One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

LEIKEKIRJA = Lisää tekijöitä tarvitaan ! 2

+7
vilqu
Veeranen
jonskauu
emmaLOVESnilla
bO0m
Niall_Horan_lover
militsii
11 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

militsii

militsii

Niall_Horan_lover kirjoitti:Eli leikekirjaani on tullut paljon hauskoja juttuja mutta lisää tarvitaan !
Kaikkea mitä vain keksii kuten:


-Piirrustuksia,
-sarjakuvia,
-kuvia
-tekstejä
-vitsejä

Ja ihan mitä vain keksii.
Toivon että mahdollisimman moni tulee mukaan, että saadaan hauska kirja pojille luettavaksi ja jos kirjasta tulee oikeen kiva, niin uskon kyllä, että pojat noteeraavat sen tekijät ja tietenkin Suomen ! ;)
Pistetään Suomi Louis Tomlinsonin päähän oikealle paikalleen, eikä Itävallan viereen ;D
Ja osoite mihin voi noita taideteoksia lähettää oli : Finland1d@hotmail.com
siellä voi myös kysyä osoitettani, jos haluaa piirrustuksensa/tekeleensä aitona kirjaan

Yrittäkää nyt pysyä vähän enemmän aiheessa. :D

Tässä linkki ensimmäiseen voliin, joka on nyt Vanhoissa Keskusteluissa.

http://dream-it-milla.blogspot.com

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

militsii kirjoitti:
Niall_Horan_lover kirjoitti:Eli leikekirjaani on tullut paljon hauskoja juttuja mutta lisää tarvitaan !
Kaikkea mitä vain keksii kuten:


-Piirrustuksia,
-sarjakuvia,
-kuvia
-tekstejä
-vitsejä

Ja ihan mitä vain keksii.
Toivon että mahdollisimman moni tulee mukaan, että saadaan hauska kirja pojille luettavaksi ja jos kirjasta tulee oikeen kiva, niin uskon kyllä, että pojat noteeraavat sen tekijät ja tietenkin Suomen ! Wink
Pistetään Suomi Louis Tomlinsonin päähän oikealle paikalleen, eikä Itävallan viereen ;D
Ja osoite mihin voi noita taideteoksia lähettää oli : Finland1d@hotmail.com
siellä voi myös kysyä osoitettani, jos haluaa piirrustuksensa/tekeleensä aitona kirjaan

Yrittäkää nyt pysyä vähän enemmän aiheessa. Very Happy

Tässä linkki ensimmäiseen voliin, joka on nyt Vanhoissa Keskusteluissa.
kyllä äiti Wink

bO0m

bO0m

niin mahtuuko kirjaan A4 kokonen piirrustus? (:

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

bO0m kirjoitti:niin mahtuuko kirjaan A4 kokonen piirrustus? (:
Mahtuu mahtuu Smile

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

mua ärsyttää ku en saa millään ny mitään tehtyy tonne leikekirjaan D: argh, pitää ryhdistäytyä...

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

emmaLOVESnilla kirjoitti:mua ärsyttää ku en saa millään ny mitään tehtyy tonne leikekirjaan D: argh, pitää ryhdistäytyä...
Herranen aika ! Ryhdistäydy nainen ! Surprised

jonskauu

jonskauu

Mulla on jo ihan älyttömän hyvä idea tai oikeestaan parikin mitä aion toteuttaa, mut harmi kun mulla ei oo ollu _yhtään_ ylimäärästä aikaa tai ylipäätää aikaa panostaa tähän :-(

Onneks ens viikolla on loma ja lupaan täyttää tota sähköpostia mun tekeleillä! =)

Veeranen

Veeranen

mul on ideoita paljon.. mut mä en osaa tai pysty toteuttaa kaikkia Very Happy:D:

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

jonskauu kirjoitti:Mulla on jo ihan älyttömän hyvä idea tai oikeestaan parikin mitä aion toteuttaa, mut harmi kun mulla ei oo ollu _yhtään_ ylimäärästä aikaa tai ylipäätää aikaa panostaa tähän :-(

Onneks ens viikolla on loma ja lupaan täyttää tota sähköpostia mun tekeleillä! =)
That sounds good Very Happy

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Veeranen kirjoitti:mul on ideoita paljon.. mut mä en osaa tai pysty toteuttaa kaikkia Very Happy:D:
Sä voit lähettää mulle ihan niitä ideoitaki ni voin toteuttaa niitä (jos pystyn) tai sit pistää jonkun toisen toteuttamaan (Kjäh kjäh Very Happy )

bO0m

bO0m

Mul on semmonen ihan ok idea, toivottavasti toteutuskin onnistuis... (; Pitää alottaa tekeminen huomenna! (: Kumpa kirjan lopputuloksena ois hieno kokonaisuus!

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

bO0m kirjoitti:Mul on semmonen ihan ok idea, toivottavasti toteutuskin onnistuis... (; Pitää alottaa tekeminen huomenna! (: Kumpa kirjan lopputuloksena ois hieno kokonaisuus!
Lets hope so Smile
kylmä uskon, vaikka itse sanonkin (ja voin paljon paremmin )

jonskauu

jonskauu

Hei muutes, sittenku se leikekirja on valmis, niin oisko siitä mahdollista saada jotain kuvia tms. että me nähtäis minkä näkönen se on? =)

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

jonskauu kirjoitti:Hei muutes, sittenku se leikekirja on valmis, niin oisko siitä mahdollista saada jotain kuvia tms. että me nähtäis minkä näkönen se on? =)
Juu ajattelin pyytää että ""One direction Finland" in fanisivujen pitäjä pistäisi kirjasta kuvia facebookkiin tai sitten pistän kuvia tänne Smile

bO0m

bO0m

jonskauu kirjoitti:Hei muutes, sittenku se leikekirja on valmis, niin oisko siitä mahdollista saada jotain kuvia tms. että me nähtäis minkä näkönen se on? =)

joo mäki haluaisin kuvia!! (:

bO0m

bO0m

Niall_Horan_lover kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Hei muutes, sittenku se leikekirja on valmis, niin oisko siitä mahdollista saada jotain kuvia tms. että me nähtäis minkä näkönen se on? =)
Juu ajattelin pyytää että ""One direction Finland" in fanisivujen pitäjä pistäisi kirjasta kuvia facebookkiin tai sitten pistän kuvia tänne Smile
joo! (:

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:
Niall_Horan_lover kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Hei muutes, sittenku se leikekirja on valmis, niin oisko siitä mahdollista saada jotain kuvia tms. että me nähtäis minkä näkönen se on? =)
Juu ajattelin pyytää että ""One direction Finland" in fanisivujen pitäjä pistäisi kirjasta kuvia facebookkiin tai sitten pistän kuvia tänne Smile
joo! (:
Tänne mielummin tai ainaski tänne, koska mä en oo facessa ja haluisin nähä kuvii:D

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

vilqu kirjoitti:
bO0m kirjoitti:
Niall_Horan_lover kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Hei muutes, sittenku se leikekirja on valmis, niin oisko siitä mahdollista saada jotain kuvia tms. että me nähtäis minkä näkönen se on? =)
Juu ajattelin pyytää että ""One direction Finland" in fanisivujen pitäjä pistäisi kirjasta kuvia facebookkiin tai sitten pistän kuvia tänne Smile
joo! (:
Tänne mielummin tai ainaski tänne, koska mä en oo facessa ja haluisin nähä kuvii:D
Kylmä ainaki tänne pistän kuvia siit Smile

vilqu

vilqu

Niall_Horan_lover kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
bO0m kirjoitti:
Niall_Horan_lover kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Hei muutes, sittenku se leikekirja on valmis, niin oisko siitä mahdollista saada jotain kuvia tms. että me nähtäis minkä näkönen se on? =)
Juu ajattelin pyytää että ""One direction Finland" in fanisivujen pitäjä pistäisi kirjasta kuvia facebookkiin tai sitten pistän kuvia tänne Smile
joo! (:
Tänne mielummin tai ainaski tänne, koska mä en oo facessa ja haluisin nähä kuvii:D
Kylmä ainaki tänne pistän kuvia siit Smile
No hyvä! ja kiitos jo tässä vaiheessa:D

nealoves1D

nealoves1D

mäki koitan saada viel jotai uutta väsäiltyy jos saan jonku toteuttamiskelposen idean Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

vilqu

vilqu

Mulla on vielä pari kuvaa jotka lähetän vielä tällä viikolla:D

nealoves1D

nealoves1D

hei voisko toho kirjaa laittaa sellasen teksin mis kertoo et mikä on parasta directionerina olemises ja tietty pojissa itessää ?

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Insku

Insku

Mie piirsin eilen kuva, ja tota, äiti skannas sen töissä, mut siitä tulikin mustavalkonen... Mut koitan viel skannata kotona Very Happy

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

Insku

Insku

nealoves1D kirjoitti:hei voisko toho kirjaa laittaa sellasen teksin mis kertoo et mikä on parasta directionerina olemises ja tietty pojissa itessää ?

Mullaki on toi kyssä. Mut eiks jos oli sillee vaa yhelle terveidet, nii tääl forkalla oli niille omat, mut minne yleiset terveiset? (:

»chattiin väki Wink

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

nealoves1D

nealoves1D

Insku kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:hei voisko toho kirjaa laittaa sellasen teksin mis kertoo et mikä on parasta directionerina olemises ja tietty pojissa itessää ?

Mullaki on toi kyssä. Mut eiks jos oli sillee vaa yhelle terveidet, nii tääl forkalla oli niille omat, mut minne yleiset terveiset? (:

»chattiin väki Wink

nii sitä mäki mietin :Very Happy

&& tulosollaa Wink

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa