One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä mieltä olet suomiräpistä?

+4
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
nealoves1D
vilqu
8 posters

Haluaisin tietää mitä mieltä porukka on suomi räpistä..?

Mitä mieltä olet suomiräpistä? Vote_lcap11%Mitä mieltä olet suomiräpistä? Vote_rcap 11% [ 2 ]
Mitä mieltä olet suomiräpistä? Vote_lcap0%Mitä mieltä olet suomiräpistä? Vote_rcap 0% [ 0 ]
Mitä mieltä olet suomiräpistä? Vote_lcap56%Mitä mieltä olet suomiräpistä? Vote_rcap 56% [ 10 ]
Mitä mieltä olet suomiräpistä? Vote_lcap11%Mitä mieltä olet suomiräpistä? Vote_rcap 11% [ 2 ]
Mitä mieltä olet suomiräpistä? Vote_lcap22%Mitä mieltä olet suomiräpistä? Vote_rcap 22% [ 4 ]
Ääniä yhteensä : 18


Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Mitä mieltä olet suomiräpistä? Empty Mitä mieltä olet suomiräpistä? Ti 24 Huhti 2012 - 11:14

vilqu

vilqu

Haluaisin tietää mitä mieltä porukka on suomiräpistä..? Itse en niinkään piittaa. Jotkut yksittäiset kappaleet on ihan hyviä, mutta en kuuntele silleen. Koulussa kuulee jo tarpeeksi mun makuun, kun luokkakaverit soitaa musan tunnilla... Smile Kertokaa oma käsityksenne!!



Viimeinen muokkaaja, vilqu pvm Ti 24 Huhti 2012 - 11:22, muokattu 1 kertaa

2Mitä mieltä olet suomiräpistä? Empty Vs: Mitä mieltä olet suomiräpistä? Ti 24 Huhti 2012 - 11:22

nealoves1D

nealoves1D

tykkään joistaki suomalaiste räppäreide sanotuksista tosi paljo ! Ja sitte osa biseist muute vaa on mustiha hyvii (:: mut emmä kauheesti kuuntele räppii

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

3Mitä mieltä olet suomiräpistä? Empty Vs: Mitä mieltä olet suomiräpistä? Ti 24 Huhti 2012 - 11:42

_Blistex_

_Blistex_

No onhan se ihan kuunneltavaa mut en mä paljon räppiä kuuntele, joskus satunnaisesti. (:

4Mitä mieltä olet suomiräpistä? Empty Vs: Mitä mieltä olet suomiräpistä? Ti 24 Huhti 2012 - 21:25

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

No siis muhun ei uppoo oikeen toi suomiräppi mutta Cheek ja Mikael Gabriel menee mutta ei muu

5Mitä mieltä olet suomiräpistä? Empty Vs: Mitä mieltä olet suomiräpistä? Ke 25 Huhti 2012 - 15:17

militsii

militsii

Aluks en tykänny, tai joku Cheek oli jees ala-asteel mut muuten en suomiräpistä tykänny. Kuitenki ku monet kaverit kuuntelee, ja oon käyny monta kertaa paris bilepaikas joissa esiintyjänä on melkei aina joku räppäri nii oon ruvennu tykkää. En mä nyt mitenkään erityisesti vieläkää pidä mut aiva jees ja välillä tulee kuunneltuu. Joku JVG:ki on tullu nähtyy jo useempaan kertaan, se onki aiva jees Smile Nost3 & Protrosta tykkään paljo myös ja neki oon nähny livenä ja luultavimmin tuun näkee uudellee kesällä. Ne oli hirmu mukavia ihmisinäki ku ehti siin pari sanaa vaihtaa ku ne jakeli nimmareita. Smile x

http://dream-it-milla.blogspot.com

6Mitä mieltä olet suomiräpistä? Empty Vs: Mitä mieltä olet suomiräpistä? Pe 27 Huhti 2012 - 22:37

Peetu

Peetu

JVG soi paljon, muut ei niinkään iske. viime vuonna torilla oli ihan mahtava meno, siel 100 000 muun kanssa laulettiin Häissä ja muuta ja siis fiilikset oli huipussa (:

7Mitä mieltä olet suomiräpistä? Empty Vs: Mitä mieltä olet suomiräpistä? Pe 22 Kesä 2012 - 10:37

hymypeppuun

hymypeppuun

All day, all night.. Wink

8Mitä mieltä olet suomiräpistä? Empty Vs: Mitä mieltä olet suomiräpistä? Ma 25 Kesä 2012 - 1:12

Sarqai



No semi huonot vaihtoehdot, mut joo.. Big like<3

9Mitä mieltä olet suomiräpistä? Empty Mooi! Ma 20 Elo 2012 - 20:41

Vieraili


Vierailija

Mun mielestä se on ihan hyvää. Varsinkin Cheek. Siltä löytyy monipuolista räppii, kaikki ei mee samaan lokeroon, vaan niitä voidaan laitella kaikenlaisiin. Cheekillä on iloista melkein kaikki, mutta löytyy surullistakin. Surprised

Mitä mieltä olet suomiräpistä? 35331225

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa