First topic message reminder :
Vol 2!
Vol 2!
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Äää nyt itkin uudestaa mut toi on nii totta ja iha sairaa ihana video <3militsii kirjoitti:Pakko viel linkittää tää video... Nyt kyllä itken entistä enemmän, mut toisaalta tää on nii ihana ja kuvaa ainaki mun tunteita tosi hyvin.
aivan i h a n a video ja kaikki niin totta ♥ tuli taas kyyneleet silmii ))':militsii kirjoitti:Pakko viel linkittää tää video... Nyt kyllä itken entistä enemmän, mut toisaalta tää on nii ihana ja kuvaa ainaki mun tunteita tosi hyvin. ♥
Siis toi on niin totta! Tuli kyyneleet, mutta kun tietää et Zayn on hyvissä käsissä poikien luona ni ei oo hätää. Mä oon niin tota mieltä ja kuvaa myös mun tunteita! We Love You Zayn, Really!<3militsii kirjoitti:Pakko viel linkittää tää video... Nyt kyllä itken entistä enemmän, mut toisaalta tää on nii ihana ja kuvaa ainaki mun tunteita tosi hyvin. ♥
tää on sillee nii ihana koska tässä kaikki ainakin mun kohdalla on niin tottamilitsii kirjoitti:Pakko viel linkittää tää video... Nyt kyllä itken entistä enemmän, mut toisaalta tää on nii ihana ja kuvaa ainaki mun tunteita tosi hyvin. ♥
Louizz_tomlinzon kirjoitti:tää on sillee nii ihana koska tässä kaikki ainakin mun kohdalla on niin tottamilitsii kirjoitti:Pakko viel linkittää tää video... Nyt kyllä itken entistä enemmän, mut toisaalta tää on nii ihana ja kuvaa ainaki mun tunteita tosi hyvin.
militsii kirjoitti:Pakko viel linkittää tää video... Nyt kyllä itken entistä enemmän, mut toisaalta tää on nii ihana ja kuvaa ainaki mun tunteita tosi hyvin. ♥
Sophie_Malik kirjoitti:
Aww babe ♥ I'm glad you are back!
Sophie_Malik kirjoitti:
Aww, ihana! :-)♥Sophie_Malik kirjoitti:
Siis tämä sulattaa mun sydämmen täysin! IHANA<3 Mä oon edelleen vaan niin ilonen et Zayn palas ja sen takia myös One Direction palas! I Love You Zayn!<3Sophie_Malik kirjoitti:
militsii kirjoitti:
Kuolin nauruu ku näin tän weit:issä :DDDD! Tosi osasyynä tähän on varmaan se et oon tosi väsynyt, mut silti, ihana :DD
Haha! Mitä ilmeitä!!nealoves1D kirjoitti:militsii kirjoitti:
Kuolin nauruu ku näin tän weit:issä :DDDD! Tosi osasyynä tähän on varmaan se et oon tosi väsynyt, mut silti, ihana :DD
Ähähähähä kuolen tälle xD mut vähä ihana
vilqu kirjoitti:Haha! Mitä ilmeitä!!nealoves1D kirjoitti:militsii kirjoitti:
Tän hetkistä vai, sitä vanhaa (joka siis oli se mopo kuva) Thanks! Musta se on aikas ihana... <3hymypeppuun kirjoitti:vilqu kirjoitti:Haha! Mitä ilmeitä!!nealoves1D kirjoitti:militsii kirjoitti:
Oi ihanat ! Ja Vilqu, pakko ylistää tota sun profiilikuvaa XD
Sophie_Malik kirjoitti:
Tää on jotenki niin koskettava, et tulee ihan kyyneleet silmiin ;3
Oi oi! Ihana! Zayn, yes you can sing!Sophie_Malik kirjoitti:
Tää on jotenki niin koskettava, et tulee ihan kyyneleet silmiin ;3
Ok Zayn, hyvin menee, mutta menköön:D IHANA ZAYN<3Zayn's my hero kirjoitti:
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa