mariaemmma kirjoitti:Muitaki faneja tälle upeudelle ? (;; ♥ Aattelin tehä aiheen Louis-ihkutukselle, koska en usko et oon ainoo joka rakastaa Louisin läppiä (;
One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
mariaemmma kirjoitti:Muitaki faneja tälle upeudelle ? (;; ♥ Aattelin tehä aiheen Louis-ihkutukselle, koska en usko et oon ainoo joka rakastaa Louisin läppiä (;
Joo anteeks, oli pakko heittää tää vielä tänne uuteenki kessaan, jos joku haluu vielä ihaillaSophie_Malik kirjoitti:
ihanaSophie_Malik kirjoitti:Joo anteeks, oli pakko heittää tää vielä tänne uuteenki kessaan, jos joku haluu vielä ihaillaSophie_Malik kirjoitti:
Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm Ma 5 Maalis 2012 - 22:51, muokattu 1 kertaa
Sophie_Malik kirjoitti:Joo anteeks, oli pakko heittää tää vielä tänne uuteenki kessaan, jos joku haluu vielä ihailla ;)Sophie_Malik kirjoitti:
militsii kirjoitti:Sophie_Malik kirjoitti:Joo anteeks, oli pakko heittää tää vielä tänne uuteenki kessaan, jos joku haluu vielä ihaillaSophie_Malik kirjoitti:
Turhaa anteeks pyytelet, ei tolle kuvalle voi sanoo ei
IHANA!!!!!<3 HOT!!!hennoaa kirjoitti:militsii kirjoitti:Sophie_Malik kirjoitti:Joo anteeks, oli pakko heittää tää vielä tänne uuteenki kessaan, jos joku haluu vielä ihaillaSophie_Malik kirjoitti:
H-h-h-h-hoooot!
No ei tosiaan voikkaan ;Dmilitsii kirjoitti:Sophie_Malik kirjoitti:Joo anteeks, oli pakko heittää tää vielä tänne uuteenki kessaan, jos joku haluu vielä ihaillaSophie_Malik kirjoitti:
Komia onSophie_Malik kirjoitti:No ei tosiaan voikkaan ;Dmilitsii kirjoitti:Sophie_Malik kirjoitti:Joo anteeks, oli pakko heittää tää vielä tänne uuteenki kessaan, jos joku haluu vielä ihaillaSophie_Malik kirjoitti:
enmää tiedä,, mut louis on kyll hyvännäkönen miten päin vaa ((;Niall_Horan_lover kirjoitti:Komia onSophie_Malik kirjoitti:No ei tosiaan voikkaan ;Dmilitsii kirjoitti:Sophie_Malik kirjoitti:Joo anteeks, oli pakko heittää tää vielä tänne uuteenki kessaan, jos joku haluu vielä ihaillaSophie_Malik kirjoitti:
mut eiks toi kuva oo väärinpäin ? tai siis et Louis makais sängyl ja sen pää ois siin reunalla roikkuen maatapäin vai kuvittelenko vaan ?
Käänsin koneen ja katoin et se on fiksumman näkönen toisinpäin, olet ehkä oikeassa:DNiall_Horan_lover kirjoitti:Komia onSophie_Malik kirjoitti:No ei tosiaan voikkaan ;Dmilitsii kirjoitti:Sophie_Malik kirjoitti:Joo anteeks, oli pakko heittää tää vielä tänne uuteenki kessaan, jos joku haluu vielä ihaillaSophie_Malik kirjoitti:
mut eiks toi kuva oo väärinpäin ? tai siis et Louis makais sängyl ja sen pää ois siin reunalla roikkuen maatapäin vai kuvittelenko vaan ?
Sophie_Malik kirjoitti:Joo anteeks, oli pakko heittää tää vielä tänne uuteenki kessaan, jos joku haluu vielä ihaillaSophie_Malik kirjoitti:
kuulosti viisaalta mutta tein samaten.Joo kyllä se näyttää olevan toistepäin mutta komea on noinkivilqu kirjoitti:Käänsin koneen ja katoin et se on fiksumman näkönen toisinpäin, olet ehkä oikeassa:DNiall_Horan_lover kirjoitti:Komia onSophie_Malik kirjoitti:No ei tosiaan voikkaan ;Dmilitsii kirjoitti:Sophie_Malik kirjoitti:Joo anteeks, oli pakko heittää tää vielä tänne uuteenki kessaan, jos joku haluu vielä ihaillaSophie_Malik kirjoitti:
Voi elämää<3 Ihana Lou ))Louizz_tomlinzon kirjoitti:kuulosti viisaalta mutta tein samaten.Joo kyllä se näyttää olevan toistepäin mutta komea on noinkivilqu kirjoitti:Käänsin koneen ja katoin et se on fiksumman näkönen toisinpäin, olet ehkä oikeassa:DNiall_Horan_lover kirjoitti:Komia onSophie_Malik kirjoitti:No ei tosiaan voikkaan ;Dmilitsii kirjoitti:Sophie_Malik kirjoitti:Joo anteeks, oli pakko heittää tää vielä tänne uuteenki kessaan, jos joku haluu vielä ihaillaSophie_Malik kirjoitti:
Latasin tän koneelle ja käänsin toisinpäin.vaikka ekaks kyllä käänsin koneen.Mutta ei voi muuta sanoa ku että ihana
Se on ihana, oli miten päin vain<3Louizz_tomlinzon kirjoitti:kuulosti viisaalta mutta tein samaten.Joo kyllä se näyttää olevan toistepäin mutta komea on noinkivilqu kirjoitti:Käänsin koneen ja katoin et se on fiksumman näkönen toisinpäin, olet ehkä oikeassa:DNiall_Horan_lover kirjoitti:Komia onSophie_Malik kirjoitti:No ei tosiaan voikkaan ;Dmilitsii kirjoitti:Sophie_Malik kirjoitti:Joo anteeks, oli pakko heittää tää vielä tänne uuteenki kessaan, jos joku haluu vielä ihaillaSophie_Malik kirjoitti:
Latasin tän koneelle ja käänsin toisinpäin.vaikka ekaks kyllä käänsin koneen.Mutta ei voi muuta sanoa ku että ihana
mariaemmma kirjoitti:Äääää, ihanaa ku Loueh vastailee taas faneille Twitteris, tulee iha vanhat ajat mielee ): ♥
mariaemmma kirjoitti:Äääää, ihanaa ku Loueh vastailee taas faneille Twitteris, tulee iha vanhat ajat mielee ): ♥
Mua vaan aina harmittaa, kun en tuu huomatuks, mutta oon silti onnellinen niiden puolesta, jotka saa siltä twiitinmariaemmma kirjoitti:Äääää, ihanaa ku Loueh vastailee taas faneille Twitteris, tulee iha vanhat ajat mielee ):
Mä en ole koko twitterissä, mut silti onneittelut ja uskon et on tosi ihanaa:DSophie_Malik kirjoitti:Mua vaan aina harmittaa, kun en tuu huomatuks, mutta oon silti onnellinen niiden puolesta, jotka saa siltä twiitinmariaemmma kirjoitti:Äääää, ihanaa ku Loueh vastailee taas faneille Twitteris, tulee iha vanhat ajat mielee ):
Toi kuva! Siis se näyttää jotenkin surulliselta ni voisin mennä sille halaa sitä lujaa ja sanoo ei mitään hätäää! IHANA<3mariaemmma kirjoitti:
BOOM! you're pregnant
Haha! Ei munkaa kaverit ois ymmärtäny... Mulle tulee aina mieleen 1D ku tapahtuu tai nään jotain ihan hitusenki niihin liittyvää Näin esim kans kerran telkkarissa tyypllä superman paidan ja olin heti sillee hahaa! Ja huusin SUPERMAAAAN!!! En muista oliko porukat kotona...emmaLOVESnilla kirjoitti:tänää kouluss ku istuttii kavereiden kaa sellasil penkeil, nii meitä vastapäätä tuli istuu jotai 9-luokkalaisii poikii ja yhel niistä oli sellanen Superman-paita :DD hihittelin siin ku tuli heti mielee Louis (: kaverit kyseli et mikä mul on ja mä vaa et ihihihii ei mitää tuli vaa mielee yks juttu.. sit niide oli pakko koko aja olla sillee kerro ny D: en jaksanu alkaa selittää ku ei ne kumminkaa ois ymmärtäny.
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa