First topic message reminder :
Uusi aihe, edellisessä oli jo 100 viestiä (:
Uusi aihe, edellisessä oli jo 100 viestiä (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Veeranen kirjoitti:
OONKS AINUT JONKA MIELEST NOI JUTUT TUOL SEN NISKAS NÄYTTÄIS ET SINNE OIS TEHTY TATUOINTI?
c:
_Blistex_ kirjoitti:Heei, se voi hyvinkin olla mahdollista (: Meinaa mitä mä oon tajunnu, ni ku tatuoinnin hankkii ni siin pidetään eka vähän aikaa tollasta, oonko oikeessa?
vilqu kirjoitti:Mut hei ku kattoo tota kuvaa missä sillä on noi teipit niskassa, ni ne teipit on kyllä vähän vika paikassa tohon uuteen tatuointiin verrattuna..?
Okei:D Hyvä minä!Sarqai kirjoitti:vilqu kirjoitti:Mut hei ku kattoo tota kuvaa missä sillä on noi teipit niskassa, ni ne teipit on kyllä vähän vika paikassa tohon uuteen tatuointiin verrattuna..?
Eineoo ku ne pitää sitä kangasta paikoillaan:) Ne on iha oikees paikas kyl
vilqu kirjoitti:Mut hei ku kattoo tota kuvaa missä sillä on noi teipit niskassa, ni ne teipit on kyllä vähän vika paikassa tohon uuteen tatuointiin verrattuna..?
Stypayhoralikson kirjoitti:kauhee olo ku Ellaki tollane kaunotar, kaikki tyttöystävät & -ehdokkaat on nii kauniita :c tuntee ittensä niiin perunaks..
bO0m kirjoitti:Stypayhoralikson kirjoitti:kauhee olo ku Ellaki tollane kaunotar, kaikki tyttöystävät & -ehdokkaat on nii kauniita :c tuntee ittensä niiin perunaks..
jep sanoppa muuta! (
emmaLOVESnilla kirjoitti:bO0m kirjoitti:Stypayhoralikson kirjoitti:kauhee olo ku Ellaki tollane kaunotar, kaikki tyttöystävät & -ehdokkaat on nii kauniita :c tuntee ittensä niiin perunaks..
jep sanoppa muuta! (
tiiän tunteen :d
vilqu kirjoitti:Samaa mieltä! Ja täytyy sanoa vaikka ei liity mitenkään aiheeseen et Veeranen, mä rakastan sun avaa! Se on ihana<3 Mistä sä sen teit?
Kiitti<3 I Love It! <3Veeranen kirjoitti:vilqu kirjoitti:Samaa mieltä! Ja täytyy sanoa vaikka ei liity mitenkään aiheeseen et Veeranen, mä rakastan sun avaa! Se on ihana<3 Mistä sä sen teit?
laitoin googleen one direction up all night photoshoot, ja sit sielt tuli sellanen sivu mis oli noi kuvii
Stypayhoralikson kirjoitti:
Ellan tumblr'ist, jotenki uskon tätä. juorulehethä on voinu keksii mitä lystää jotta sais lukijoita... ja ainaha julkkiksista keksitää kaikkee, vaikka sanois että olis vaan kavereit, nii silti joku voi kirjottaa 'tavattiin siellä ja siellä treffeillä! blaablaa' mutta jos nyt Zayn jotenkai vahvistais vaikka... :D
...mutta kuka on sitte 'you' jota Zayn on etenki ikävöinyt? APUA nyt olis siisti olla joku super-sherlock:DD
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa