One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Harry Edward Styles

+10
hymypeppuun
vilqu
jonskauu
Niall_Horan_lover
bewareofaino
Peetu
hennoaa
militsii
evveliinna
mariaemmma
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Harry Edward Styles To 24 Marras 2011 - 10:17

mariaemmma

mariaemmma

First topic message reminder :

Huomasin just, ettei ihanalle Harrylle oo viel topicia.
No mutta siis, mitäs pidätte Harrystä yleisesti? Ite tykkään Harryn äänestä & Harry on tosi sulonen ♥ x

Mitä mieltä ootte Harry & Caroline -suhteesta?
Tai Larry Stylinsonista (; ♥

51Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles La 21 Tammi 2012 - 11:04

Peetu

Peetu

hennoaa kirjoitti:Harry Edward Styles - Sivu 3 1550370_MCIVLBMJCQTSTPJ_large
Oiiii♥ Kuolin

tees tilaa siellä haudassa, mä teen seuraa !

52Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ma 30 Tammi 2012 - 5:47

jonskauu

jonskauu

Kuinkas monelta pääsi riemunkiljahduksia tai muuta vastaavaa kun kuulivat tästä Harryn & Carolinen erosta? Ite en kyllä ehkä kiljahdellut, mutta jokunen virnistys saattoi kasvoilla hehkua.. Very Happy

53Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ma 30 Tammi 2012 - 7:34

hennoaa

hennoaa

jonskauu kirjoitti:Kuinkas monelta pääsi riemunkiljahduksia tai muuta vastaavaa kun kuulivat tästä Harryn & Carolinen erosta? Ite en kyllä ehkä kiljahdellut, mutta jokunen virnistys saattoi kasvoilla hehkua.. Very Happy

Jooo pieni (tai vähän isompi) hymy tais ilmestyy mun naamalle myös;-p

http://www.hennoaa.blogspot.com

54Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ma 30 Tammi 2012 - 10:34

Peetu

Peetu

jonskauu kirjoitti:Kuinkas monelta pääsi riemunkiljahduksia tai muuta vastaavaa kun kuulivat tästä Harryn & Carolinen erosta? Ite en kyllä ehkä kiljahdellut, mutta jokunen virnistys saattoi kasvoilla hehkua.. Very Happy

munkin on pakko myöntää että ehkä mäkin olin aavistuksen helpottunut, mutta toisaalta kun miettii Harrya... jos se oikeesti tykkäs Carolinesta ja se oli happy nii mä olin happy, mut sit taas toisaalta jos se on ny kovinki surullinen nii ei se silleen oo kiva sit... ÄÄÄHHH emmä osaa selittää Very Happy

55Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ti 31 Tammi 2012 - 23:09

mariaemmma

mariaemmma

HAPPPY BIRTHDAY HARREEEEEHH ♥

56Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ke 1 Helmi 2012 - 4:17

jonskauu

jonskauu

mariaemmma kirjoitti:HAPPPY BIRTHDAY HARREEEEEHH ♥

♥♥

57Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ke 1 Helmi 2012 - 4:46

Vieraili

Vierailija

jonskauu kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:HAPPPY BIRTHDAY HARREEEEEHH ♥

♥♥

58Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ke 1 Helmi 2012 - 6:17

bewareofaino

bewareofaino

Yay, happyhappyhappy bday Hazza!♥

59Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ke 1 Helmi 2012 - 6:25

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Hyvää syntymäpäivää Harry ! <3

60Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ke 1 Helmi 2012 - 10:38

Peetu

Peetu

HAPPYY BIRTHDAY HAZZAAAAA ♥️ ! Very Happy

61Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ke 1 Helmi 2012 - 12:24

hennoaa

hennoaa

Happy b-day Harry!!!♥

http://www.hennoaa.blogspot.com

62Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles La 4 Helmi 2012 - 0:00

vilqu

vilqu

Harry on IHANA sen kiharat ja kaikki! Mut Caroline NO! Mun isosisko mulle just yks päivä sano et Liam tyttöystävä ku jutustelee faniel kanssa ni sanoo sit sen jälkeen pojille et voi vitsi noi teijän fanit on söpöjä. Mut sit ku Carolinelta kysytään ni ne on hänen mielestä aivan liian tunkeutuvia eikä anna pojille omaa rauhaa ja plaa, plaa, plaa... Et siitä saa sit Carolineki hyvää mainetta faneille! Mut Harry on mun mielestä paras! Ja Larry Stylinson on niin mahtava, hahaa!

63Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles La 4 Helmi 2012 - 5:52

Vieraili

Vierailija

Jotenki repesin tälle kuvalle :---D Ja Harryn ilmeelle....:DDD

Harry Edward Styles - Sivu 3 Harry+styles+and+caroline+flack

64Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles La 4 Helmi 2012 - 6:24

Vieraili

Vierailija

Voiei en pysty linkittämään sitä videota )--: Vast ku oon ollu tääl 7 päivää xd

Mut laittakaa YouTube-hakuun "Harry styles doing helium" ja naurakaa (---;

65Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ma 6 Helmi 2012 - 10:48

vilqu

vilqu

mindubanaani kirjoitti:Voiei en pysty linkittämään sitä videota )--: Vast ku oon ollu tääl 7 päivää xd

Joo aika hyvä, tosa ei kyll kunolla kuulu, mut voin kuvitella:)

66Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ti 7 Helmi 2012 - 4:48

hymypeppuun

hymypeppuun

vilqu kirjoitti:
mindubanaani kirjoitti:Voiei en pysty linkittämään sitä videota )--: Vast ku oon ollu tääl 7 päivää xd

Muistan ku näin ton ekan kerran, repesin ja pahasti Very Happy Entä se video missä pojat itkee, https://www.youtube.com/watch?v=d0aS93NwaXE&feature=related kohassa 5:30 rupesin itekki itkemää D:
En kestä kattoo tota rupeen taas itkee ;___;

67Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ti 7 Helmi 2012 - 10:40

nealoves1D

nealoves1D

hymypeppuun kirjoitti:
vilqu kirjoitti:

Muistan ku näin ton ekan kerran, repesin ja pahasti Very Happy Entä se video missä pojat itkee, https://www.youtube.com/watch?v=d0aS93NwaXE&feature=related kohassa 5:30 rupesin itekki itkemää D:
ää eikää ;__; mäkää en voi kattoo tota ilma et alan itekki itkee D::

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

68Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ti 7 Helmi 2012 - 11:27

niallsydän

niallsydän

nealoves1D kirjoitti:
hymypeppuun kirjoitti:
vilqu kirjoitti:

ää eikää ;__; mäkää en voi kattoo tota ilma et alan itekki itkee D::

ei vaa pysty kattoo ettei itkis D: varsinki niall tos !

69Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ti 7 Helmi 2012 - 12:30

vilqu

vilqu

Mun kone jotain kakkaa. Mut mä oon samaa mieltä et Niall on kaikkein söpöin ku itkee ja pyytelee anteeks<3 Noita on useempiki, noit videoita. Must on tosi söpöö et aluks Harry kirjotti vaa Harry:)

70Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ma 13 Helmi 2012 - 5:45

vilqu

vilqu

Sisko taas selitti jotain et ois huhuja et Caroline ja Harry ois palaamassa yhteen. Mitäs sanotte? Me asiaa mietittii ja ajateltii et jos hän on sen mammas kans onnellinen ni olkoon mammas kans:)

71Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ma 13 Helmi 2012 - 7:26

hymypeppuun

hymypeppuun

vilqu kirjoitti:Sisko taas selitti jotain et ois huhuja et Caroline ja Harry ois palaamassa yhteen. Mitäs sanotte? Me asiaa mietittii ja ajateltii et jos hän on sen mammas kans onnellinen ni olkoon mammas kans:)

No jos Hazza on Carolinen kanssa onnellinen, ni senkus. Eipä se ikä oo Niinistöllekkään mikään ongelma, vaikka onkin huono vertauskohde. Toki Hazza "saisi" paremmankin (nuoremman), mutta eihän me Carolinea henk. koht. tunneta, ja uskon että Caroline on oikeasti ihan mukava.

72Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ma 13 Helmi 2012 - 10:08

vilqu

vilqu

hymypeppuun kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Sisko taas selitti jotain et ois huhuja et Caroline ja Harry ois palaamassa yhteen. Mitäs sanotte? Me asiaa mietittii ja ajateltii et jos hän on sen mammas kans onnellinen ni olkoon mammas kans:)

No jos Hazza on Carolinen kanssa onnellinen, ni senkus. Eipä se ikä oo Niinistöllekkään mikään ongelma, vaikka onkin huono vertauskohde. Toki Hazza "saisi" paremmankin (nuoremman), mutta eihän me Carolinea henk. koht. tunneta, ja uskon että Caroline on oikeasti ihan mukava.
Jep, et olkoon sit jos on niin onnellinen! Mutta olen samaa mieltä Hazza sais parempaa (tai sit hänestä Carolinea parempaa ei voi saada:))!

73Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ti 14 Helmi 2012 - 10:27

nealoves1D

nealoves1D

Vaikka mä en kauheesti siitä suhteesta tykänny ni everything is fine siihe asti ku hazza on onnelline (::

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

74Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles Ke 15 Helmi 2012 - 4:03

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:

Vaikka mä en kauheesti siitä suhteesta tykänny ni everything is fine siihe asti ku hazza on onnelline (::
Samaa mieltä! Eikä sitä tosin tiedä loppujen lopuksi onko Caroline mukava... Taino kai on jos Hazza on niin rakastunu...?

75Harry Edward Styles - Sivu 3 Empty Vs: Harry Edward Styles La 18 Helmi 2012 - 13:04

vilqu

vilqu

Tässä muutamia kuvia Harrysta. Olettekin varmaan nähneet osan (ehkä), mutta on tylsää niin laittelen nyt kuvia kaikista pojista niitten omalle palstalle:)
Harry Edward Styles - Sivu 3 Images?q=tbn:ANd9GcQHke70LLC_FILW8Cbr64hE5EHEmrVPqe56Xn0b2CroIHA5k5yGdg
Pikkupoika<3
Harry Edward Styles - Sivu 3 Images?q=tbn:ANd9GcQqI9dCgmLFMYYm3xqNaLFEsEvXmyfZk5B6mozV_5QZYI1vgbW8-Q
Ihana hymy!
Harry Edward Styles - Sivu 3 Images?q=tbn:ANd9GcTKk2zePzUGI9fFvpCuqt8Is76s_MQaX4iwiqs6mb1bfe2qlyG1iA
Suloinen<3
Harry Edward Styles - Sivu 3 Images?q=tbn:ANd9GcQRCf1pvWShMiD1Sf0t65CqXZ4L2HBKmduXRJ_aHD9DrpsqTif9
Harry Edward Styles - Sivu 3 >q=tbn:ANd9GcRZspM_9WfmZcbm5kGq8tjEqwSsn2UycA8lj3h0y2MgWF_804En
Harry Edward Styles - Sivu 3 Images?q=tbn:ANd9GcRZspM_9WfmZcbm5kGq8tjEqwSsn2UycA8lj3h0y2MgWF_804En
Mulle kyllä kelpais olla Harryn äiti:)

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa