One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction: Up All Night #2

4 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1One Direction: Up All Night #2 Empty One Direction: Up All Night #2 Ti 28 Helmi 2012 - 10:10

militsii

militsii

nana kirjoitti:Aattelin nyt tehä tälle Up All Night -levylle oman keskustelun ku olis kiva kuulla mitä mieltä porukka on tosta poikien ensimmäisestä levystä? =)
Ite sain tänään sen limited yearbook editionin postissa ja en enää taida mitään muuta kuunnellakaan (ei sillä että youtubesta olisi viimeaikoina soinut jotain muuta) :D

Veikkaan että kaikki ovat kuitenkin kuunnelleet biisejä tubesta tai jostain muualta jos ei levyä vielä omista, niin kertokaapa mielipiteitä, mikä biisi kolahtaa eniten ja mikä vähiten? =)

http://dream-it-milla.blogspot.com

2One Direction: Up All Night #2 Empty Vs: One Direction: Up All Night #2 Ke 21 Maalis 2012 - 5:05

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun käsityön opettaja(se on tosi kiva)oli ostanu Up All Nightin sen veljentytölle synttärilahjaks.Ku se oli nähny sen levyn kaupas ja kuulemma aatellu että "aa One Direction,tää on se josta Essi aina puhuu" ja sit vaa ostanu sen levyn :D

3One Direction: Up All Night #2 Empty Vs: One Direction: Up All Night #2 Ke 21 Maalis 2012 - 5:11

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mun käsityön opettaja(se on tosi kiva)oli ostanu Up All Nightin sen veljentytölle synttärilahjaks.Ku se oli nähny sen levyn kaupas ja kuulemma aatellu että "aa One Direction,tää on se josta Essi aina puhuu" ja sit vaa ostanu sen levyn Very Happy
Just kiva ope! Mä en kauheest puhu koulussa 1D:stä ku kaikki AINA valittaa et älä jaksa, oo hiljaa! Ni meen sit kotiin ja puhun siskon kanssa ja sit tuun tänne ja puhun teijän kanssa ku noi tymät tuolla koulussa ei arvosta näin ihania jätkiä<3 (toisaalta ihan kiva olla ainoo:D)

4One Direction: Up All Night #2 Empty Vs: One Direction: Up All Night #2 Ke 21 Maalis 2012 - 5:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mun käsityön opettaja(se on tosi kiva)oli ostanu Up All Nightin sen veljentytölle synttärilahjaks.Ku se oli nähny sen levyn kaupas ja kuulemma aatellu että "aa One Direction,tää on se josta Essi aina puhuu" ja sit vaa ostanu sen levyn Very Happy
Just kiva ope! Mä en kauheest puhu koulussa 1D:stä ku kaikki AINA valittaa et älä jaksa, oo hiljaa! Ni meen sit kotiin ja puhun siskon kanssa ja sit tuun tänne ja puhun teijän kanssa ku noi tymät tuolla koulussa ei arvosta näin ihania jätkiä<3 (toisaalta ihan kiva olla ainoo:D)
Mä puhun JA LAULAN vaikka muut valittaaki ja mulla on 2 kaverii jotka kans tykkää 1D'stä vaikka ne ei oo yhtä kreisei siihe ku minä.Meil oli tänään matikassa sellasta aika laskemista ni vuorokausihan on d ni aina ku tuli vastaukseks 1 vuorokaus + jtn muuta ni kirjotin d'n isolla että siin lukis 1D (opettaja kyllä valitti ku d'n kuulemma matikassa kuuluu olla pieni)Sit kyselen kaikkee mun opettajan mielestä epäolennaista ku meillä oli sellane typerä sana arvoitus ja mun opettaja käski kysyy sellasii kysymyksii jotka paljastais miten on käyny joihi pystyy vastaa kyllä tai ei ni kysyin et "tykkääkö ne Maija ja Matti One Directionista"

Se sen veljentyttö oli kuulemma tykännny Up All Nightistä vaikka ennemmi ei ollu ollu kuullu ku WMYB.
Mutta en kyllä yhtää ihmettele!

5One Direction: Up All Night #2 Empty Vs: One Direction: Up All Night #2 To 22 Maalis 2012 - 4:40

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mun käsityön opettaja(se on tosi kiva)oli ostanu Up All Nightin sen veljentytölle synttärilahjaks.Ku se oli nähny sen levyn kaupas ja kuulemma aatellu että "aa One Direction,tää on se josta Essi aina puhuu" ja sit vaa ostanu sen levyn Very Happy
Just kiva ope! Mä en kauheest puhu koulussa 1D:stä ku kaikki AINA valittaa et älä jaksa, oo hiljaa! Ni meen sit kotiin ja puhun siskon kanssa ja sit tuun tänne ja puhun teijän kanssa ku noi tymät tuolla koulussa ei arvosta näin ihania jätkiä<3 (toisaalta ihan kiva olla ainoo:D)
Mä puhun JA LAULAN vaikka muut valittaaki ja mulla on 2 kaverii jotka kans tykkää 1D'stä vaikka ne ei oo yhtä kreisei siihe ku minä.Meil oli tänään matikassa sellasta aika laskemista ni vuorokausihan on d ni aina ku tuli vastaukseks 1 vuorokaus + jtn muuta ni kirjotin d'n isolla että siin lukis 1D (opettaja kyllä valitti ku d'n kuulemma matikassa kuuluu olla pieni)Sit kyselen kaikkee mun opettajan mielestä epäolennaista ku meillä oli sellane typerä sana arvoitus ja mun opettaja käski kysyy sellasii kysymyksii jotka paljastais miten on käyny joihi pystyy vastaa kyllä tai ei ni kysyin et "tykkääkö ne Maija ja Matti One Directionista"

Se sen veljentyttö oli kuulemma tykännny Up All Nightistä vaikka ennemmi ei ollu ollu kuullu ku WMYB.
Mutta en kyllä yhtää ihmettele!
Very Happy Melkeen kaikilla 1D faneilla on varmaan alkanu WMYB:stä (ainaki mulla) tai sit jos on katonnu sen x faktor vuoden ni sitte sieltä jo:D Vähä hyvä kysymys! Meillä kaikki on sillee et jaha 1D, TAAS! Ja mun mielipide on NO OFC 1D AINA!!

6One Direction: Up All Night #2 Empty Vs: One Direction: Up All Night #2 Ti 12 Kesä 2012 - 7:37

Vieraili


Vierailija

onko joku teistä tilannut sen up all night - dvdeen personalisoidun osuuden kanssa Englannista? Itte tilasin ja ihmettelen ku sitä personalisoitua osuutta ei o vielä missään näkyny ja on kumminki aika monta viikkoa jo menny dvdeen ilmestymisestä. Onko muilla tullut se? Dvd mulla tuli ihan normaalisti. ANTEEKSI jos meni ohi aiheen mut en tiä mist olisin kysyny.

7One Direction: Up All Night #2 Empty Vs: One Direction: Up All Night #2 Ti 12 Kesä 2012 - 8:36

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

JonnASu ite en oo tilannu mut oon twitteris lukenu monta valitusta kui sitä personalisoituu osuutta (?) ei oo ilmestyny vaikka dvd oliski tullu. voi olla että sitä ei oo ollu tarpeeks, nii että se ilmestyy sitte myöhemmi. toivottavasti saat sen pian (:

https://twitter.com/#!/penguiniam

8One Direction: Up All Night #2 Empty Vs: One Direction: Up All Night #2 Ti 12 Kesä 2012 - 9:35

vilqu

vilqu

JonnAsu millanen on personalisoitu versio? ku mulla nimittäin on ihan se dvd:) Tilasin kylläki cdon.comist..

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa