One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Liamin kannatusjoukot!

+6
bewareofaino
Niall_Horan_lover
militsii
mariaemmma
evveliinna
hennoaa
10 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Liamin kannatusjoukot! Ke 16 Marras 2011 - 11:21

hennoaa

hennoaa

First topic message reminder :

Moi :---) Oon Henna 15v ja mä oon ihan superisti tykästyny One Directionissa Liamiin! Muutkin jätkät on aaaaaivan ihania, mut jotenkin tää yks vei mun sydämen

Aattelin nyt siis tehä tänne Liamista aiheen, jotta muutkin vois ihkuttaa kyseistä tyyppiä täällä mun kanssa! Haha....

Elikkä joo, laittakaa jotain kommenttia tulemaan :-D

http://www.hennoaa.blogspot.com

51Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! To 29 Joulu 2011 - 11:49

evveliinna

evveliinna

Nedee kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:
evveliinna kirjoitti:
matomatala kirjoitti:Noi kiharat on kyl kivemmat ku ne suorat ! (:

niiin on. niillä suorilla mulla tuli liamista vähän mieleen justin bieber Very Happy

niii tulikii ! mäki tykkään enemmä noist kiharoist, varsinki noist lyhyemmist (:

Mä tykkäsin niistä suorista tosi paljon. Mut sit tuli ne pitkät kihara hiukset, ni niist en kauheesti tykänny, koska halusin vaa et Harryllä olis semmoset kiharat:Very Happy Mut nyt tykkään kaikista eniten näistä hiuksista mitkä sillä nyt on, lyhyet mut kivat kiharat me like it♥️

lyhyet kiharat=perfecto♥️ paitsi jos harry leikkais lyhyeks, nii niistä en tykkäis, koska harryn kiharat♥️

52Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Pe 30 Joulu 2011 - 0:26

mariaemmma

mariaemmma

evveliinna kirjoitti:
Nedee kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:
evveliinna kirjoitti:
matomatala kirjoitti:Noi kiharat on kyl kivemmat ku ne suorat ! (:

niiin on. niillä suorilla mulla tuli liamista vähän mieleen justin bieber Very Happy

niii tulikii ! mäki tykkään enemmä noist kiharoist, varsinki noist lyhyemmist (:

Mä tykkäsin niistä suorista tosi paljon. Mut sit tuli ne pitkät kihara hiukset, ni niist en kauheesti tykänny, koska halusin vaa et Harryllä olis semmoset kiharat:Very Happy Mut nyt tykkään kaikista eniten näistä hiuksista mitkä sillä nyt on, lyhyet mut kivat kiharat me like it♥️

lyhyet kiharat=perfecto♥️ paitsi jos harry leikkais lyhyeks, nii niistä en tykkäis, koska harryn kiharat♥️

joo, harry ei saa leikkaa sen kiharoit o: !!

53Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Pe 6 Tammi 2012 - 5:18

Vieraili

Vierailija

hehe Very Happy mustaki toi liam on siis aivan ihana Smile ja voi että <3 tietääkö kukaa onks one direction tulossa ikinä suomee Smile ? ois aivan mahtavaa päästä kattomaa niitä livenä !! Smile)[code][quote][u][i][b]

54Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Pe 6 Tammi 2012 - 6:43

Vieraili

Vierailija

Liam oli alus aika tosikko mut nyt se kokoaja muuttuu enemmä ja enemmä sellaseks pölöks ku noi muut on <3 Smile

55Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Ti 10 Tammi 2012 - 10:53

hennoaa

hennoaa

oftopic kirjoitti:hehe Very Happy mustaki toi liam on siis aivan ihana Smile ja voi että <3 tietääkö kukaa onks one direction tulossa ikinä suomee Smile ? ois aivan mahtavaa päästä kattomaa niitä livenä !! Smile)

Liam on ihaaaana♥️ Eiköhän ne jossain vaiheessa tuu Suomeen, toivotaan parasta;--)!

56Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Ti 10 Tammi 2012 - 12:07

hennoaa

hennoaa

Jenni:) kirjoitti:Liam oli alus aika tosikko mut nyt se kokoaja muuttuu enemmä ja enemmä sellaseks pölöks ku noi muut on <3 Smile

Hehe niinpä:----) Seura tekee kaltaisekseen!

57Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Ke 11 Tammi 2012 - 7:59

Vieraili

Vierailija

[quote="hennoaa"]
Jenni:) kirjoitti:Liam oli alus aika tosikko mut nyt se kokoaja muuttuu enemmä ja enemmä sellaseks pölöks ku noi muut on <3 :)
totta! :'D oon huomannu saman.

58Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! To 12 Tammi 2012 - 5:28

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

[quote="Nella"]
hennoaa kirjoitti:
Jenni:) kirjoitti:Liam oli alus aika tosikko mut nyt se kokoaja muuttuu enemmä ja enemmä sellaseks pölöks ku noi muut on <3 Smile
totta! :'D oon huomannu saman.

Sama Very Happy Aluks se oli sellanen ujo ja nyt se sekoilee ja riehuu niinku noi muutki pojat Very Happy <3

59Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! La 14 Tammi 2012 - 7:42

hennoaa

hennoaa

Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 AiSbkzLCEAAQ8d3_large
Oii♥

60Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! La 14 Tammi 2012 - 8:29

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

hennoaa kirjoitti:Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 AiSbkzLCEAAQ8d3_large
Oii♥️

Jos Liam näkis ton kuvan, se sanois et se ei oo siin vaan siin on joku muu, koska tost on muokattu pois sen syntymämerkki. Smile Mut siis aivan ihanahan Liam on <3 Very Happy

61Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! La 14 Tammi 2012 - 8:38

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Käykää ihmiset katsomassa jos kiinnostaa leikekirjan teko One directionille ! Smile

http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t65-suomalaisten-tekema-leikekirja-one-directionille

(pahoittelen mainontaa, muttaku en löydä muuten ketään kattomaan tonne)

62Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! La 14 Tammi 2012 - 11:03

militsii

militsii

Muute täs joskus jo ennen joululomaa enkun kirjassa oli joku, jonka sukunimi on Payne Smile Sit se lopputunti menikin 1D:ä miettiessä ku aina jos satun ajattelee jotai 1D:n liittyvää koulus nii loppu tunti meneeki vaa mietties niitä enkä muista koko tunnist enää mitää Very Happy

http://dream-it-milla.blogspot.com

63Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! La 14 Tammi 2012 - 12:57

hennoaa

hennoaa

Niall_Horan_lover kirjoitti:
Oii♥️

Jos Liam näkis ton kuvan, se sanois et se ei oo siin vaan siin on joku muu, koska tost on muokattu pois sen syntymämerkki. Smile Mut siis aivan ihanahan Liam on <3 Very Happy

Kyl se jossai videossa just tota ihmetteliki!=) Mut muuten ihana kuva♥️

64Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! La 14 Tammi 2012 - 13:04

hennoaa

hennoaa

Niall_Horan_lover kirjoitti:Käykää ihmiset katsomassa jos kiinnostaa leikekirjan teko One directionille ! Smile

http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t65-suomalaisten-tekema-leikekirja-one-directionille

(pahoittelen mainontaa, muttaku en löydä muuten ketään kattomaan tonne)

Kävin!!!:-)

65Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! La 14 Tammi 2012 - 13:05

hennoaa

hennoaa

militsii kirjoitti:Muute täs joskus jo ennen joululomaa enkun kirjassa oli joku, jonka sukunimi on Payne Smile Sit se lopputunti menikin 1D:ä miettiessä ku aina jos satun ajattelee jotai 1D:n liittyvää koulus nii loppu tunti meneeki vaa mietties niitä enkä muista koko tunnist enää mitää Very Happy

Haha eikä!! Mikä enkun kirja teil on?:-) Mäki aina välil unohdan opiskelun ja mietin näit ihanii....;-D

66Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! La 14 Tammi 2012 - 13:52

militsii

militsii

hennoaa kirjoitti:
militsii kirjoitti:Muute täs joskus jo ennen joululomaa enkun kirjassa oli joku, jonka sukunimi on Payne :) Sit se lopputunti menikin 1D:ä miettiessä ku aina jos satun ajattelee jotai 1D:n liittyvää koulus nii loppu tunti meneeki vaa mietties niitä enkä muista koko tunnist enää mitää :D

Haha eikä!! Mikä enkun kirja teil on?:-) Mäki aina välil unohdan opiskelun ja mietin näit ihanii....;-D

Key English 9 :D Nyt ku katoin sen jutun nii se oli joku "Norman Payne" joka kirjotti muka tollasen lehtijutun kuinka se on kyllästynyt liikaan liikenteeseen :D

http://dream-it-milla.blogspot.com

67Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! La 14 Tammi 2012 - 23:40

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

militsii kirjoitti:
hennoaa kirjoitti:
militsii kirjoitti:Muute täs joskus jo ennen joululomaa enkun kirjassa oli joku, jonka sukunimi on Payne Smile Sit se lopputunti menikin 1D:ä miettiessä ku aina jos satun ajattelee jotai 1D:n liittyvää koulus nii loppu tunti meneeki vaa mietties niitä enkä muista koko tunnist enää mitää Very Happy

Key English 9 Very Happy Nyt ku katoin sen jutun nii se oli joku "Norman Payne" joka kirjotti muka tollasen lehtijutun kuinka se on kyllästynyt liikaan liikenteeseen Very Happy

Joo meill oli enkun tunti sillee et piti lukee ääneen luokalle ja mä sit olin siel lukemassa ku siihen tuli tällänen kohta: "Tom said: We have to pick up just one direction." ja siihen hän mun lukeminen jäi ku jäin tuijottaa noita kahta ihanaa sanaa ja kaikki luokkalaiset katto sillee WTF ? :DDDD

68Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Su 15 Tammi 2012 - 0:39

hennoaa

hennoaa

militsii kirjoitti:
hennoaa kirjoitti:

Key English 9 Very Happy Nyt ku katoin sen jutun nii se oli joku "Norman Payne" joka kirjotti muka tollasen lehtijutun kuinka se on kyllästynyt liikaan liikenteeseen Very Happy

Joo meill oli enkun tunti sillee et piti lukee ääneen luokalle ja mä sit olin siel lukemassa ku siihen tuli tällänen kohta: "Tom said: We have to pick up just one direction." ja siihen hän mun lukeminen jäi ku jäin tuijottaa noita kahta ihanaa sanaa ja kaikki luokkalaiset katto sillee WTF ? :DDDD

Meillä on sama kirja, joten täytyyki vähän käydä tutkii....:-D Haha mäki oisin varmaa jäätyny tai alkanu hymyilee vaa?!:-DD

69Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Su 15 Tammi 2012 - 3:51

bewareofaino

bewareofaino

militsii kirjoitti:
hennoaa kirjoitti:
militsii kirjoitti:Muute täs joskus jo ennen joululomaa enkun kirjassa oli joku, jonka sukunimi on Payne :) Sit se lopputunti menikin 1D:ä miettiessä ku aina jos satun ajattelee jotai 1D:n liittyvää koulus nii loppu tunti meneeki vaa mietties niitä enkä muista koko tunnist enää mitää :D

Key English 9 :D Nyt ku katoin sen jutun nii se oli joku "Norman Payne" joka kirjotti muka tollasen lehtijutun kuinka se on kyllästynyt liikaan liikenteeseen :D
Haha, jeijj, ens vuonna pääsen sitte lukeen Paynesta enkun tunneilla :D! meil on Key English 8 nyt ja just tällä viikolla siin oli tälläne lause "So, we all went in different directions." Ja mä sain lukee sen :D olin sit iha onedirectiononedirection u know :D

70Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Su 15 Tammi 2012 - 4:58

evveliinna

evveliinna

bewareofaino kirjoitti:
militsii kirjoitti:
hennoaa kirjoitti:

Haha, jeijj, ens vuonna pääsen sitte lukeen Paynesta enkun tunneilla Very Happy! meil on Key English 8 nyt ja just tällä viikolla siin oli tälläne lause "So, we all went in different directions." Ja mä sain lukee sen Very Happy olin sit iha onedirectiononedirection u know Very Happy

mää sain suomentaa ton saman lauseen Very Happy ei olla vielä luettu enkuks sitä, nii saa nähä saanko lukea sen Very Happy

71Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Su 15 Tammi 2012 - 11:07

Peetu

Peetu

hennoaa kirjoitti:
Oii♥️

Kyl se jossai videossa just tota ihmetteliki!=) Mut muuten ihana kuva♥️

Ihana kuva (:

argh, mua ärsyttää kun oon kakskielisellä niin meillä ei ole sellaisia normaaleja enkun kirjoja niin niissä ei tietty oo mitään kivoja (one direction) juttuja :/

72Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Ti 17 Tammi 2012 - 7:30

Vieraili

Vierailija

Yks tyyppi lisää (: Oikeesti Liam on vaan niiin ihana <3 Se pisti heti ekana pojista silmään, rakkautta ensisilmäyksellä (;

73Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Ti 17 Tammi 2012 - 10:32

hennoaa

hennoaa

maakku kirjoitti:Yks tyyppi lisää (: Oikeesti Liam on vaan niiin ihana <3 Se pisti heti ekana pojista silmään, rakkautta ensisilmäyksellä (;

Jee, tervetuloa!! Liam on niiiiin ihana;-) Ja oi, toi sun kuva♥

74Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! Ke 18 Tammi 2012 - 13:39

Vieraili

Vierailija

Kiitos (: Niin on <3 Ja joo mäki tykkään tost mun kuvast (--; <3

75Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Empty Vs: Liamin kannatusjoukot! To 19 Tammi 2012 - 5:34

mariaemmma

mariaemmma

Liamin kannatusjoukot! - Sivu 3 Tumblr_ly1rkfxZfn1r82evco1_250

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa