First topic message reminder :
vanha aihe --> http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t109p90-harry-edward-styles-2
vanha aihe --> http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t109p90-harry-edward-styles-2
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Sarqai kirjoitti:
Halonen!! Voiei!! Mulle yks kaveri sanos ku se oli eka mollannu Harryy ni et mulla on vähän samanlaiset kikkurat hiukset ku sillä (ja sit se jatko mollausta) ni olin sillee, oikeesti toi oli tosi ihanasti sanottuSarqai kirjoitti:Onnee, mua on verrattu tarja haloseen-.- mut se oli kyl vitsil:D Sit itseasias yks sano et nauran samal taval ku Niall & Nauran kans yhtäpaljon:)
tiedän tunteen(: sit on sillee et 'tiesitkö että toi on ihanimmasti sanottu ikinä' ja viel ku se toine yrittää sillä mollatavilqu kirjoitti:Halonen!! Voiei!! Mulle yks kaveri sanos ku se oli eka mollannu Harryy ni et mulla on vähän samanlaiset kikkurat hiukset ku sillä (ja sit se jatko mollausta) ni olin sillee, oikeesti toi oli tosi ihanasti sanottuSarqai kirjoitti:Onnee, mua on verrattu tarja haloseen-.- mut se oli kyl vitsil:D Sit itseasias yks sano et nauran samal taval ku Niall & Nauran kans yhtäpaljon:)
Niimpä!! Ku se ei oikeesti tiedä et kenelle se puhuu ja mistä (jo symmärrätte..)Sarqai kirjoitti:Joo se on just parasta:D Varsinki ku se ei tajuu et se ei TODELLAKAAN mollaa<3
Sarqai kirjoitti:
oioioioioi
IHANA♥Sarqai kirjoitti:
oioioioioi
Täydellisyyden huippu!! Miten joku voi olla noin hyvän näkönen..??!! <3Sarqai kirjoitti:
oioioioioi
bO0m kirjoitti:Täs on vaan jotain lumoovaa, eikö vaan? :DD Mä ainaki juutun vaan ihaileen Hazzaa xD
Znorre kirjoitti:bO0m kirjoitti:Täs on vaan jotain lumoovaa, eikö vaan? :DD Mä ainaki juutun vaan ihaileen Hazzaa xD
Aina niin suloinen Harry <3 (:
hymypeppuun kirjoitti:
Mulla oli sellane tunne et Hazza palaa mammansa kaa yhtee :/
Mileaz kirjoitti:
Jos Hazza ja Caroline palaa yhteen niin lyön vaikka vetoa että se suhde ei kestä ees kissan pierasun vertaakaa.
Aamen.
Viimeinen muokkaaja, Mileaz pvm Ti 14 Elo 2012 - 11:44, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : moi)
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa