Mun musiikkimaku on aika monipuolinen. Kuuntelen paljon eri artisteja ihan popista pop punkiin. Mä luettelen tähän ne artistit joidenka biisejä löytyy iPodista eniten/joita kuuntelen eniten: Tokio Hotel (en oo pitkään aikaan kuunnellu tauon aikana, mut pysyy aina ykkösenä mun sydämessä), Adam Lambert, Sleeping With Sirens, Black Veil Brides, All Time Low, Reckless Love, Secondhand Serenade (tän kaikki biisit on tosi kauniita), Enrique Iglesias, Bruno Mars (en oo pitkään aikaan kuunnellu, mut silti parhaimpii biisejä en oo viittiny poistaa), Demi Lovato, My Chemical Romance, 30 Seconds To Mars, Never Shout Never, Nickelback (en oo tätäkää kuunnellu pitkään aikaan ja en tykkää uusista biiseistä yhtään) ja Selena Gomez & The Scene (tänki kuuntelu on jääny vähemmälle)
Sit on niitä artisteja, joiden biisejä ei oo paljoo iPodissa, mut sitäki enemmän oon kuunnellu kuten Pierce The Veil, For All Those Sleeping, Her Bright Skies, Dead By April, Mayday Parade, Simple Plan, Ed Sheeran, Linkin Park (tätä en kylläkään oo kuunnellu paljoo enää), The Click Five, Boys Like Girls ja You Me At Six.
Viimeinen muokkaaja, niitti pvm Su 16 Joulu 2012 - 2:15, muokattu 1 kertaa