One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Liamin kannatusjoukot!

+6
bewareofaino
Niall_Horan_lover
militsii
mariaemmma
evveliinna
hennoaa
10 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Liamin kannatusjoukot! Ke 16 Marras 2011 - 11:21

hennoaa

hennoaa

First topic message reminder :

Moi :---) Oon Henna 15v ja mä oon ihan superisti tykästyny One Directionissa Liamiin! Muutkin jätkät on aaaaaivan ihania, mut jotenkin tää yks vei mun sydämen

Aattelin nyt siis tehä tänne Liamista aiheen, jotta muutkin vois ihkuttaa kyseistä tyyppiä täällä mun kanssa! Haha....

Elikkä joo, laittakaa jotain kommenttia tulemaan :-D

http://www.hennoaa.blogspot.com

76Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! To 19 Tammi 2012 - 8:08

hennoaa

hennoaa

mariaemmma kirjoitti:Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Tumblr_ly1rkfxZfn1r82evco1_250

XDDDDDDDDd Kovin suloinen ilmestys

77Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! To 19 Tammi 2012 - 12:49

militsii

militsii

hennoaa kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Tumblr_ly1rkfxZfn1r82evco1_250

Hahaaa :DDDD höpsö

http://dream-it-milla.blogspot.com

78Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! To 19 Tammi 2012 - 21:20

Peetu

Peetu

hennoaa kirjoitti:

mikä ilme toi on ? :DD ahahahhaha liian ihana !

79Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Pe 20 Tammi 2012 - 3:26

mariaemmma

mariaemmma

Peetu kirjoitti:
hennoaa kirjoitti:

mikä ilme toi on ? :DD ahahahhaha liian ihana !

:D:D:D::DD: i have no idea, löysin tumblrist & oli pakko lisää tänne (;

80Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! La 21 Tammi 2012 - 3:06

hennoaa

hennoaa

Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 404825_214774085281162_165437860214785_428956_490986029_n_large
Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 6731563649_c82dfbe275_z_large

81Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! La 21 Tammi 2012 - 11:09

Peetu

Peetu

hennoaa kirjoitti:Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 404825_214774085281162_165437860214785_428956_490986029_n_large
Mikä Liamilla on tuolla kupissa ? Viivotin ? Kännykkä ? :DD

82Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! La 21 Tammi 2012 - 12:52

hennoaa

hennoaa

Peetu kirjoitti:
hennoaa kirjoitti:Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 404825_214774085281162_165437860214785_428956_490986029_n_large
Mikä Liamilla on tuolla kupissa ? Viivotin ? Kännykkä ? :DD

Ihan puhelimelta näyttää:----D Perus

83Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! La 4 Helmi 2012 - 6:53

Vieraili

Vierailija

hennoaa kirjoitti:Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 AiSbkzLCEAAQ8d3_large
Oii♥️

Voiei kuolin ;_____; ♥️

Sillo ku aloin kuuntelee One Directionii, mun mielest Liam oli paras, mut sitku katoin niit X-Factor Video Diaryja ni ihastuin Louisii ♥️ Ja Louis on paras edelleen (: ! Ja muute just ku kuuntelen Stand Up:ia tubesta ni tunnistin Louisin äänen c: Liamin äänen tunnistan aina ku se eroo jotenki niistä muista sillee pehmeydellää tjtn Very Happy:

84Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Ma 6 Helmi 2012 - 8:57

hymypeppuun

hymypeppuun

Rakastan kaikkia <3 Muistan vieläki ku joskus ku aloin kuuntelee 1D:tä ni mietin että en ikinä opi erottaa et kuka laulaa ni nyt tunnistan :DD

85Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Ma 6 Helmi 2012 - 11:21

vilqu

vilqu

Must Liam on ihana. Mut Harry ja Louis on kyllä vielä ihanempia! Liamkin siis on tosi IHANA. Näyttääkö teistä Liam Justin Bieberiltä niinku mm. mun isosisko ja Niall sanoo:) Mulla oli sama homma et eka en ees tienny poikien nimiä tai kuka on kukin, kuka laulaa ja missä kohtaa ja tällee. Mut nykyään oon ihan kartalla paitsi et välillä kyllä eksyn Harryn silmiin ja hymyyn<3:)

86Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Ma 6 Helmi 2012 - 11:24

nealoves1D

nealoves1D

vilqu kirjoitti:Must Liam on ihana. Mut Harry ja Louis on kyllä vielä ihanempia! Liamkin siis on tosi IHANA. Näyttääkö teistä Liam Justin Bieberiltä niinku mm. mun isosisko ja Niall sanoo:) Mulla oli sama homma et eka en ees tienny poikien nimiä tai kuka on kukin, kuka laulaa ja missä kohtaa ja tällee. Mut nykyään oon ihan kartalla paitsi et välillä kyllä eksyn Harryn silmiin ja hymyyn<3:)
näytti se must vähä niil sen vaaaanhoil bieber hiuksil (::

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

87Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Pe 10 Helmi 2012 - 11:23

hymypeppuun

hymypeppuun

nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Must Liam on ihana. Mut Harry ja Louis on kyllä vielä ihanempia! Liamkin siis on tosi IHANA. Näyttääkö teistä Liam Justin Bieberiltä niinku mm. mun isosisko ja Niall sanoo:) Mulla oli sama homma et eka en ees tienny poikien nimiä tai kuka on kukin, kuka laulaa ja missä kohtaa ja tällee. Mut nykyään oon ihan kartalla paitsi et välillä kyllä eksyn Harryn silmiin ja hymyyn<3:)

Liam on ihana kaikilla hiuksilla <3

88Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Pe 10 Helmi 2012 - 11:25

nealoves1D

nealoves1D

hymypeppuun kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

niionki ♥___♥ mut ne sen edelliset oli kivoimmat (:: taisiis ne mitkä sil on esim wmyb videos

89Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! La 11 Helmi 2012 - 11:38

hennoaa

hennoaa

nealoves1D kirjoitti:
hymypeppuun kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

niionki ♥___♥ mut ne sen edelliset oli kivoimmat (:: taisiis ne mitkä sil on esim wmyb videos

Hehee taas puhutaan Liamin hiuksista:---D Mut jep, kaiken tyyliset hiukset sopii, mut kiharat tietty söpöimmät♥

90Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! La 11 Helmi 2012 - 12:06

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

hennoaa kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
hymypeppuun kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

niionki ♥️___♥️ mut ne sen edelliset oli kivoimmat (:: taisiis ne mitkä sil on esim wmyb videos

Hehee taas puhutaan Liamin hiuksista:---D Mut jep, kaiken tyyliset hiukset sopii, mut kiharat tietty söpöimmät♥️
Mä tykkäsin niist pitkist suporist eniten :Dmut kaikki on kyl ollu tosi kivoi ja hyvännäkönenhän Liam ois vaikka kaljuna Wink (but Liam, don't still try it ! Very Happy )

91Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Su 12 Helmi 2012 - 12:04

vilqu

vilqu

Niall_Horan_lover kirjoitti:
hennoaa kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
hymypeppuun kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

niionki ♥️___♥️ mut ne sen edelliset oli kivoimmat (:: taisiis ne mitkä sil on esim wmyb videos

Hehee taas puhutaan Liamin hiuksista:---D Mut jep, kaiken tyyliset hiukset sopii, mut kiharat tietty söpöimmät♥️
Mä tykkäsin niist pitkist suporist eniten :Dmut kaikki on kyl ollu tosi kivoi ja hyvännäkönenhän Liam ois vaikka kaljuna Wink (but Liam, don't still try it ! Very Happy )
Joo, älä, kiitti:) Kuulostaa, pelottavalta....

92Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Ke 15 Helmi 2012 - 0:57

Peetu

Peetu

Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Ak7th3lcqaatsa

"sat with my dad watching the superbowl :) tradition of many years, im in my pjs so dont laff " aww ihana Liam (: ♥

93Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Ke 15 Helmi 2012 - 3:35

nealoves1D

nealoves1D

Peetu kirjoitti:Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Ak7th3lcqaatsa

"sat with my dad watching the superbowl Smile tradition of many years, im in my pjs so dont laff " aww ihana Liam (: ♥️

aww ♥️ vähä ihana (::

94Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Ke 15 Helmi 2012 - 4:06

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
Peetu kirjoitti:Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Ak7th3lcqaatsa

"sat with my dad watching the superbowl Smile tradition of many years, im in my pjs so dont laff " aww ihana Liam (: ♥️

aww ♥️ vähä ihana (::
Voi kuinka sulosta/sulonen<3

95Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Ke 15 Helmi 2012 - 11:27

bewareofaino

bewareofaino

Yritin saada Liamin huomaamaan Suomen äsken Twitterissä. Parafamilyllä meni hermo ku spämmin ja jouduin sitt poisteleen niitä :D menetin jo toivon että se mainittis suomen... Meitä suomalaisia on liian vähän! tai no emmä tiiä. Norjanki se huomas. Miksi ei meitä. äääh.
no ehkä viä joku päivä..?

/mutta on se kyl mahtava ku jaksaa huomioida faneja, monet ei tee sellasta! :------)

96Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Pe 17 Helmi 2012 - 23:46

hymypeppuun

hymypeppuun

bewareofaino kirjoitti:Yritin saada Liamin huomaamaan Suomen äsken Twitterissä. Parafamilyllä meni hermo ku spämmin ja jouduin sitt poisteleen niitä Very Happy menetin jo toivon että se mainittis suomen... Meitä suomalaisia on liian vähän! tai no emmä tiiä. Norjanki se huomas. Miksi ei meitä. äääh.
no ehkä viä joku päivä..?

/mutta on se kyl mahtava ku jaksaa huomioida faneja, monet ei tee sellasta! :------)

Ruvetaa kaikki yhessä spämmäämää ni varmasti huomaa ! :DD

97Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! La 18 Helmi 2012 - 13:25

vilqu

vilqu

Tässä muutamia kuvia Liamista. Olettekin varmaan nähneet osan (ehkä), mutta on tylsää niin laittelen nyt kuvia kaikista pojista niitten omalle palstalle:)
Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Images?q=tbn:ANd9GcSHbwPm5eFORO2eOsg62TIESvt9FEHx7FS0tQS20wEQlAezWbNM7A
Suloinen<3
Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Images?q=tbn:ANd9GcS3imN8Mgm57iRv3ydqSRRgxvOimSy_JCY2YipgXTh6EfNBA3oM
Vähän pöllähtänyt, mutta ihana!
Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Images?q=tbn:ANd9GcTpw4WsPNyN-EJsorryEp1-sbhqcesf_DQPtEAWYnWrHYs6qBocmA
Teinipeili?Smile
Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Images?q=tbn:ANd9GcQ6t81F-WpXvUt_KY2McSX-HOwj9jdkKcU2OHn6E1fFDE3N2cFQvg
Ois kiinnostavaa tietää mikä on kiljunnan/huudon aihe? Näki varmaan mut:)

98Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Su 19 Helmi 2012 - 2:58

hennoaa

hennoaa

vilqu kirjoitti:Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Images?q=tbn:ANd9GcS3imN8Mgm57iRv3ydqSRRgxvOimSy_JCY2YipgXTh6EfNBA3oM

Voiii söpöys!

99Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Su 19 Helmi 2012 - 10:45

nealoves1D

nealoves1D

hennoaa kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Images?q=tbn:ANd9GcS3imN8Mgm57iRv3ydqSRRgxvOimSy_JCY2YipgXTh6EfNBA3oM

Voiii söpöys!

aawwwww Liam ♥️ oisko ees söpöin maan pääl ? SmileSmile

100Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Su 26 Helmi 2012 - 3:15

Vieraili

Vierailija

Liamin kannatusjoukot! - Sivu 4 Tumblr_lwfd4uBzyd1r780g7o1_500

Oisko vähä söpö tai jotain? (; <3

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa