Uusi aihe, edellisessä oli jo 100 viestiä (:
One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
lainasin tuolta vanhasta muttaZayn's my hero kirjoitti:
Voih! Nää kuvat Zaynesta ja kaikki how cute!! Ja toi kappale:D IHANAA!bO0m kirjoitti:Tän videon biisi kuvaa mun tunteita niin hyvin.. : (
bO0m kirjoitti:Tän videon biisi kuvaa mun tunteita niin hyvin.. : (
Millane tatuointi??? Oisko mahdollisesti kuvaa saatavilla:DStypayhoralikson kirjoitti:Zaynen uus tatska on aika ihana ja onha ne muutki :3 Zattoo haha. ja toi video apua! ♥
Joo, Zayn kyllä sulattaa sydämmen aina!<3militsii kirjoitti:ZaynGetInMyBedNow joo nyt kotona koneelle päästyäni löysin enemmän faktoja et juu
kattokaa ny.......
Joo, mä kans nyt viime aikoina ku on ollu tätä tatuointi keskustelua..bO0m kirjoitti:^kiitos sulle, oon miettinykkin että mitkä kaikki tatuoinnit sillä on (:
Wikipedian tieto: Zayn Jawaad MalikVeeranen kirjoitti:mä oon muute miettiny, ku zaynin toinen nimi ni miten se kirjotetaan? ku jossain lukee jotain ja jossai ihan toista D:
ja jossain taas lukee että se ois 'Javadd'vilqu kirjoitti:Wikipedian tieto: Zayn Jawaad MalikVeeranen kirjoitti:mä oon muute miettiny, ku zaynin toinen nimi ni miten se kirjotetaan? ku jossain lukee jotain ja jossai ihan toista D:
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa