First topic message reminder :
Vol 2!
Vol 2!
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Oikeesti, kuka sen läheisistä? Voi ei Zayn! Mut ei 1D voi esiintyy ilman Zaynia! I Love You Zayn! Stay Strong!Peetu kirjoitti:vilqu kirjoitti:Mitä on tapahtunu??? Kertokaa! Itken jo vaikka et tiedä toi kuulostaa HIRVEELTÄ! Onko joku Zaynin läheinen kuollu, vai?nealoves1D kirjoitti:voimii zaynille #staystrongzayn we love you
on ): x ja tän takii Zayn ei pysty/halua/jaksa osallistuu Amerikan kiertueen keikoille.
Viimeinen muokkaaja, vilqu pvm Ke 29 Helmi 2012 - 11:00, muokattu 1 kertaa
vilqu kirjoitti:Oikeesti, kuka sen läheisistä? Voi ei Zayn! Mut ei 1D voi esiintyy ilam Zaynia! I Love You Zayn! Stay Strong!Peetu kirjoitti:vilqu kirjoitti:Mitä on tapahtunu??? Kertokaa! Itken jo vaikka et tiedä toi kuulostaa HIRVEELTÄ! Onko joku Zaynin läheinen kuollu, vai?nealoves1D kirjoitti:voimii zaynille #staystrongzayn we love you
on ): x ja tän takii Zayn ei pysty/halua/jaksa osallistuu Amerikan kiertueen keikoille.
Kertokaa sit HETI tänne topaan ke joku saa lisätietoa, koska itse en oo twitterissä! I Love You Zayn! Stay Strong!jonskauu kirjoitti:vilqu kirjoitti:Oikeesti, kuka sen läheisistä? Voi ei Zayn! Mut ei 1D voi esiintyy ilman Zaynia! I Love You Zayn! Stay Strong!Peetu kirjoitti:vilqu kirjoitti:Mitä on tapahtunu??? Kertokaa! Itken jo vaikka et tiedä toi kuulostaa HIRVEELTÄ! Onko joku Zaynin läheinen kuollu, vai?nealoves1D kirjoitti:voimii zaynille #staystrongzayn we love you
voii Zayn
nealoves1D kirjoitti:Zaynin setä on siis kuollu voimii zayn, we are here for you
Sophie_Malik kirjoitti:Voimii Zaynille ihan hirmuisesti
Luin sen Harryn päivityksen twitteristä ja aloin itkemään ihan älyttömästi.
Mä olin ihan hiljaa luin sitä Harryn juttua uudelleen ja uudelleen tulin tänne jas sain lisää tietoa. Musta lähti puolet pois ja mä vaan tuijjotin koneen ruutua ja löi tyhjää. Tänään nyt sit ku tulin taas kattoo et kuka oli kuollu ni vähän helpotuin et se ei ollu Zaynin äiti tai joku sen siskoista. Mut oon siis niin järkyttynyt et ei tuu sanaa suusta! Mietin koko koulupäivän Zaynia ja olin ihan upsad:( Ku kerroin mun kaverille tästä ni se vaan totes jaa... Hän ei siis oo mikään 1D fani mut se jaa... oli mulle silleen camaan! Siis se on järkyttävää, et voi sanoo jaa... Mut ei mun kaverit tajuu. Mä sit rakastan ja tuen Zaynia niidenkin edestä<3 Voimia ja rakkutta!nealoves1D kirjoitti:Sophie_Malik kirjoitti:Voimii Zaynille ihan hirmuisesti
Luin sen Harryn päivityksen twitteristä ja aloin itkemään ihan älyttömästi.
Mulle soitti kaveri et ootko jo lukenu twitterin ja sitte mä menin heti lukee niit harryn twiittei samal ku mun kaveri luki ne mulle äänee ja sitte olin vähäaikaa joteki iha shokis, en itkeny, puhunu järkevii, ajatellu mitää. Hetke hakkas iha tyhjäl ja sitte pikkuhiljaa mä aloin sisästää tän koko homman ja aloin itkee
Peetu kirjoitti:argh mua ketuttaa ne 7000 "directioneria" jotka lopetti Zaynin seuraamisen Twitterissä eilisen takia. vois ihan oikeesti miettii mikä tässä on tärkeintä.
THIS. Tosi directioner ei tee tollasta. Todellakin olis muutama valittu sana niille.Peetu kirjoitti:argh mua ketuttaa ne 7000 "directioneria" jotka lopetti Zaynin seuraamisen Twitterissä eilisen takia. vois ihan oikeesti miettii mikä tässä on tärkeintä.
bewareofaino kirjoitti:THIS. Tosi directioner ei tee tollasta. Todellakin olis muutama valittu sana niille.Peetu kirjoitti:argh mua ketuttaa ne 7000 "directioneria" jotka lopetti Zaynin seuraamisen Twitterissä eilisen takia. vois ihan oikeesti miettii mikä tässä on tärkeintä.
Sanos muuta!! Tekis mieli vähän takoa niiden kalloon asioiden tärkeysjärjestystä!Peetu kirjoitti:argh mua ketuttaa ne 7000 "directioneria" jotka lopetti Zaynin seuraamisen Twitterissä eilisen takia. vois ihan oikeesti miettii mikä tässä on tärkeintä.
Miks?? Tyhmät!Peetu kirjoitti:argh mua ketuttaa ne 7000 "directioneria" jotka lopetti Zaynin seuraamisen Twitterissä eilisen takia. vois ihan oikeesti miettii mikä tässä on tärkeintä.
Peetu kirjoitti:argh mua ketuttaa ne 7000 "directioneria" jotka lopetti Zaynin seuraamisen Twitterissä eilisen takia. vois ihan oikeesti miettii mikä tässä on tärkeintä.
No niimpä! Tosi fani ajattelee! Ja nämä ei kyllä ajatellu!!nealoves1D kirjoitti:Peetu kirjoitti:argh mua ketuttaa ne 7000 "directioneria" jotka lopetti Zaynin seuraamisen Twitterissä eilisen takia. vois ihan oikeesti miettii mikä tässä on tärkeintä.
muaki -.- muutenki noi directionatorit on nii ärsyttävii .. Ja sitäkää en tajuu mite joku voi mennä tälläsee surullisee aikaa jonnekki lentokentälle tai niide talon etee fangirling ku niil on tärkee perheenjäsen kuollu ! asdfghjklö
vilqu kirjoitti:No niimpä! Tosi fani ajattelee! Ja nämä ei kyllä ajatellu!!nealoves1D kirjoitti:Peetu kirjoitti:argh mua ketuttaa ne 7000 "directioneria" jotka lopetti Zaynin seuraamisen Twitterissä eilisen takia. vois ihan oikeesti miettii mikä tässä on tärkeintä.
muaki -.- muutenki noi directionatorit on nii ärsyttävii .. Ja sitäkää en tajuu mite joku voi mennä tälläsee surullisee aikaa jonnekki lentokentälle tai niide talon etee fangirling ku niil on tärkee perheenjäsen kuollu ! asdfghjklö
Niimpä! Eikä ryntää hakee nimmaria ja halia ja iloista hymy kuvaa ku toinen on just menettäny sukulaisensa!nealoves1D kirjoitti:vilqu kirjoitti:No niimpä! Tosi fani ajattelee! Ja nämä ei kyllä ajatellu!!nealoves1D kirjoitti:Peetu kirjoitti:argh mua ketuttaa ne 7000 "directioneria" jotka lopetti Zaynin seuraamisen Twitterissä eilisen takia. vois ihan oikeesti miettii mikä tässä on tärkeintä.
ja tosi fanit osottaa vähä kunnioitusta ja antaa niille omaa tilaa !
vilqu kirjoitti:Niimpä! Eikä ryntää hakee nimmaria ja halia ja iloista hymy kuvaa ku toinen on just menettäny sukulaisensa!nealoves1D kirjoitti:vilqu kirjoitti:No niimpä! Tosi fani ajattelee! Ja nämä ei kyllä ajatellu!!nealoves1D kirjoitti:Peetu kirjoitti:argh mua ketuttaa ne 7000 "directioneria" jotka lopetti Zaynin seuraamisen Twitterissä eilisen takia. vois ihan oikeesti miettii mikä tässä on tärkeintä.
ja tosi fanit osottaa vähä kunnioitusta ja antaa niille omaa tilaa !
Voi Ihana! Lähti iso taakka harteilta! Zayn keep smileing! Täti vai setä?nealoves1D kirjoitti:mäki luin kai jostai et se ois ollu täti mut must Joji on miehen nimi ja kaikki twiitit oli et R.I.P.uncleJoji ni kai se oli setä
tos siis zayn hautajaisten jälkee (::
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa