One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Louis William Tomlinson

+10
hymypeppuun
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
bewareofaino
Niall_Horan_lover
Peetu
hennoaa
militsii
evveliinna
mariaemmma
14 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1Louis William Tomlinson  Empty Louis William Tomlinson Ma 21 Marras 2011 - 1:31

mariaemmma

mariaemmma

Muitaki faneja tälle upeudelle ? (;; ♥️ Aattelin tehä aiheen Louis-ihkutukselle, koska en usko et oon ainoo joka rakastaa Louisin läppiä (;

Mitä mieltä ootte Louisin äänestä ja sooloista? Ite ainakin rakastuin Antoher Worldiin ja varsinki siihen Louisin sooloon What a Face

2Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson Ma 21 Marras 2011 - 4:21

Vieraili

Vierailija

minäminäminä (miks must tuntuu et kierrän nää kaikkien jäsenten omat keskustelut erikseen Very Happy:DD)
Mut siis aaaa.. Ne soolot on kyl ehkä jotain niin parhaita muutamis biiseis! se on jotenki ku on tottunu Harryn ja Liamin ääneen tyylii joka biisis ni sit ku Louis laulaa joskus sillee kunnolla ni .... WAU.

ja kattelin just eilen tos jotai ruotsalaisen ottamii videoit noist ku ne oli siel kesäl tekee sitä levyy ni nauroin niin pahasti joilleki Louisin letkautuksille Very Happy aahaha.. ja muutenki just huippu! ootan nii paljon et pääsee juttelee noille sillee ftf Smile

3Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson Ma 21 Marras 2011 - 9:24

Vieraili

Vierailija

haaa jes vihdoi tänne tuli elämää! Mä en jostai syystä saanu aikaseks tehä tätä topiccii mut juu Louis on IHANA.
Viikko sitte katoin ne Larry twitcamit ja herrajesta nauroin vedet silmisssä Lousille :DDD sille ei vaan voi olla nauramatta siis sillai positiivisesti ya know (;
Mut mitä sit niihin biisien Louis sooloihin tulee nii voi elämä ne on upeita!! Kuuntelin joku aika sit Grenaden tubesta ja ALOIN ITKEE ku tuli Louisin soolo ku en tienny siit mitää (oon aika uus directioner, about kk ollu fani)
ja sit Another Worldia on aina pakkko kuunnella VAIKKA OIS KIIRE nii sen Lousin soolon viimesee sanaa asti Very Happy
selitin varmaa jo tarpeeks

4Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson Ma 21 Marras 2011 - 10:25

mariaemmma

mariaemmma

lovelouis kirjoitti:haaa jes vihdoi tänne tuli elämää! Mä en jostai syystä saanu aikaseks tehä tätä topiccii mut juu Louis on IHANA.
Viikko sitte katoin ne Larry twitcamit ja herrajesta nauroin vedet silmisssä Lousille :DDD sille ei vaan voi olla nauramatta siis sillai positiivisesti ya know (;
Mut mitä sit niihin biisien Louis sooloihin tulee nii voi elämä ne on upeita!! Kuuntelin joku aika sit Grenaden tubesta ja ALOIN ITKEE ku tuli Louisin soolo ku en tienny siit mitää (oon aika uus directioner, about kk ollu fani)
ja sit Another Worldia on aina pakkko kuunnella VAIKKA OIS KIIRE nii sen Lousin soolon viimesee sanaa asti Very Happy
selitin varmaa jo tarpeeks

oooh mullo iha sama juttu ku sulla ♥️
++ LOUISIN JUTUILLE EI VOI OLLA NAURAMAT :'D

5Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson Ti 22 Marras 2011 - 7:33

Vieraili

Vierailija

SAMAAA MIÄLTÄÄÄ <33 Louis on ihanaa Very Happy ja se sen soolo siin o just nii hyvä ja mut se ainaki yllättiku en just ollu kuullu loun lauluu muutku xfactoris ja oikeeestjksddjkfgifrtijyiuyjh louis on niii hauska :DDD<3

6Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson Ti 22 Marras 2011 - 12:33

evveliinna

evveliinna

louisin läpät <3
katon joka ilta niitä videoita ja nauran niille vedet silmis, eikä kukaa ymmärrä mua Very Happy mun on joka ilta pakko kattoo ainaki yks sellanen 1D pelleilyvideo, että voin mennä nukkumaan Very Happy

7Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson Ti 22 Marras 2011 - 14:25

Vieraili

Vierailija

Ootteko muuten kuunnellut noita muutamia Loun covereita tubesta, joita se on lisännyt joskus kauan sitten? löysin joskus kuukaus sitten noi ja en voi olla kuuntelematta tota Look After You coveria vaa uudestaa ja uudestaa. Linkkaisin sen nyt tähän jos pystyisin, mutta jos ette oo kuullu ni kannattaa ettii tubesta käyttäjä louistomlinson07 Wink siel on kans jotai videoit sen Grease koulumusikaalist, tosin niissä on aika huono ääni ja kuvattu kaukaa.

8Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson Ke 23 Marras 2011 - 9:44

mariaemmma

mariaemmma

nana kirjoitti:Ootteko muuten kuunnellut noita muutamia Loun covereita tubesta, joita se on lisännyt joskus kauan sitten? löysin joskus kuukaus sitten noi ja en voi olla kuuntelematta tota Look After You coveria vaa uudestaa ja uudestaa. Linkkaisin sen nyt tähän jos pystyisin, mutta jos ette oo kuullu ni kannattaa ettii tubesta käyttäjä louistomlinson07 Wink siel on kans jotai videoit sen Grease koulumusikaalist, tosin niissä on aika huono ääni ja kuvattu kaukaa.

JOOO, kuuntelen noit ain välil ku tulee semmone mieli et haluun kuunnella vaa louisii (: Tykkään eniten 'Because of You' coverist ja se 'I gotta feeling' on just siisti ku se on nii erilaine Very Happy Okei tykkään niist kaikist ♥️

9Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson La 3 Joulu 2011 - 14:00

Vieraili

Vierailija

mun mielest louisil on ihan super hyvä ääni tykästyin siihen iha ekana ♥ ja ny ku sil on sooloja tol levyllä, ni oon iha asdfghjkl ! ja ainaku mul on tylsää ni katon x-factor videoit (oh, those good times!) ja nauran louisin jutuille, niist on ain pakko tulla hyvälle tuulelle! ♥

10Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson La 3 Joulu 2011 - 14:33

Vieraili

Vierailija

mua ärsyttää se ko Louisil ei oo paljoo sooloja D: Koska Louisilla on niin ihana ääni, et sen pitäs saada laulaa enemmän♥ Mut onneks muutamissa levyn biiseissä Louis on päässy laulaan!

11Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson La 3 Joulu 2011 - 14:58

Vieraili

Vierailija

Voi Louis <3 Sen pitäs ehdottomasti saada enemmän sooloja, sil on nii ihana ääni Very Happy

12Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson Ti 6 Joulu 2011 - 7:49

Vieraili

Vierailija

Ihana Louis <3 Fanitukseni alussa en mitenkää hirveästi Louisiin kiinnittäny huomiota mut en tiiä mitä nyt on tapahtunu mut oon ihan rakastunu siihen Very Happy Sen koko olemus ja iloisuus ja HIUKSET. Ja tietty ääni Smile

13Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson Ti 6 Joulu 2011 - 7:57

mariaemmma

mariaemmma

laurao kirjoitti:Ihana Louis <3 Fanitukseni alussa en mitenkää hirveästi Louisiin kiinnittäny huomiota mut en tiiä mitä nyt on tapahtunu mut oon ihan rakastunu siihen Very Happy Sen koko olemus ja iloisuus ja HIUKSET. Ja tietty ääni Smile

haha, jotenki sama mulla Very Happy en alust asti ollu tomlinsterrr, mut sitte vähä niiku rakastuin louisiii ♥️

14Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson Ke 7 Joulu 2011 - 16:13

militsii

militsii

Louis on ihana, se tuo aina huumoria haastatteluihin ja videoihin ja varsinkin X-Factorin aikaiset ne viikkovideot on mahdotonta kattoo nauramatta. ♥ Ja Louisin ääni on ihana kun se on niin erilainen kuin muiden poikien, okei kaikkienhan äänet eroaa toisistaan aika paljon, mutta jotenkin Louisin on viel erikoisempi. Ehkä asiaan vaikuttaa sekin että Louisilla on paljon vähemmän sooloja kuin esim Harrylla tai Liamilla tai Zaynilla.

http://dream-it-milla.blogspot.com

15Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson To 8 Joulu 2011 - 6:58

Vieraili

Vierailija

mariaemmma kirjoitti:
laurao kirjoitti:Ihana Louis <3 Fanitukseni alussa en mitenkää hirveästi Louisiin kiinnittäny huomiota mut en tiiä mitä nyt on tapahtunu mut oon ihan rakastunu siihen :D Sen koko olemus ja iloisuus ja HIUKSET. Ja tietty ääni :)

haha, jotenki sama mulla :D en alust asti ollu tomlinsterrr, mut sitte vähä niiku rakastuin louisiii ♥
sama tääl :'D oikeestaa sillo ku olin kattonu videopäiväkirjat nii olin iha et awwloui <3

16Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson To 8 Joulu 2011 - 9:07

mariaemmma

mariaemmma

Nella kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:
laurao kirjoitti:Ihana Louis <3 Fanitukseni alussa en mitenkää hirveästi Louisiin kiinnittäny huomiota mut en tiiä mitä nyt on tapahtunu mut oon ihan rakastunu siihen Very Happy Sen koko olemus ja iloisuus ja HIUKSET. Ja tietty ääni Smile

haha, jotenki sama mulla Very Happy en alust asti ollu tomlinsterrr, mut sitte vähä niiku rakastuin louisiii ♥️
sama tääl :'D oikeestaa sillo ku olin kattonu videopäiväkirjat nii olin iha et awwloui <3

samasamasama (;(;

17Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson Ke 21 Joulu 2011 - 4:26

Vieraili

Vierailija

louis o vaa nii ihana♥ :------------3
se o söpö, sil o ihanat hiukset, se laulaa nii perkuleen hyvin♥ *_____*
l o u i s ♥
mä rakastan sitä♥

18Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson Ke 21 Joulu 2011 - 4:27

Vieraili

Vierailija

mariaemmma kirjoitti:
Nella kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:

samasamasama (;(;

jjep, sama mulle♥️ (-------;

19Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson Ke 21 Joulu 2011 - 12:39

Vieraili

Vierailija

onedirection_ kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:
Nella kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:

samasamasama (;(;

jjep, sama mulle♥️ (-------;

Täälläki sama (;(; <3

20Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson Ke 21 Joulu 2011 - 23:02

mariaemmma

mariaemmma

koht louisin synttärit Shocked haha ootan sitä videoooo Very Happy:D:D

21Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson To 22 Joulu 2011 - 12:01

evveliinna

evveliinna

mariaemmma kirjoitti:koht louisin synttärit Shocked haha ootan sitä videoooo Very Happy:D:D

määki ootan. ootan kauhulla sitä mun kuvaa, koska sen laatu on mitä on, koska otin sen webillä, enkä muutenkaa oo siinä mitenkää edustavana Very Happy

22Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson La 24 Joulu 2011 - 0:30

mariaemmma

mariaemmma

HAPPY BIRTHDAY BOOBEAR ♥

Louis William Tomlinson  Tumblr_lwp8a23Aia1qlg8qyo1_500

23Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson Ma 26 Joulu 2011 - 4:58

mariaemmma

mariaemmma

Toi synttärivideo muute oli just hyvä ! Very Happy:D

24Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson Pe 30 Joulu 2011 - 11:32

mariaemmma

mariaemmma

Iha liia ihana juttu oli toi Louisin lahja Eleanorille ! PARIISI omg

25Louis William Tomlinson  Empty Vs: Louis William Tomlinson Ma 2 Tammi 2012 - 12:17

Vieraili

Vierailija

Louis ei ollu mun lemppari heti, mut sit ku näin ne x factori videopäiväkirjat ni siit tuli iha ykköne harryn lisäks <3 Se on nii hauska Very Happy Se on ihana ilone ja sillo aina ku se laulaa ni sen äänest kuulee et se hymyilee kokoaja tai mä ainaki huomaan Very Happy Nauran aina Louisi jutuil <3

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Similar topics

-

» Louis William Tomlinson #2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa