One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Liamin Kannustusjoukot! 2

+18
Mileaz
Sarqai
_Blistex_
militsii
Niall_Horan_lover
Insku
Sophie_Malik
Veeranen
Pinski♥Harry
emmaLOVESnilla
bewareofaino
Peetu
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
hennoaa
vilqu
hymypeppuun
mariaemmma
22 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Liamin Kannustusjoukot! 2 Su 26 Helmi 2012 - 8:56

mariaemmma

mariaemmma

Eli edelliseen jatkoa (:
Alkuperäinen viesti:

hennoaa kirjoitti:Moi :---) Oon Henna 15v ja mä oon ihan superisti tykästyny One Directionissa Liamiin! Muutkin jätkät on aaaaaivan ihania, mut jotenkin tää yks vei mun sydämen

Aattelin nyt siis tehä tänne Liamista aiheen, jotta muutkin vois ihkuttaa kyseistä tyyppiä täällä mun kanssa! Haha....

Elikkä joo, laittakaa jotain kommenttia tulemaan :-D

2Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ma 27 Helmi 2012 - 3:15

hymypeppuun

hymypeppuun

Liamin Kannustusjoukot! 2 Tumblr_m01o81WDCa1qiknywo1_500_large

3Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ma 27 Helmi 2012 - 5:47

vilqu

vilqu

hymypeppuun kirjoitti:Liamin Kannustusjoukot! 2 Tumblr_m01o81WDCa1qiknywo1_500_large
Tnteellinen ja niiin IHANA!

4Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ma 27 Helmi 2012 - 11:47

Vieraili


Vierailija

Katosko se edellinen? Sad

Mutjoo on se niiin ihana <3

Liamin Kannustusjoukot! 2 LiamPayne

5Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ma 27 Helmi 2012 - 11:55

Vieraili


Vierailija

ai oho se vanha onki tuol vanhois keskusteluis Very Happy

6Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ma 27 Helmi 2012 - 12:09

vilqu

vilqu

Joo mut toi on kyllä AWWWSSSS! SULOINEN!<3

7Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ti 28 Helmi 2012 - 12:54

hennoaa

hennoaa

Liamin Kannustusjoukot! 2 428598_358430087525178_223569201011268_1219868_1273027202_n_large
Voi söpöys♥ Sulan tälle kuvalleeee

http://www.hennoaa.blogspot.com

8Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ti 28 Helmi 2012 - 13:27

nealoves1D

nealoves1D

hennoaa kirjoitti:Liamin Kannustusjoukot! 2 428598_358430087525178_223569201011268_1219868_1273027202_n_large
Voi söpöys♥ Sulan tälle kuvalleeee
Eikääääää :3 aaw nii ihana :') mäki sulan

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

9Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ke 29 Helmi 2012 - 3:44

hennoaa

hennoaa

Liamin Kannustusjoukot! 2 Tumblr_m03dfywGGQ1rpmzovo1_500_large
Ihana kuva:) Tuli vähän ikävä tota Liamin tukkaa.....

http://www.hennoaa.blogspot.com

10Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ke 29 Helmi 2012 - 4:51

nealoves1D

nealoves1D

hennoaa kirjoitti:Liamin Kannustusjoukot! 2 Tumblr_m03dfywGGQ1rpmzovo1_500_large
Ihana kuva:) Tuli vähän ikävä tota Liamin tukkaa.....


niimpä ! noi hiukset oli ihanat :3 mut on liam ihana kaikil muillaki hiuksilla ♥ ja toi kuva on ihana (::

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

11Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ke 29 Helmi 2012 - 5:09

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
hennoaa kirjoitti:Liamin Kannustusjoukot! 2 Tumblr_m03dfywGGQ1rpmzovo1_500_large
Ihana kuva:) Tuli vähän ikävä tota Liamin tukkaa.....


niimpä ! noi hiukset oli ihanat :3 mut on liam ihana kaikil muillaki hiuksilla ♥ ja toi kuva on ihana (::
IHANA!<3 Noi kaikki on tossa tosi awwwsss...

12Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ke 29 Helmi 2012 - 23:35

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
hennoaa kirjoitti:Liamin Kannustusjoukot! 2 Tumblr_m03dfywGGQ1rpmzovo1_500_large
Ihana kuva:) Tuli vähän ikävä tota Liamin tukkaa.....


niimpä ! noi hiukset oli ihanat :3 mut on liam ihana kaikil muillaki hiuksilla ♥ ja toi kuva on ihana (::
IHANA!<3 Noi kaikki on tossa tosi awwwsss...
täydellisin ♥

13Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 To 8 Maalis 2012 - 21:10

Peetu

Peetu

Liamin Kannustusjoukot! 2 Tumblr_m0l7ulk8AV1rp4dzlo1_1280
ahahahhahah en tiiä miks mutta repeen liian pahasti tälle kuvalle :D:D:D

14Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Pe 9 Maalis 2012 - 5:09

vilqu

vilqu

Peetu kirjoitti:Liamin Kannustusjoukot! 2 Tumblr_m0l7ulk8AV1rp4dzlo1_1280
ahahahhahah en tiiä miks mutta repeen liian pahasti tälle kuvalle Very Happy:D:D
Ok...Toi näyttää kyllä aika huvittavalta...? Very Happy

15Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Pe 9 Maalis 2012 - 7:08

bewareofaino

bewareofaino

Menin totaalisesti sekasin ku Liam mainitti Suomen twitcamissa Very Happy!♥️

16Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Pe 9 Maalis 2012 - 7:31

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

bewareofaino kirjoitti:Menin totaalisesti sekasin ku Liam mainitti Suomen twitcamissa Very Happy!♥️
Mä kanss !! :DD tai näin tuolla fb sivuilla sen videon ja olin iha aghjgvghggcjvf ♥️ hitto ku olisin halunnu nähä sen livenä (; !

17Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Pe 9 Maalis 2012 - 8:44

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

emmaLOVESnilla kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:Menin totaalisesti sekasin ku Liam mainitti Suomen twitcamissa Very Happy!♥️
Mä kanss !! :DD tai näin tuolla fb sivuilla sen videon ja olin iha aghjgvghggcjvf ♥️ hitto ku olisin halunnu nähä sen livenä (; !

mäki näin sen fb:s ni olin ihan sillee IIIIIIIIIIIII!!♥️ HARMITTAAA, KU EN NÄHNY LIVEN.. Sad

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

18Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Pe 9 Maalis 2012 - 8:51

Veeranen

Veeranen

emmaLOVESnilla kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:Menin totaalisesti sekasin ku Liam mainitti Suomen twitcamissa Very Happy!♥️
Mä kanss !! :DD tai näin tuolla fb sivuilla sen videon ja olin iha aghjgvghggcjvf ♥️ hitto ku olisin halunnu nähä sen livenä (; !

mä en taaskaa nähny livenä.. aerge ei ärsytä :c

19Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Pe 9 Maalis 2012 - 9:20

mariaemmma

mariaemmma

Veeranen kirjoitti:
emmaLOVESnilla kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:Menin totaalisesti sekasin ku Liam mainitti Suomen twitcamissa :D!♥
Mä kanss !! :DD tai näin tuolla fb sivuilla sen videon ja olin iha aghjgvghggcjvf ♥ hitto ku olisin halunnu nähä sen livenä (; !

mä en taaskaa nähny livenä.. aerge ei ärsytä :c

se tuli yöl nii aik harva varmaa näki (: x

20Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Pe 9 Maalis 2012 - 9:54

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

mariaemmma kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:
emmaLOVESnilla kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:Menin totaalisesti sekasin ku Liam mainitti Suomen twitcamissa Very Happy!♥️
Mä kanss !! :DD tai näin tuolla fb sivuilla sen videon ja olin iha aghjgvghggcjvf ♥️ hitto ku olisin halunnu nähä sen livenä (; !

mä en taaskaa nähny livenä.. aerge ei ärsytä :c

se tuli yöl nii aik harva varmaa näki (: x
no mä olisin voinu vaik kattookki sen ku en menny kouluu :DD

21Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Pe 9 Maalis 2012 - 11:09

nealoves1D

nealoves1D

ffuuaaa muaki ärsyttää etten nähny sitä livenä :c mut onneks on facebook WinkWink

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

22Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Pe 9 Maalis 2012 - 14:20

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Pinski♥️Harry kirjoitti:
emmaLOVESnilla kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:Menin totaalisesti sekasin ku Liam mainitti Suomen twitcamissa Very Happy!♥️
Mä kanss !! :DD tai näin tuolla fb sivuilla sen videon ja olin iha aghjgvghggcjvf ♥️ hitto ku olisin halunnu nähä sen livenä (; !

mäki näin sen fb:s ni olin ihan sillee IIIIIIIIIIIII!!♥️ HARMITTAAA, KU EN NÄHNY LIVEN.. Sad
Mä näin sen livenä! Olin ihan kikseissä, ku se vaan yhtäkkiä sano terveisiä Suomeen Very Happy Meinasin alkaa kiljua, mut en oikein voinu, ku porukat nukku Very Happy

http://unfaithful-mind.blogspot.com

23Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 La 10 Maalis 2012 - 2:20

vilqu

vilqu

Sophie_Malik kirjoitti:
Pinski♥️Harry kirjoitti:
emmaLOVESnilla kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:Menin totaalisesti sekasin ku Liam mainitti Suomen twitcamissa Very Happy!♥️
Mä kanss !! :DD tai näin tuolla fb sivuilla sen videon ja olin iha aghjgvghggcjvf ♥️ hitto ku olisin halunnu nähä sen livenä (; !

mäki näin sen fb:s ni olin ihan sillee IIIIIIIIIIIII!!♥️ HARMITTAAA, KU EN NÄHNY LIVEN.. Sad
Mä näin sen livenä! Olin ihan kikseissä, ku se vaan yhtäkkiä sano terveisiä Suomeen Very Happy Meinasin alkaa kiljua, mut en oikein voinu, ku porukat nukku Very Happy
Very Happy Mistä te livenä katoitte? (oon vähä ulkona ku en oo fb:ssä tai twitterissä, mut onneks oon täällä ni te kerrotte kaiken mitä muualla tapahtuu:D) Näkeekö jostain vielä? Linkkittäkää jos mahdollista:D

24Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 La 10 Maalis 2012 - 4:34

Insku

Insku

vilqu kirjoitti:
Sophie_Malik kirjoitti:
Pinski♥️Harry kirjoitti:
emmaLOVESnilla kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:Menin totaalisesti sekasin ku Liam mainitti Suomen twitcamissa Very Happy!♥️
Mä kanss !! :DD tai näin tuolla fb sivuilla sen videon ja olin iha aghjgvghggcjvf ♥️ hitto ku olisin halunnu nähä sen livenä (; !

mäki näin sen fb:s ni olin ihan sillee IIIIIIIIIIIII!!♥️ HARMITTAAA, KU EN NÄHNY LIVEN.. Sad
Mä näin sen livenä! Olin ihan kikseissä, ku se vaan yhtäkkiä sano terveisiä Suomeen Very Happy Meinasin alkaa kiljua, mut en oikein voinu, ku porukat nukku Very Happy
Very Happy Mistä te livenä katoitte? (oon vähä ulkona ku en oo fb:ssä tai twitterissä, mut onneks oon täällä ni te kerrotte kaiken mitä muualla tapahtuu:D) Näkeekö jostain vielä? Linkkittäkää jos mahdollista:D
Livestream Very Happy

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

25Liamin Kannustusjoukot! 2 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 La 10 Maalis 2012 - 8:14

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Insku kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Sophie_Malik kirjoitti:
Pinski♥️Harry kirjoitti:
emmaLOVESnilla kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:Menin totaalisesti sekasin ku Liam mainitti Suomen twitcamissa Very Happy!♥️
Mä kanss !! :DD tai näin tuolla fb sivuilla sen videon ja olin iha aghjgvghggcjvf ♥️ hitto ku olisin halunnu nähä sen livenä (; !

mäki näin sen fb:s ni olin ihan sillee IIIIIIIIIIIII!!♥️ HARMITTAAA, KU EN NÄHNY LIVEN.. Sad
Mä näin sen livenä! Olin ihan kikseissä, ku se vaan yhtäkkiä sano terveisiä Suomeen Very Happy Meinasin alkaa kiljua, mut en oikein voinu, ku porukat nukku Very Happy
Very Happy Mistä te livenä katoitte? (oon vähä ulkona ku en oo fb:ssä tai twitterissä, mut onneks oon täällä ni te kerrotte kaiken mitä muualla tapahtuu:D) Näkeekö jostain vielä? Linkkittäkää jos mahdollista:D
Livestream Very Happy
Voiko joku linkittää tänne sen osotteen mis on se video ? ku koneella on paha lagi (siis ihan helvetin paha) lagaus, enkä pysty kattoo sitä nyt, muttaku viikon pääst ostetaan uus kone, ni katon kaikkii haastatteluit jotka on tullu täl ajalla ku kone lopetti kauniisti yhteistyös (mm. nytte ku kirjotan ni kone kirjottaa vastaa haastatteluit kohtaa ku mä oon jo kirjottanu tänneasti. )

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa