One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Louis William Tomlinson #2

+20
Mileaz
jonskauu
Evee
Sarqai
_Blistex_
bO0m
Insku
Veeranen
nealoves1D
Pinski♥Harry
mariaemmma
hymypeppuun
Peetu
emmaLOVESnilla
Niall_Horan_lover
vilqu
hennoaa
Louizz_tomlinzon
Sophie_Malik
militsii
24 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 7]

1Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Louis William Tomlinson #2 Su 4 Maalis 2012 - 4:34

militsii

militsii

First topic message reminder :

mariaemmma kirjoitti:Muitaki faneja tälle upeudelle ? (;; ♥ Aattelin tehä aiheen Louis-ihkutukselle, koska en usko et oon ainoo joka rakastaa Louisin läppiä (;

http://dream-it-milla.blogspot.com

26Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Ti 13 Maalis 2012 - 11:17

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

vilqu kirjoitti:
emmaLOVESnilla kirjoitti:tänää kouluss ku istuttii kavereiden kaa sellasil penkeil, nii meitä vastapäätä tuli istuu jotai 9-luokkalaisii poikii ja yhel niistä oli sellanen Superman-paita :DD hihittelin siin ku tuli heti mielee Louis ♥️ (: kaverit kyseli et mikä mul on ja mä vaa et ihihihii ei mitää tuli vaa mielee yks juttu.. sit niide oli pakko koko aja olla sillee kerro ny D: en jaksanu alkaa selittää ku ei ne kumminkaa ois ymmärtäny.
Haha! Ei munkaa kaverit ois ymmärtäny... Mulle tulee aina mieleen 1D ku tapahtuu tai nään jotain ihan hitusenki niihin liittyvääVery Happy Näin esim kans kerran telkkarissa tyypllä superman paidan ja olin heti sillee hahaa! Ja huusin SUPERMAAAAN!!! En muista oliko porukat kotona... Very Happy
mulla oli kans tänää sillee ku luin vaa ohimennen meiän jumppapallos olevaa tekstii nii siin luki "Simply effective" ja mulle tuli heti mielee se video diary mis Harry sano "Simple but effective" ja huusin vaa "HEEEI" :DD porukat oli sillee mitä sä huudat..? Ja rakas veljeni tuntee jo mut nii hyvin et osas sanoo et joku One Direction juttu taas (;

Viimeinen muokkaaja, emmaLOVESnilla pvm Ti 13 Maalis 2012 - 11:19, muokattu 1 kertaa

27Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Ti 13 Maalis 2012 - 11:18

nealoves1D

nealoves1D

vilqu kirjoitti:
emmaLOVESnilla kirjoitti:tänää kouluss ku istuttii kavereiden kaa sellasil penkeil, nii meitä vastapäätä tuli istuu jotai 9-luokkalaisii poikii ja yhel niistä oli sellanen Superman-paita :DD hihittelin siin ku tuli heti mielee Louis ♥️ (: kaverit kyseli et mikä mul on ja mä vaa et ihihihii ei mitää tuli vaa mielee yks juttu.. sit niide oli pakko koko aja olla sillee kerro ny D: en jaksanu alkaa selittää ku ei ne kumminkaa ois ymmärtäny.
Haha! Ei munkaa kaverit ois ymmärtäny... Mulle tulee aina mieleen 1D ku tapahtuu tai nään jotain ihan hitusenki niihin liittyvääVery Happy Näin esim kans kerran telkkarissa tyypllä superman paidan ja olin heti sillee hahaa! Ja huusin SUPERMAAAAN!!! En muista oliko porukat kotona... Very Happy

joo,, mul on aina kans iha sama juttu,, kerra huusin keske tunni kevin the pigeon ku enkuntehtävis mainittii kevin nimine tyyppi yms kaikkee tollast XD taisitte ku jollekki sanoo Baby ni muut alkaa ain laulaa BABY BABY BABY OOH sit mävaa BABY YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBEDY ELSE Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

28Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Ti 13 Maalis 2012 - 11:21

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:

joo,, mul on aina kans iha sama juttu,, kerra huusin keske tunni kevin the pigeon ku enkuntehtävis mainittii kevin nimine tyyppi yms kaikkee tollast XD taisitte ku jollekki sanoo Baby ni muut alkaa ain laulaa BABY BABY BABY OOH sit mävaa BABY YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBEDY ELSE Very Happy
Ja muuten tohon mun huutoon kuullu myös se käsi ku Louis sanoo et "I just wish i could fly" ku Niall kysyy et mikä supervoima sillä ois:D

29Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Su 18 Maalis 2012 - 8:56

Veeranen

Veeranen

Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 540577111

kivat noi käsivarret o.o♥

30Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Su 18 Maalis 2012 - 11:24

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 540577111

kivat noi käsivarret o.o♥️
ÄÄÄ! En saa kuvaa auki Sad !

31Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Su 18 Maalis 2012 - 11:27

Insku

Insku

vilqu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 540577111

kivat noi käsivarret o.o♥️
ÄÄÄ! En saa kuvaa auki Sad !
emmäkää :c

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

32Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Ti 20 Maalis 2012 - 8:50

mariaemmma

mariaemmma

Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Tumblr_m0n9rf7WQG1qb2dd6o1_500

well hello perfection

33Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Ti 20 Maalis 2012 - 9:16

nealoves1D

nealoves1D

mariaemmma kirjoitti:Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Tumblr_m0n9rf7WQG1qb2dd6o1_500

well hello perfection

aaaah ♥ kui joku voi olla noi täydelline ? c: rakastan tota ku se pitää noit nauhoi tollee söpösti rusetil tos ;3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

34Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Ti 20 Maalis 2012 - 10:04

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Tumblr_m0n9rf7WQG1qb2dd6o1_500

well hello perfection

aaaah ♥ kui joku voi olla noi täydelline ? c: rakastan tota ku se pitää noit nauhoi tollee söpösti rusetil tos ;3
Noi nauhat on niin awwsss... <3 Ja Louis tietty muutenki! Ei noin ihanaa ookkaa!<3

35Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Ti 20 Maalis 2012 - 22:23

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

well hello perfection
Mistä sä oikeen vedät noita ihania gifejä ja kuvia?!
tääki aivan täydellinen ♥

36Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Ke 25 Huhti 2012 - 7:31

bO0m

bO0m

Tää on niin kaunis <3 Louis on kehittyny tosta videosta aika paljon laulajana, mut tässä kuitenkin kuulee sen ainutlaatusen äänen! (':

En voi lopettaa ton kuuntelua, ja jos lopetan niin sit se vaan soi mun päässä (: Kitarallaki kaunis<3

37Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Ke 25 Huhti 2012 - 7:38

_Blistex_

_Blistex_

bO0m kirjoitti:Tää on niin kaunis <3 Louis on kehittyny tosta videosta aika paljon laulajana, mut tässä kuitenkin kuulee sen ainutlaatusen äänen! (':

En voi lopettaa ton kuuntelua, ja jos lopetan niin sit se vaan soi mun päässä (: Kitarallaki kaunis<3

Apua, toi on aivan ihana ♥ Olin ihan tunteella mukana täs ja pakko on kuunnella pian uudestaan (:

Ja toi kuva, ei luoja kun voi olla ihana <33

38Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 To 26 Huhti 2012 - 8:43

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:Tää on niin kaunis <3 Louis on kehittyny tosta videosta aika paljon laulajana, mut tässä kuitenkin kuulee sen ainutlaatusen äänen! (':

KYLLÄ ON IHANA!!!<3 Voi ei! I Love Louis Tomlinson (and this song)<3

39Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Pe 27 Huhti 2012 - 21:58

Peetu

Peetu

kyl huomaa et Lou on aina ollut lahjakas (: niin ihana ♥

40Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Pe 27 Huhti 2012 - 22:50

Sarqai

Ärsyttää en osaa tota kitaral kunnol:I MUT harjotus tekee mestarin eiku..?Very Happy

41Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 La 28 Huhti 2012 - 0:50

Veeranen

Veeranen

muakin ärsyttää hirveesti ku aina sekoon siin ku soittaa oikeel kädel niit kitaran kieliä Very Happy mut luovuttaa en suostu xd

/// tajusin just et miten tää tähän keskusteluun liittyy..? o.o

42Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 La 28 Huhti 2012 - 1:12

Sarqai

Veeranen kirjoitti:muakin ärsyttää hirveesti ku aina sekoon siin ku soittaa oikeel kädel niit kitaran kieliä Very Happy mut luovuttaa en suostu xd

/// tajusin just et miten tää tähän keskusteluun liittyy..? o.o

Mä taas en sit millään saa selkoo et mitä se soittaa, taisiis ku ne mitkä löysin netistä oli päin persettä(anteeks) ja nyt koitan itte selvittää tota:D

43Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 La 28 Huhti 2012 - 3:23

bO0m

bO0m

UGssa oli ihan hyvät soinnut tohon, vaikka siihen tarttis H-sointu osata enkä osaa.. :DD Mut soitan sen kohan aina jonain F sointuna (:

Ja juu vähän ulos aiheesta, sorii (:

44Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 La 28 Huhti 2012 - 4:54

Sarqai

Okei thanks:) Joo vähän poikkee aiheest eiku..?Very Happy

45Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 La 28 Huhti 2012 - 7:10

Veeranen

Veeranen

no ei se kerta haittaa xd

//mä itekki oon vähän pihalla mutta joo:D

46Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 La 28 Huhti 2012 - 9:45

Sarqai

hothothothotLouis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Tumblr_m371gfmRIx1rsk98xo1_250

47Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 La 28 Huhti 2012 - 22:47

Peetu

Peetu

Sarqai kirjoitti:hothothothotLouis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Tumblr_m371gfmRIx1rsk98xo1_250

he's sexy and he knows it (;

48Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 La 28 Huhti 2012 - 23:17

vilqu

vilqu

Peetu kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:hothothothotLouis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Tumblr_m371gfmRIx1rsk98xo1_250

OMG! Mikä hottis, siis APUA! Toi vaan on ihan sairaan HOT, HOT, HOT, HOT!!

49Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 La 28 Huhti 2012 - 23:29

Sarqai

vilqu kirjoitti:
Peetu kirjoitti:

OMG! Mikä hottis, siis APUA! Toi vaan on ihan sairaan HOT, HOT, HOT, HOT!!

rauha vilkku:D

50Louis William Tomlinson #2 - Sivu 2 Empty Vs: Louis William Tomlinson #2 Su 29 Huhti 2012 - 7:08

_Blistex_

_Blistex_

Oikee Hot isolla Hoolla (; <3

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Similar topics

-

» Louis William Tomlinson

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa