One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Harry Edward Styles

+10
hymypeppuun
vilqu
jonskauu
Niall_Horan_lover
bewareofaino
Peetu
hennoaa
militsii
evveliinna
mariaemmma
14 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1Harry Edward Styles Empty Harry Edward Styles To 24 Marras 2011 - 10:17

mariaemmma

mariaemmma

Huomasin just, ettei ihanalle Harrylle oo viel topicia.
No mutta siis, mitäs pidätte Harrystä yleisesti? Ite tykkään Harryn äänestä & Harry on tosi sulonen ♥ x

Mitä mieltä ootte Harry & Caroline -suhteesta?
Tai Larry Stylinsonista (; ♥

2Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles To 24 Marras 2011 - 11:03

Vieraili

Vierailija

eäööö harry on ihana ja rakastan sen äääntä se laulaa oikeeest ihanastii <3 en oikeeest tykkää yhtää Harryn ja Carolinen suhteeest ku Caroline o joku vanhus ja äöääöääää se vaaa tuntuu tosi tyhmält :d mut jooo RAKASTAN LARRY STYLINSONII <33 Wink
Eleanor ja caroline pilaa kaiken ;<

3Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles To 24 Marras 2011 - 11:19

mariaemmma

mariaemmma

NinjaWhoLoves1D kirjoitti:eäööö harry on ihana ja rakastan sen äääntä se laulaa oikeeest ihanastii <3 en oikeeest tykkää yhtää Harryn ja Carolinen suhteeest ku Caroline o joku vanhus ja äöääöääää se vaaa tuntuu tosi tyhmält :d mut jooo RAKASTAN LARRY STYLINSONII <33 Wink

hahaaa, ooon nii samaa mielt sun kaa ! Very Happy

4Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles To 24 Marras 2011 - 12:07

Vieraili

Vierailija

NinjaWhoLoves1D kirjoitti:eäööö harry on ihana ja rakastan sen äääntä se laulaa oikeeest ihanastii <3 en oikeeest tykkää yhtää Harryn ja Carolinen suhteeest ku Caroline o joku vanhus ja äöääöääää se vaaa tuntuu tosi tyhmält :d mut jooo RAKASTAN LARRY STYLINSONII <33 Wink
I agree.

5Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles To 24 Marras 2011 - 14:48

Vieraili

Vierailija

hei jes, vihdoin joku teki tänneki keskustelun ku oon ite niin laiska etten oo jaksanu vaikka oon pitkään harmitellu ku harrylle ja zaynille ei oo keskustelui =DD mut aaa, tykästyin harryy ekana sillo ku aloin vast kuuntelee 1dt ku sen ääni ja hiukset ja hymy ja aah kaikki <3 ja mua alko oikeesti nii surettaa ku katoin tänää sen a year in the making dokumentin ku se selitti siit kuinka jotkut vihaa sitä ymym vaikkei edes tunne.. tulis vaa tänne ni saisin halaa sitä oikee kunnol Very Happy

6Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles Pe 25 Marras 2011 - 8:55

Vieraili

Vierailija

Harry on ihanin ♥️ tykkään sen äänestä tosi paljo! Rakastuin siihe heti ku kuulin sen :3 ja onhan Harry hyvännäkönenkin Wink ja Harry on vaan nii sulonen ettei sitä voi olla rakastamatta ♥️ hihih Smile
Enkä tykkää yhtään tästä harry-caroline jutusta :s oikeesti mua suoraan sanottuna ällöttää jos Harry heilastelee sen kaa D:: ku siis oikeesti... jsanhfjjööairgjö yhhyhhyyy Sad se vaan ois niin tyhmää ja outoo jos 17-vuotias seurustelis 32-vuotiaan kaa D:: toivottavasti niillä ei oo mitää..

7Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles Pe 25 Marras 2011 - 12:00

Vieraili

Vierailija

Joo toi harry+caroline juttu on iha älytön tai siis ku no sehä on laitontaki.... sama asia ku jos mä seurustelisin vaik öööm adam lambertin kans mikä ei tosin oo mahollista sattuneista syistä jos satutte tietään...(okei adam on kans pari vuot carolinee nuorempi mut silti)

8Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles Ke 30 Marras 2011 - 12:53

Vieraili

Vierailija

Harry on iiiihhaaana : D Se oli ensimmäinen johon tykästyin ku aloin kuuntelee 1Deetä, tosin ne on kaikki ihania ni vaikee sanoo lempparia mut Harry se taitaa olla Very Happy ♥️ Niin ihana ääni ja muutenki sählää aina (: Ja pakko sanoa, että en oikee myöskään Carolinesta tykkää, mut se miten Harry aina tuijottaa sitä iha lumoutuneena, on iha älyttömän sulosta ♥️ Very Happy

9Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles La 3 Joulu 2011 - 14:35

Vieraili

Vierailija

AAAH tykkään niin paljon Larry Stylinsonista♥ Harry ja Louis on vaa nii ihania yhessä, aww!
Mut mä en kauheesti Carolinesta tykkää, koska se on paljon vanhempi ko Harry, ni en haluu et niist tulee mikää pari D:

10Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles Su 4 Joulu 2011 - 0:27

evveliinna

evveliinna

Nedee kirjoitti:AAAH tykkään niin paljon Larry Stylinsonista♥️ Harry ja Louis on vaa nii ihania yhessä, aww!
Mut mä en kauheesti Carolinesta tykkää, koska se on paljon vanhempi ko Harry, ni en haluu et niist tulee mikää pari D:

samaat! (:
me kaverinkaa mietittii, että Carolinehan voisihan keposeen olla Harryn äiti. Very Happy

11Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles Su 4 Joulu 2011 - 0:51

Vieraili

Vierailija

evveliinna kirjoitti:
Nedee kirjoitti:AAAH tykkään niin paljon Larry Stylinsonista♥️ Harry ja Louis on vaa nii ihania yhessä, aww!

samaat! (:
me kaverinkaa mietittii, että Carolinehan voisihan keposeen olla Harryn äiti. Very Happy

no niimpä... joten en todellakaan halua et ne alkaa seurusteleeD:

12Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles Su 4 Joulu 2011 - 11:42

Vieraili

Vierailija

Joo hyi Caroline + Harry = BIG NO NO >: (

Mutmut Harryn ääniiiih <3 Ja kiharat :3 Ja Larry Stylinsoooonnnn<3

13Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles Su 4 Joulu 2011 - 15:10

militsii

militsii

Jep, ajatuskin Carolinesta ja Harrysta ällöttää, ku Caroline on Harrya niin paljon vahnempi.. Hyi.

Harrylla on kyllä tosi ihana ääni <3 Vaikka Zayn onki mun lempparipemppari (;.

http://dream-it-milla.blogspot.com

14Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles Ma 5 Joulu 2011 - 5:06

hennoaa

hennoaa

Harry on aaaivan ihana, vaikka Liamia enemmän palvonkin...:-D

Mutta hei siis joo, oon miettiny tätä Larry Stylinson-juttua ja onko se siis joku Harryn ja Louisin juttu? En oo ikinä päässy tästä perille, vaikka näistä kahesta tehtyjä videoita oonkin katellu ;-p Kertokaa siis, pleaseee!

Mä sanon kans NO tolle Caroline-säädölle..........

http://www.hennoaa.blogspot.com

15Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles Ma 5 Joulu 2011 - 5:27

Vieraili

Vierailija

^ joo siis harry styles + louis tomlinson = larry stylinson :'D
en tykkää carolinehommasta yhtään nounou
mut toisaalta must tuntee et kuka vaa harryn tyttöystävä olis nii en tykkäis asiasta :----D mut et caroline

16Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles Ma 5 Joulu 2011 - 10:06

mariaemmma

mariaemmma

hennoaa kirjoitti:Harry on aaaivan ihana, vaikka Liamia enemmän palvonkin...:-D

Mutta hei siis joo, oon miettiny tätä Larry Stylinson-juttua ja onko se siis joku Harryn ja Louisin juttu? En oo ikinä päässy tästä perille, vaikka näistä kahesta tehtyjä videoita oonkin katellu ;-p Kertokaa siis, pleaseee!

Mä sanon kans NO tolle Caroline-säädölle..........

Larry Stylinson = Louis Tomlinson + Harry Styles Bromanceee (;(;

17Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles Ma 5 Joulu 2011 - 18:18

Vieraili

Vierailija

nonii harry on kuitenki aina meiän oma poika eikä kukaan vie sitä pois :<

Mut et Caroline? Pretty please! Eih! Jos se ois vaik joku fani (tai joku alle 30 -.-) nii sit vois kestääkki mut Caroline = EEII!

18Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles Ti 6 Joulu 2011 - 13:07

Vieraili

Vierailija

joo määkään en tykkää tosta harryn säädöstä ton carolinen kans :S alkaa oksettaa ku vaa ajattelee ku harry on vasta 17 ja caroline on JO 32 o.O toivottavasti niillä ei oo mtn vakavaa :/ vaikka olis hienoo jos Harry olis onnellinen mutmut ei carolinen kans!

19Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles Ke 7 Joulu 2011 - 12:20

Vieraili

Vierailija

Jos Caroline ois joku Harryn ikäne niinku tyylii 17-18 nii sit se ois ainaki mun puolesta iha fine mut niinku kaikki on jo sanonu nii toi ikäero on vaa liia iso :/ ja toi ei oo ees laillista enne ku Harry täyttää 18.
Ihanku fanien mielipiteitä kuunneltas jätkien tyttöystävä valinnoissa mutta sanompa vaan...

20Harry Edward Styles Empty :) Pe 9 Joulu 2011 - 13:38

Vieraili

Vierailija

Hei moderaattori Mariaemma etpäs todellakaan tunne minua... <----tärkee

Mut jooo mun lemppari on harryy<3 sen ääni AHHH

Mut joo en oo myöskää sille suhteelle mikään fani... Very Happy

21Harry Edward Styles Empty YHDYN Pe 9 Joulu 2011 - 13:40

Vieraili

Vierailija

lovelouis kirjoitti:Jos Caroline ois joku Harryn ikäne niinku tyylii 17-18 nii sit se ois ainaki mun puolesta iha fine mut niinku kaikki on jo sanonu nii toi ikäero on vaa liia iso :/ ja toi ei oo ees laillista enne ku Harry täyttää 18.
Ihanku fanien mielipiteitä kuunneltas jätkien tyttöystävä valinnoissa mutta sanompa vaan...

Jaa muutenki ku ajattelee nii Caroline vois hyvin olla Harryn äiti (teiniäiti) se oli 17 ku se synty!

22Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles La 10 Joulu 2011 - 4:52

hennoaa

hennoaa

Moi dissataanko Carolinea....... haha ok eeeeeeeeei:
Harry Edward Styles 1005387-9-1323469880229_large

http://www.hennoaa.blogspot.com

23Harry Edward Styles Empty Vs: Harry Edward Styles La 10 Joulu 2011 - 8:27

Vieraili

Vierailija

hennoaa kirjoitti:Moi dissataanko Carolinea....... haha ok eeeeeeeeei:
Harry Edward Styles 1005387-9-1323469880229_large
HAHAHAHHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAHAH voi jestas :'D GO HARRY