One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Zayn Malik #2

+8
Peetu
hymypeppuun
nealoves1D
Sophie_Malik
Louizz_tomlinzon
Veeranen
vilqu
militsii
12 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

1Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Zayn Malik #2 La 25 Helmi 2012 - 8:25

militsii

militsii

First topic message reminder :

Vol 2!

http://dream-it-milla.blogspot.com

26Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Ke 29 Helmi 2012 - 10:55

vilqu

vilqu

Peetu kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:voimii zaynille Sad #staystrongzayn we love you ♥️
Mitä on tapahtunu??? Kertokaa! Itken jo vaikka et tiedä toi kuulostaa HIRVEELTÄ! Onko joku Zaynin läheinen kuollu, vai?

on ): x ja tän takii Zayn ei pysty/halua/jaksa osallistuu Amerikan kiertueen keikoille.
Oikeesti, kuka sen läheisistä? Voi ei Zayn! Mut ei 1D voi esiintyy ilman Zaynia! I Love You Zayn! Stay Strong!

Viimeinen muokkaaja, vilqu pvm Ke 29 Helmi 2012 - 11:00, muokattu 1 kertaa

27Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Ke 29 Helmi 2012 - 10:58

jonskauu

jonskauu

vilqu kirjoitti:
Peetu kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Mitä on tapahtunu??? Kertokaa! Itken jo vaikka et tiedä toi kuulostaa HIRVEELTÄ! Onko joku Zaynin läheinen kuollu, vai?

on ): x ja tän takii Zayn ei pysty/halua/jaksa osallistuu Amerikan kiertueen keikoille.
Oikeesti, kuka sen läheisistä? Voi ei Zayn! Mut ei 1D voi esiintyy ilam Zaynia! I Love You Zayn! Stay Strong!

voii Zayn ♥️ Sad

28Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Ke 29 Helmi 2012 - 11:03

vilqu

vilqu

jonskauu kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Peetu kirjoitti:
vilqu kirjoitti:

Oikeesti, kuka sen läheisistä? Voi ei Zayn! Mut ei 1D voi esiintyy ilman Zaynia! I Love You Zayn! Stay Strong!

voii Zayn ♥️ Sad
Kertokaa sit HETI tänne topaan ke joku saa lisätietoa, koska itse en oo twitterissä! I Love You Zayn! Stay Strong!

29Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Ke 29 Helmi 2012 - 11:21

nealoves1D

nealoves1D

Zaynin setä on siis kuollu Sad voimii zayn, we are here for you ♥️

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

30Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Ke 29 Helmi 2012 - 11:26

Veeranen

Veeranen

nealoves1D kirjoitti:Zaynin setä on siis kuollu Sad voimii zayn, we are here for you ♥️

voih :'c

31Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Ke 29 Helmi 2012 - 12:17

Vieraili

Vierailija

:-((( ♥

32Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Ke 29 Helmi 2012 - 12:45

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Voimii Zaynille ihan hirmuisesti Sad ♥️
Luin sen Harryn päivityksen twitteristä ja aloin itkemään ihan älyttömästi.

http://unfaithful-mind.blogspot.com

33Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Ke 29 Helmi 2012 - 12:55

nealoves1D

nealoves1D

Sophie_Malik kirjoitti:Voimii Zaynille ihan hirmuisesti Sad ♥️

Mulle soitti kaveri et ootko jo lukenu twitterin ja sitte mä menin heti lukee niit harryn twiittei samal ku mun kaveri luki ne mulle äänee ja sitte olin vähäaikaa joteki iha shokis, en itkeny, puhunu järkevii, ajatellu mitää. Hetke hakkas iha tyhjäl ja sitte pikkuhiljaa mä aloin sisästää tän koko homman ja aloin itkee Sad

34Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 To 1 Maalis 2012 - 6:55

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

^ sama. mä oli kans eilen eka jotenki shokis et mitä ihmettä on tapahtunu ? :oo sitte ku aloin pikkuhiljaa tajuta tuli kyyneleetki silmii ... )':

35Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 To 1 Maalis 2012 - 7:00

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
Sophie_Malik kirjoitti:Voimii Zaynille ihan hirmuisesti Sad ♥️

Mulle soitti kaveri et ootko jo lukenu twitterin ja sitte mä menin heti lukee niit harryn twiittei samal ku mun kaveri luki ne mulle äänee ja sitte olin vähäaikaa joteki iha shokis, en itkeny, puhunu järkevii, ajatellu mitää. Hetke hakkas iha tyhjäl ja sitte pikkuhiljaa mä aloin sisästää tän koko homman ja aloin itkee Sad
Mä olin ihan hiljaa luin sitä Harryn juttua uudelleen ja uudelleen tulin tänne jas sain lisää tietoa. Musta lähti puolet pois ja mä vaan tuijjotin koneen ruutua ja löi tyhjää. Tänään nyt sit ku tulin taas kattoo et kuka oli kuollu ni vähän helpotuin et se ei ollu Zaynin äiti tai joku sen siskoista. Mut oon siis niin järkyttynyt et ei tuu sanaa suusta! Mietin koko koulupäivän Zaynia ja olin ihan upsad:( Ku kerroin mun kaverille tästä ni se vaan totes jaa... Hän ei siis oo mikään 1D fani mut se jaa... oli mulle silleen camaan! Siis se on järkyttävää, et voi sanoo jaa... Mut ei mun kaverit tajuu. Mä sit rakastan ja tuen Zaynia niidenkin edestä<3 Voimia ja rakkutta!

36Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 To 1 Maalis 2012 - 7:36

Peetu

Peetu

argh mua ketuttaa ne 7000 "directioneria" jotka lopetti Zaynin seuraamisen Twitterissä eilisen takia. vois ihan oikeesti miettii mikä tässä on tärkeintä.

37Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 To 1 Maalis 2012 - 7:41

jonskauu

jonskauu

Peetu kirjoitti:argh mua ketuttaa ne 7000 "directioneria" jotka lopetti Zaynin seuraamisen Twitterissä eilisen takia. vois ihan oikeesti miettii mikä tässä on tärkeintä.

Tekis mieli käydä sanoo pari valittuu sanaa..

38Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 To 1 Maalis 2012 - 8:08

bewareofaino

bewareofaino

Peetu kirjoitti:argh mua ketuttaa ne 7000 "directioneria" jotka lopetti Zaynin seuraamisen Twitterissä eilisen takia. vois ihan oikeesti miettii mikä tässä on tärkeintä.
THIS. Tosi directioner ei tee tollasta. Todellakin olis muutama valittu sana niille.

39Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 To 1 Maalis 2012 - 9:19

Veeranen

Veeranen

bewareofaino kirjoitti:
THIS. Tosi directioner ei tee tollasta. Todellakin olis muutama valittu sana niille.

OIKEESTI `?O.O

40Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 To 1 Maalis 2012 - 9:36

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Sanos muuta!! Tekis mieli vähän takoa niiden kalloon asioiden tärkeysjärjestystä!

http://unfaithful-mind.blogspot.com

41Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 To 1 Maalis 2012 - 10:34

vilqu

vilqu

Miks?? Tyhmät!

42Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 To 1 Maalis 2012 - 10:36

nealoves1D

nealoves1D

muaki -.- muutenki noi directionatorit on nii ärsyttävii .. Ja sitäkää en tajuu mite joku voi mennä tälläsee surullisee aikaa jonnekki lentokentälle tai niide talon etee fangirling ku niil on tärkee perheenjäsen kuollu ! asdfghjklö Evil or Very Mad

43Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 To 1 Maalis 2012 - 10:36

vilqu

vilqu

Muuten oliko se nyt Zaynin setä vai pappa? Mun sisko sano et setä, mut puhuttiin chatissa jottenki kaa ja se joku (anteeksi, tämä jokuttelu mutta en nyt muista ketä siellä oli) sano et se ois ollu sen pappa?

44Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 To 1 Maalis 2012 - 10:37

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:

muaki -.- muutenki noi directionatorit on nii ärsyttävii .. Ja sitäkää en tajuu mite joku voi mennä tälläsee surullisee aikaa jonnekki lentokentälle tai niide talon etee fangirling ku niil on tärkee perheenjäsen kuollu ! asdfghjklö Evil or Very Mad
No niimpä! Tosi fani ajattelee! Ja nämä ei kyllä ajatellu!!

45Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 To 1 Maalis 2012 - 10:45

nealoves1D

nealoves1D

vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

ja tosi fanit osottaa vähä kunnioitusta ja antaa niille omaa tilaa !

46Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 To 1 Maalis 2012 - 10:48

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

Niimpä! Eikä ryntää hakee nimmaria ja halia ja iloista hymy kuvaa ku toinen on just menettäny sukulaisensa!

47Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 To 1 Maalis 2012 - 10:52

nealoves1D

nealoves1D

vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

Niimpä! Eikä ryntää hakee nimmaria ja halia ja iloista hymy kuvaa ku toinen on just menettäny sukulaisensa!

niimpä ! järki kätee everyone !

48Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 3 Maalis 2012 - 4:06

vilqu

vilqu

Luin joltai about kolmelta sivulta et se ois ollu Zaynin täti joka kuoli. Latoin Google hakuun jotain One Direction Zayn Malik after funeral.... Tai jotain...

49Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 3 Maalis 2012 - 4:10

nealoves1D

nealoves1D

mäki luin kai jostai et se ois ollu täti mut must Joji on miehen nimi ja kaikki twiitit oli et R.I.P.uncleJoji ni kai se oli setä
Zayn Malik #2 - Sivu 2 425314_187327714703370_128610770575065_222429_1725164530_n tos siis zayn hautajaisten jälkee (::

50Zayn Malik #2 - Sivu 2 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 3 Maalis 2012 - 4:18

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:mäki luin kai jostai et se ois ollu täti mut must Joji on miehen nimi ja kaikki twiitit oli et R.I.P.uncleJoji ni kai se oli setä
Zayn Malik #2 - Sivu 2 425314_187327714703370_128610770575065_222429_1725164530_n tos siis zayn hautajaisten jälkee (::
Voi Ihana! Lähti iso taakka harteilta! Zayn keep smileing! Täti vai setä?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Similar topics

-

» Zayn Malik
» Zayn Malik #3
» Zayn Malik #4

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa