteen. Tai sit se johtuu siitä et oon fani enkä halua et se on kenenkää kaa:--D oishan se sulosta jos Niall rupeis seukkaa sillee jonkun kaa ja Harry myös... Apua, en usko et sanoin just tollee!:---D

69Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 10 Heinä 2012 - 2:52

Veeranen

Veeranen

Kata mäki ! ku mun mielest niinku joku luonnonkaunis ja sit sellanen joka on tosi ystävällinen jne. ei tollainen D:

70Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 10 Heinä 2012 - 2:56

Vieraili

Vierailija

Niipä! Tuosta naisest tulee heti mieleen et se ajattelee suurinpiirtein vaa ulkonäköään jne.. Mut se on vaa hyvä jos Niall on onnellinen:--)

71Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 10 Heinä 2012 - 3:19

_Blistex_

_Blistex_

Kyl mä haluun et Niall on onnellinen mut en kyl ihan aatellu et tommonen olis se unelmanainen.. jos toi siis on jotain vakavaa d:

72Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 10 Heinä 2012 - 3:31

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

_Blistex_ kirjoitti:Kyl mä haluun et Niall on onnellinen mut en kyl ihan aatellu et tommonen olis se unelmanainen.. jos toi siis on jotain vakavaa d:
mä oon samoilla linjoilla

73Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 10 Heinä 2012 - 3:43

Vieraili

Vierailija

Mä kuvittelin et se alkais seukkaa jonkun irlantilaisen tytön kaa:D sen aksentti on niin ihana Smile

74Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 10 Heinä 2012 - 5:26

hymypeppuun

hymypeppuun

^Niin mäki! Oon aina ajatellu että Nialler alkaa seurustelemaan jonkun irkkutytön kanssa joka on tyylii jossai kaupan kassalla töissä tai jotai muuta tollast iha perussettiä..

75Niall James Horan #3 - Sivu 3 Empty Vs: Niall James Horan #3 Ti 10 Heinä 2012 - 7:20

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^jos mä muutan irlantii, hommaan irkkuaksentin ja meen kaupa kassalle töihi, kelpaisinko sun toho suunnitelmajuttutms?:DD

mä kelasin tota viimeyönä, että ku toi on kuitenki Espanjas ja kuvist päätelle oli bileet ja varmasti juomaa virtaa, nii ehkä ne on vaa juonu jonku verra ja sitte päätyny pussailee uima-altaas?:DDD ok ehkä ei

https://twitter.com/#!/penguiniam

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa