One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Harry Edward Styles #3

+14
Mileaz
zehe
hymypeppuun
nealoves1D
Peetu
jonskauu
militsii
bO0m
_Blistex_
Veeranen
Sarqai
Stypayhoralikson
vilqu
Louizz_tomlinzon
18 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 7]

1Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Harry Edward Styles #3 Su 22 Huhti 2012 - 21:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

vanha aihe --> http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t109p90-harry-edward-styles-2

26Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Ke 2 Toukokuu 2012 - 6:51

Sarqai

Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 D9F7B5287F68FD4EE195B7120E2AE

Ilme WTF?!

Joku chattiin?

27Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 3 Toukokuu 2012 - 9:35

Peetu

Peetu

Sarqai kirjoitti:Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Harry_styles_gif_by_ivegotswagger-d48uhmw

HAHAHAHAH frendi näytti mulle tän gifin ja sano et mä hymyilen samalla tavalla, sit olin silleen et herranjumala tiiätkö kehen mua vertaat nii se oli ihan ihmeissään ku selitin et juu et vertaat mua vaan mun idoliin ja näin (:

mutta Hazzan hymy on ihan liian ihana ♥

28Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 3 Toukokuu 2012 - 9:38

Sarqai

Onnee, mua on verrattu tarja haloseen-.- mut se oli kyl vitsil:D Sit itseasias yks sano et nauran samal taval ku Niall & Nauran kans yhtäpaljon:)

29Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 3 Toukokuu 2012 - 9:42

nealoves1D

nealoves1D

mun kaverit joskus erehty vertaa mun lauluääntä taylor swiftii ;ooo ihmettelen sitä vieläki,, en meinaa osaa laulaa yhtää xdxd (joo liitty puoliks aiheesee xdxdxd)

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

30Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 3 Toukokuu 2012 - 9:43

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:Onnee, mua on verrattu tarja haloseen-.- mut se oli kyl vitsil:D Sit itseasias yks sano et nauran samal taval ku Niall & Nauran kans yhtäpaljon:)
Halonen!! Voiei!! Mulle yks kaveri sanos ku se oli eka mollannu Harryy ni et mulla on vähän samanlaiset kikkurat hiukset ku sillä (ja sit se jatko mollausta) ni olin sillee, oikeesti toi oli tosi ihanasti sanottu Very Happy

31Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 3 Toukokuu 2012 - 20:45

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:Onnee, mua on verrattu tarja haloseen-.- mut se oli kyl vitsil:D Sit itseasias yks sano et nauran samal taval ku Niall & Nauran kans yhtäpaljon:)
Halonen!! Voiei!! Mulle yks kaveri sanos ku se oli eka mollannu Harryy ni et mulla on vähän samanlaiset kikkurat hiukset ku sillä (ja sit se jatko mollausta) ni olin sillee, oikeesti toi oli tosi ihanasti sanottu Very Happy
tiedän tunteen(: sit on sillee et 'tiesitkö että toi on ihanimmasti sanottu ikinä' ja viel ku se toine yrittää sillä mollata Very Happy

32Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 3 Toukokuu 2012 - 22:57

Sarqai

Joo se on just parasta:D Varsinki ku se ei tajuu et se ei TODELLAKAAN mollaa<3

33Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Pe 4 Toukokuu 2012 - 2:42

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:Joo se on just parasta:D Varsinki ku se ei tajuu et se ei TODELLAKAAN mollaa<3
Niimpä!! Ku se ei oikeesti tiedä et kenelle se puhuu ja mistä (jo symmärrätte..) Very Happy

34Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Pe 4 Toukokuu 2012 - 7:26

Sarqai

Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Tumblr_licra81G2E1qgqdn0o1_500

oioioioioi

35Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Pe 4 Toukokuu 2012 - 11:02

_Blistex_

_Blistex_

Sarqai kirjoitti:Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Tumblr_licra81G2E1qgqdn0o1_500

oioioioioi

OMG, so cute (: ♥

36Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 La 5 Toukokuu 2012 - 0:16

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

oioioioioi
IHANA♥

37Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Ma 7 Toukokuu 2012 - 3:41

vilqu

vilqu

oioioioioi
Täydellisyyden huippu!! Miten joku voi olla noin hyvän näkönen..??!! <3

38Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Pe 1 Kesä 2012 - 7:11

Vieraili

Vierailija

bO0m kirjoitti:Täs on vaan jotain lumoovaa, eikö vaan? :DD Mä ainaki juutun vaan ihaileen Hazzaa xD

Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Tumblr_m09r2jwZMp1r3pvxgo1_500_large

Aina niin suloinen Harry <3 (:

39Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Pe 22 Kesä 2012 - 10:32

hymypeppuun

hymypeppuun

Znorre kirjoitti:
bO0m kirjoitti:Täs on vaan jotain lumoovaa, eikö vaan? :DD Mä ainaki juutun vaan ihaileen Hazzaa xD

Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Tumblr_m09r2jwZMp1r3pvxgo1_500_large

Aina niin suloinen Harry <3 (:

Huhhuuuhh! ♥ tollasen mäki haluun !

40Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 La 21 Heinä 2012 - 12:40

hymypeppuun

hymypeppuun

Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 480317_512852298732216_667826098_n

Mulla oli sellane tunne et Hazza palaa mammansa kaa yhtee :/

41Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 La 21 Heinä 2012 - 22:07

Peetu

Peetu

hymypeppuun kirjoitti:Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 480317_512852298732216_667826098_n

Mulla oli sellane tunne et Hazza palaa mammansa kaa yhtee :/

HNGHHHHHH siis tietty mä olen onnellinen ku Hazza on onnellinen mutta toi ikäero hankaa mun mielestä aika paljon... en haluu olla ilkee ja mulla on tosi huono fiilis mutta silti en oikee tykkää.

42Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 La 21 Heinä 2012 - 22:38

zehe

zehe

Ei kannata vetää liian isoi johtopäätöksii enne ku kuulee jotain Hazzan suusta Smile

43Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 La 21 Heinä 2012 - 23:03

Mileaz

Mileaz

Mä en voi sille mitää mut mua jotenki kuvottaa toi et Harry on kiinnostunu melkee itteensä kaks kertaa vanhemmista naisista.
Ja mun mielestä sen ikäsillä naisilla pitäis olla sen verra järkee päässä ettei rupee seurustelemaa jonku 18 -vuotiaan kakaran kanssa. Vähän veikkaan et siinä kohti naisella on vaa se seurustelun tuoma ihana julkisuus mielessä eikä se suhde tosiaankaa oo sillon mikään aito. Onhan niitä tietysti vakaviakin suhteita ihmisten välillä jossa ikäeroo on ihan reippaasti (esim. Sakke Niinistö ja Jenni Haukio - joku yli 20 vuotta ikäeroa) mut tää nyt on vaan mun yleismielipide sellasista suhteista julkisuuden henkilöiden kohalla.
Jos Hazza ja Caroline palaa yhteen niin lyön vaikka vetoa että se suhde ei kestä ees kissan pierasun vertaakaa.

Aamen.

44Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 La 21 Heinä 2012 - 23:29

Peetu

Peetu

Mileaz kirjoitti:
Jos Hazza ja Caroline palaa yhteen niin lyön vaikka vetoa että se suhde ei kestä ees kissan pierasun vertaakaa.

Aamen.

kissan pierasu... Mileaz seriously are you trying to kill me ?! ahhahahahahah kuolen nauruuun :'D

siis niin kuin zehe sanoi, ei mitään johtopäätöksiä ennen kun Hazza ite sanoo jotain... mutta silti en tykkää. ajatus siitä että niiden yhteenpaluu on mahdollinen aiheuttaa kylmiä väreitä.

45Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 La 21 Heinä 2012 - 23:53

hymypeppuun

hymypeppuun

^ tuo, ja Harryhan oli sanonut jossain haastattelussa että hänen ja Carolinen suhde oli vain fyysinen..?

46Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Su 22 Heinä 2012 - 1:19

vilqu

vilqu

Hazza ja Caroline.. Mä en oo koskaan oikeen osannu kuvittella niit yhteen vaiks ne oliki.. Noh, en ny vielä löis mitään lukkoon.. (: Jos Harry on onnelinen, niin olen minäkin Very Happy

47Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Ma 23 Heinä 2012 - 3:58

jonskauu

jonskauu

Mä varmaa alan nauramaa sittenku saan tietää että toi on totta. Sitte sen jälkee purskahdan itkuu ja mietin että miks mä oon syntynyt Suomeen.

ja oon samaa mieltä vilqun kans. En oo koskaa osannu kuvitella noit kahta yhtee! Very Happy

48Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Ma 23 Heinä 2012 - 9:46

Vieraili

Vierailija

Mä toivon että toi ei ois totta.. kyllä mä haluisin että kaikki 1D pojat on onnellisia mutta onha toi Harryn ja Carolinen ikäero aika suuri! mutta toisaalta oon aika ylpee Hazzasta ku josse on Carolinen kans eikä välitä vaikka kuinka moni fani on niitä vastaa Smile mutta jokane tavallaa ja me kaikki varmasti tykätää harrystä oli se sitte Carolinen kans tai sitte ei Very Happy

49Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Ti 14 Elo 2012 - 11:11

Mileaz

Mileaz

Tai ehkä on sittenki parempi että kidun ihan iteksiää täällä tuskasta etten saa teiän vihoja niskaan. Koska olisitte ymmärtäny mut ihan väärin koska en oo tästä fandomist lähössä mihinkään. Jos joku ehti lukee ni hellurei ja hellät tunteet.

Viimeinen muokkaaja, Mileaz pvm Ti 14 Elo 2012 - 11:44, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : moi)

50Harry Edward Styles #3 - Sivu 2 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Ke 15 Elo 2012 - 2:45

nealoves1D

nealoves1D

^^ mitä ;o emmä usko että meijä vihoja saisit niskaas vaik kertoisitki c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa