One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Liamin Kannustusjoukot! 2

+18
Mileaz
Sarqai
_Blistex_
militsii
Niall_Horan_lover
Insku
Sophie_Malik
Veeranen
Pinski♥Harry
emmaLOVESnilla
bewareofaino
Peetu
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
hennoaa
vilqu
hymypeppuun
mariaemmma
22 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Liamin Kannustusjoukot! 2 Su 26 Helmi 2012 - 8:56

mariaemmma

mariaemmma

First topic message reminder :

Eli edelliseen jatkoa (:
Alkuperäinen viesti:

hennoaa kirjoitti:Moi :---) Oon Henna 15v ja mä oon ihan superisti tykästyny One Directionissa Liamiin! Muutkin jätkät on aaaaaivan ihania, mut jotenkin tää yks vei mun sydämen

Aattelin nyt siis tehä tänne Liamista aiheen, jotta muutkin vois ihkuttaa kyseistä tyyppiä täällä mun kanssa! Haha....

Elikkä joo, laittakaa jotain kommenttia tulemaan :-D

76Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Pe 28 Syys 2012 - 23:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mä en kauheesti tykkää tosta ,entine oli parempi

77Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Su 30 Syys 2012 - 7:09

vilqu

vilqu

No mä en oo tässä 2 minassa ehtiny vielä rakentaa omaa mielipettä ees noista hiuksista (: Et en tiiä.. Mut siis ONKO LIAM JA DANIELLE ERONNU VAI EI?? :O

78Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Su 30 Syys 2012 - 9:06

bewareofaino

bewareofaino

vilqu kirjoitti:Mut siis ONKO LIAM JA DANIELLE ERONNU VAI EI?? :O
mietin ihan samaa? ku oon kuullu että se ois ihan vaan huhua ja toiset sanoo et se on varmistettu että ne on eronnu... en halua että ne eroo, koska ne on ehkä ihanin pari ikinä :(

79Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Su 30 Syys 2012 - 9:32

nealoves1D

nealoves1D

^^ mullakaa ei oo selvyyttä .. toivon kans et eivät oo eronneet ):

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

80Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Su 30 Syys 2012 - 10:08

jonskauu

jonskauu

Mäkää en tiiä yhtää noitten erosta, toivon kans et toi olis pelkkä joku huhu..
Mut toisaalta kun miettii, et miks kumpikaa niistä ei oo kommentoinu mitää? Luulis et jos ne EI oo eronnu et sitte ne ois sanonu jotai et aika p'ska läppä tai jotai Surprised

81Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Su 30 Syys 2012 - 10:23

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ joo mä selasin vaikka kui kaua Liamin ja Daniellen twittereit tänää ja eile enkä löytäny mitää?
mut si kuitenki oon lukenu vaikka mistä tosta, twitter, instagram, fb ... ja twitterist tai instagramist (en muistaa!) luin eile että joku oli kuunnellu jotai radiokanavaa, jossa oli kommentoitu tota eroo jotenki suurinpiirtei "onneks Liam pääsi eroon siitä (fake? en oo varma oliks tota sanaa) ruskettuneesta akasta (okei tossa paikalla tais olla joku rumempi haukkumasana)." en osaa kääntää sitä suoraa koska en nyt muista sitä täysin mutta kuitenki tuli kauhee paha olo Daniellen puolest koska mun mielest Payzer oli&on täydellinen pari! :-( ♥

& oon nähny yhen uutisen otsikon, jossa Niall sanoo jotai, että ei pysty vahvistamaan Daniellen ja Liamin eroa. pitää vaa toivoo ettei tää oo totta!

https://twitter.com/#!/penguiniam

82Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Su 30 Syys 2012 - 12:46

_Blistex_

_Blistex_

Mä uskon ja toivon että Liam ja Danielle ei oo eronnu, ne sopii niin hyvin toisilleen. :c Mut jos ne itse vahvistaa ton eron niin se on pakko hyväksyy ja siihen varmasti on joku syy, mitä me ei vaan tiedetä. Mutta, toivotaan parasta <3

83Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ma 1 Loka 2012 - 4:44

jAsbee

jAsbee

mä kyl uskon et toi on totta Sad
ja luin et liamin kaverit oli vahvistanu sen, eihä sitä ikin tiiä mut uskon kyl et neon oikeestiki eronnu.

84Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ma 1 Loka 2012 - 5:26

Veeranen

Veeranen

mun kaveri sano et se luki yhelt sivustolt et tää ois vaa joku mainoskikka, et sais huomioo D::
mut en usko et se on sellai, ku siin alan carr'is ku alan kysy louisilt ja zaynil niiden tyttöystävist, ja liamin kasvoist huamas sen reaktion siihe kysymyksee :c

85Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ma 1 Loka 2012 - 8:01

Sarqai

Jotku väittää et se on managementin "mainosjuttu" koska poikie ympäril ei oo tapahtunu mitään jännää lähiaikoin, se vois selittää sen ilme jutun? Mut mun mielest ne on eronu, en sit tiiä faktoja mut..

86Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ti 2 Loka 2012 - 0:13

Mileaz

Mileaz

Kuka tervejärkine tekis tollasta jonku julkisuuden takia? Liam ja Danielle on/oli oikeesti iha rakastuneita toisiinsa, ja jos ite seurustelisitte vaikka Harryn tai Niallerin tai iha kenenkä vaa niiden kanssa nii lähtisittekö mukaa tollasee että "eroaisitte"?
Liam on sen verra kuitenki järkevä ihminen et ei voi muutaman viikon uutisotsikoissa pyörimine mennä sen rakkauden edelle Daniellee kohtaa. Joha tollane vaarantaa suhdetta. Ite ainakin Daniellena ajattelisin että noinko tärkee mä Liamille olin
Sitäpaitsi managementin olis vähä paha ruveta ehottelee tollasta koska jätkät vois ostaa sen/ne ulos vaikka tällä sekunnilla ja ettii uuet tilalle, niillä ku se raha kasvaa puussa.

Danielle favorittas Twitterissä tallasen twiitin, mutta poisti sen sitten syystä tai toisesta.
"I miss you. No, let me correct that, I miss the old you. I miss the old you that cared about me."
Ja sitten Daniellen sisko kirjotti sen Instagramin kuvatekstii jotai "Älkää kysykö jatkuvasti onko Liam ja Danielle eronneet, tämä on vaikeaa aikaa molemmille" tapasta.

87Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ti 2 Loka 2012 - 4:21

jAsbee

jAsbee

^ vooi daniellee ):

88Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ti 2 Loka 2012 - 5:56

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^ Sad Liam ja Danielle oli hyvä pari

89Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ti 2 Loka 2012 - 6:35

Evee

Evee

^niin oli Sad mä vaan aina aattelin et ne menee viel naimisiin

90Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ti 2 Loka 2012 - 9:32

Veeranen

Veeranen

eisaa:c ne oli söpöjä yhes D:

91Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ti 2 Loka 2012 - 9:36

bewareofaino

bewareofaino

Ehkä niillä on vaikeeta nyt, mutta en pysty uskoon ainakaa viä että ne eroais... toivotaan parasta Smile

92Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ti 2 Loka 2012 - 10:06

Evee

Evee

liam on vahvistanu ton eron Sad

93Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ti 2 Loka 2012 - 10:24

_Blistex_

_Blistex_

Eikäää :C Tosi surullista, ne ku oli niin täydellinen pari. :'( Mut uskon että niillä oli ihan kunnon syyt tohon eroon.

94Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ti 2 Loka 2012 - 10:30

nealoves1D

nealoves1D

vaik tosiaa uskon että niil on ihan oikeesti järkevä syy tohon eroon ni oon ihan tajuttoman surulllinen molempien puolesta ... :c payzer oli täydelline

95Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ti 2 Loka 2012 - 11:03

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ ne on täydellinen pari. aina ja ikuisesti. ihan sama vaikka erosivat, täydellisin pari koko universumissa, mikä ei tuu ikinä muuttumaan.

https://twitter.com/#!/penguiniam

96Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ti 2 Loka 2012 - 11:23

nealoves1D

nealoves1D

^^ nojoo pakko kompata sua. On aina ollu täydellinen pari ja tulee aina olemmaa

97Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ke 3 Loka 2012 - 9:34

vilqu

vilqu

NOO!!! Onko Payzer nyt kokonaan ohi?? Sad Ne oli niinku ootte jo sanonukki ni niin TÄYDELLINEN pari!! En voi uskoo tätä!! Ja jos vielä on sydämmii särkyny ni munki särkyy kohta..

98Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Ke 10 Loka 2012 - 6:49

hymypeppuun

hymypeppuun

Mä en vaan voi käsittää et Paynzeriä ei enää oo..
Tuntuu itestäki jotenki tyhjältä, ne oli mulle täydellisen suhteen perikuva ja voi ei.. Tuntuu tosi julmalta Louta ja Eleanoria kohtaa mut mun on pakko sanoo et mun mielestä Danielle ja Liam oli (ja on!) paras pari noista kaikista. Paynzer on mun jaetulla ykkössijalla Ashton Kutcherin ja Mila Kunisin kanssa, mut silti Lou ja Eleanor tulee tiukkana kakkosena perässä! Apua, tuntuu tosi julmalta ajatella noin mut.. :/
Mun päähän ei vaan mahdu tieto siitä että Peazer on nyt ohi. Kokonaan.

99Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Su 28 Loka 2012 - 11:02

Peetu

Peetu

https://twitter.com/Real_Liam_Payne/status/262226852230340608 ja lisää vaan tatskaa peliin! okei tykkään tost tekstistä "only time will tell..."

100Liamin Kannustusjoukot! 2 - Sivu 4 Empty Vs: Liamin Kannustusjoukot! 2 Su 28 Loka 2012 - 11:39

jAsbee

jAsbee

^ mä en vaa tykkää noist kolmest pisteest tost peräs Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa