Mua NIIN ÄRSYTTÄÄ!! Siis kaikki Directionerit jotka vaa kaatta p*skaa Harryn niskaa Taylorin takia!! ENKÄ NYT TARKOTA KENELLEKKÄN HENKILÖKOHTAISESTI TAI EDES TARKOITA KETÄÄN TEISTÄ VAA YLEISESTI DIRECTIONEREITA YMPÄRI MAAILMAA!! Siis mun mielestä Harryn ja Taylorin suhde on ihan sama ku vaikka Louisin ja Eleanorin. Okei onhan Louis ja Eleanor ollu PALJON kauemmin yhessä ja ihan julkisesti ja sillai, mut siis siine mielessä et jos ihmiset on onnellisii toistensa kanssa toisella puolella maapalloa eikä edes tarvii olla toisella puolella, jos vaikka asuis ihan samassa maassaki ku ne onnelliset ni antakaa olla onnellisii ja olkaa onnellisii niitten puolesta eikä sillai "vi*un Taylor meni ja otti Harryn vaikka se on mun koska uperhyyper fani joka luulee saavansa pojat kaikki ittelee oikeesti ja kun on kerta liamin, zaynin ja louin jo menettäny ja hyväksyny et niil on tyttöystävät ni harrya ei kyllä enää annettaa millekkää vammaselle taylorille joten lähetän tästä nyt vihaviestei miljardi taylorille ja lopetan harryn seuraamisen twitterissä ja meen isona itte harryn kaa naimisii!!!"
Joo sori toi saarna (ENKÄ EDELLEENKÄÄN TARKOTA TEITÄ), mut mua vää ärsyttää et Harry ei saa olla rauhassa ja onnellinen ja rakastunu (en usko et muuten ois taylorin kanssa) vaiks muut pojat saa ku fanit sattuu tykkää niitten tyttöystävistä vähän enemmän vaiks neki saa aina välillä kaikkee paskaa niskaansa.. ja sitten ko haylor eroo ni kaikki laittaa kauheet partyt pystyy eikä ollenkaa muista et harryllä on tunteet ja sen sydän saattaa olla murtunu tai se voi olla ees surullinen erosta tms et sille vois antaa vähän lohdutusta vaikkei oliskaa taylorin #1 fani..
En oo ittekkää mikää Taylorin suurin fani mut ei mulla sitä mitää vastaan oo, nättihän se on ja osaa se laulaakki (:
Pahoittelen saarnaa ja tien et puolet teistä on varmaa eri mieltä ku mää mut oli pakko saada purkaa tää ny vihdoin johonki ku ärsyttää ku Haylor ei saa rauhaa ja kaikki (ei ehkä kaikki mut aika moni) vaa (muutkin ku suomalaiset, maapallo on isompi käsitys!!) haukkuu niitten suhdetta ja voi herrajumala!!
Kiitos, mä oon nyt hiljaa (:
Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm To 3 Tammi 2013 - 5:30, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : kielenkäyttö (:)