One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

LEIKEKIRJA = Lisää tekijöitä tarvitaan !

+8
mariaemmma
emmaLOVESnilla
militsii
vilqu
bewareofaino
Veeranen
hennoaa
Niall_Horan_lover
12 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 6]

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Eli leikekirjaani on tullut paljon hauskoja juttuja mutta lisää tarvitaan !
Kaikkea mitä vain keksii kuten:


-Piirrustuksia,
-sarjakuvia,
-kuvia
-tekstejä
-vitsejä

Ja ihan mitä vain keksii.
Toivon että mahdollisimman moni tulee mukaan, että saadaan hauska kirja pojille luettavaksi ja jos kirjasta tulee oikeen kiva, niin uskon kyllä, että pojat noteeraavat sen tekijät ja tietenkin Suomen ! Wink
Pistetään Suomi Louis Tomlinsonin päähän oikealle paikalleen, eikä Itävallan viereen ;D
Ja osoite mihin voi noita taideteoksia lähettää oli : Finland1d@hotmail.com
siellä voi myös kysyä osoitettani, jos haluaa piirrustuksensa/tekeleensä aitona kirjaan

hennoaa

hennoaa

Äääh en millään saa aikaseks lähetettyy sulle mitään. Mä koitan todella ryhdistäytyy ja keksii jotain mahd pian!!!:-)

http://www.hennoaa.blogspot.com

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

hennoaa kirjoitti:Äääh en millään saa aikaseks lähetettyy sulle mitään. Mä koitan todella ryhdistäytyy ja keksii jotain mahd pian!!!:-)
Koittaa koittaa Wink Very Happy

Veeranen

Veeranen

Se tunne kun piirustustaidot on _todella_ surkeat etkä oo onnistunu missää D :

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Veeranen kirjoitti:Se tunne kun piirustustaidot on _todella_ surkeat etkä oo onnistunu missää D :
Ei se haittaa, vaikka piirrustus taidot ois surkeita Smile Itelläniki oli 7 kuvis ja piirrustustaidot jostain todella syvältä ja silti (yritin) taiteilla sinne leikekirjaan kuvan :DDD

bewareofaino

bewareofaino

hömhöm, sori, koitan ryhdistäytyy ja alkaa tekeen jotain ennen koeviikkoja ja muita!

Vieraili


Vierailija

heitän sulle spostii jotai juttui sit hiihtolomal ku ens viikko on aikalailla full of dance koska vanhat Smile

Veeranen

Veeranen

Niall_Horan_lover kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:Se tunne kun piirustustaidot on _todella_ surkeat etkä oo onnistunu missää D :
Ei se haittaa, vaikka piirrustus taidot ois surkeita Smile Itelläniki oli 7 kuvis ja piirrustustaidot jostain todella syvältä ja silti (yritin) taiteilla sinne leikekirjaan kuvan :DDD

joo : D en luovuta ennenku onnistun D:

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

lovelouis kirjoitti:heitän sulle spostii jotai juttui sit hiihtolomal ku ens viikko on aikalailla full of dance koska vanhat Smile
Ouuu Wink Onnee vanhoille, varo ettei varpaitas tallota ;D Noeivaa Razz
Ja käy hyvin jos lähetät hiihtolomall Smile

vilqu

vilqu

Mä lähetin sulle just tnää mun piirrustuksen spostiin, saitko sen? ja yritän vieläkin tehä jtn lisääSmile

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

vilqu kirjoitti:Mä lähetin sulle just tnää mun piirrustuksen spostiin, saitko sen? ja yritän vieläkin tehä jtn lisääSmile
Jos en vastaa viestiin mitään, niin yritä lähettää uudestaan koska silloin viesti ei oo tullu perille Smile

vilqu

vilqu

Niall_Horan_lover kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Mä lähetin sulle just tnää mun piirrustuksen spostiin, saitko sen? ja yritän vieläkin tehä jtn lisääSmile
Jos en vastaa viestiin mitään, niin yritä lähettää uudestaan koska silloin viesti ei oo tullu perille Smile
Jup, mut vastasit just ni oli nähtävästi tullut:)

militsii

militsii

Sori ku mäkää en oo lähettäny mitää! Oon vaa nii laiska etten meinaa koskaa jaksaa. Ku en osaa piirtää enkä mitää nii varmaa voisin tyylii ottaa pari kuvaa itestäni jonku lapun kaa, vaik se on aika tylsää ku kaikilla on sellasia... Mut en oo ainakaan toistaseks keksiny muuta, mut yritän viel miettii. Ja sen kuvan ottokin on hankalaa ku aina ku ehtisin nii on jo nii pimee että kuvista tulee kamalia. Mut yritän saada jotain aikaseks!!

http://dream-it-milla.blogspot.com

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

militsii kirjoitti:Sori ku mäkää en oo lähettäny mitää! Oon vaa nii laiska etten meinaa koskaa jaksaa. Ku en osaa piirtää enkä mitää nii varmaa voisin tyylii ottaa pari kuvaa itestäni jonku lapun kaa, vaik se on aika tylsää ku kaikilla on sellasia... Mut en oo ainakaan toistaseks keksiny muuta, mut yritän viel miettii. Ja sen kuvan ottokin on hankalaa ku aina ku ehtisin nii on jo nii pimee että kuvista tulee kamalia. Mut yritän saada jotain aikaseks!!
Kellään ei ole vielä ollut sellaista "kunnon tekstiä" lapuissaan, lähinnä jtn tyyliin "I♥️Y" tai sellaisii, eikä kuviakaan oo tullut mitenkään liian paljon. Smile Kaikki kuvat on tervettulleita Smile

Veeranen

Veeranen

huomenna jos yrittäis ottaa kuvia, sellasia ku jossai oli vinkkei et yrittää pukeutuu samaa tapaa ku pojat : D

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Onkos mitään tiettyä aikaa millon viimestään pitäis näitä leikekirjaan lähteviä juttuja lähettää ? (:

mariaemmma

mariaemmma

tuliks mun lähettämä kuva ? x

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

emmaLOVESnilla kirjoitti:Onkos mitään tiettyä aikaa millon viimestään pitäis näitä leikekirjaan lähteviä juttuja lähettää ? (:
Maaliskuun puolessa välissä, niin sitä ennen Smile

Insku

Insku

Lähetät(tekö) sen leikekirjan siis postilla pojille? Smile
Voitais varmaa huomenna ottaa kaverin kanssa pari kuvaa .. Very Happy

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

Vieraili


Vierailija

Voisin vaikka yrittääkn tehdä jotain Smile

Vieraili


Vierailija

kauan on aikaa ? ku en nytte voi ottaa niitä, ja huomennakaa en varmaa ehi, mut haluun osallistuu tähän Very Happy ja miten aiot saada tän pojille ?;o nii ja saaks se olla siis mitä vaa ? esim. kuva mis on joku juliste kädes tai sit vaa joku runon tapai tms. I love you Like a Star @ heaven ps. voiks lähettää monta juttuu ?:DDDd alien

Vieraili


Vierailija

ollaa tehty sitä meijän sivuu jo jonkuu verra mut oon unohtanu tulostaa zaynist kuvan aina ku oon mummol, ni tää ei oo oikee edistyny.. Very Happy mut pakotan itteni muistamaa sen kuvan! Very Happy

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

saniå kirjoitti:kauan on aikaa ? ku en nytte voi ottaa niitä, ja huomennakaa en varmaa ehi, mut haluun osallistuu tähän Very Happy ja miten aiot saada tän pojille ?;o nii ja saaks se olla siis mitä vaa ? esim. kuva mis on joku juliste kädes tai sit vaa joku runon tapai tms. I love you Like a Star @ heaven ps. voiks lähettää monta juttuu ?:DDDd alien
Aikaa on maaliskuun puoleenväliin. ja aijon saada tämän vietyä joko itse pojille ruotsiin, tai sitten lähetän fanipostilla Smile joo kaikki nuo ehdotuksesi ovat oikein hyviä ja tottakai voi lähettää niin monta juttua kuin jaksaa Smile

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

salliasd kirjoitti:ollaa tehty sitä meijän sivuu jo jonkuu verra mut oon unohtanu tulostaa zaynist kuvan aina ku oon mummol, ni tää ei oo oikee edistyny.. Very Happy mut pakotan itteni muistamaa sen kuvan! Very Happy
Okei :DDDD

Insku

Insku

Hei mihin osoitteeseen pojille oikein voi lähettää fanipostia? o:
Ihan silleen btw, ku en oo missää ite nähny moista osoitetta Very Happy

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 6]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa