One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

LEIKEKIRJA = Lisää tekijöitä tarvitaan ! 3

3 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

Peetu

Peetu

uusi, edellisessä 100. (:

One_Direction kirjoitti: Eli kauanko voi vielä lähettää kuvia ku aattelin tehä itte koneella kuvan niistä ku teen semmotteita jänniä ni aattelin kokeilla semmosta tehä ja lähettää :D

samaa vähän ittekki kyselisin, koska mulla ois toi yks kuva lähettämistä vaille valmis (:

Vieraili


Vierailija

Ois kiva kyl tietää ku aattelin tehä sen tänää jos ehdin ja ois kiva jos pääsis mukaan leikekirjaan

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Juu vielä pääsee leikekirjaan, koska pojat nyt ovat kiikun kaakun että koska tulevat Ruotsiin, mutta luultaasti menee lähettämisen puolelle tuo loistava luomus, eli vielä voi lähettäää viestejä ja kuvi :DDD

Vieraili


Vierailija

Ok onko mahdollista että vie viikon päästä voi laittaa kun mulla on ny nii paljo jalkapallo juttui et en oo ehtiny tekee sitä

vilqu

vilqu

Mietinkin että voisinko lähettää vielä yhen kuvan.. Jos vaan on aikaa kaikkien tuhannen kokeeni lomassa niin laitan tulemaan:D

Vieraili


Vierailija

Nii siis mahtuuko siihe leikekirjaan viel jotain terveisiä mitä voi lähettää ? Smile
ja osaatko yhtään sanoa koska se saatais valmiiks Smile ?
ja tuleeks sitte sinne 1d finland facebook sivuille siitä leikekirjasta joku kuva ? (: ja sorii ku kirjotin nyt tänne ku en oikee tienny mihi ois pitäny kirjottaa ni kirjotin nyt tähän Very Happy

Vieraili


Vierailija

Sori kun olen tämmöinen joka-paikan-sählääjä-joka-ei-tiedä-mistään-mitään mutta vieläkö leikekirjaan mahtuu juttuja ja millaisia?
Ja keille kaikille pojille voi vielä lähettää omia terveisiä?Smile

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa