One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutustopa #18

+12
Mileaz
nealoves1D
Evee
Louizz_tomlinzon
suvilovesniall
jonskauu
bewareofaino
Sarqai
vilqu
jAsbee
Stypayhoralikson
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 9]

1Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Hehkutustopa #18 Ma 24 Joulu 2012 - 11:33

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

jatkuu tänne! (:


176Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 14 Maalis 2013 - 13:10

_Blistex_

_Blistex_

Sanni, good for you c:

Eipä mulla hirveesti mitää hehkutettavaa tällä hetkellä oo muutaku että huomen on perjantai ja sit alkaa viikonloppu ♥ Aattelin ottaa sen rennosti, nukun kunnolla kun nyt on ollu tosi uupunu olo, käyn lenkillä kun on ollu nii aurinkoisii päivii ja kattelen leffoja (:

177Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 15 Maalis 2013 - 4:22

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sain arviot mun tässä jaksossa tähän mennessä tehdyistä kuviksen töistä:
Naisen sivuprofiili - 9,5
Miehen sivuprofiili - 10
Nainen edestä päin - 9,5
Mies edestä päin - 9,5
Naisen puoliprofiili, mallista - 10

Oon tyytyväinen :)



Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm Pe 15 Maalis 2013 - 7:48, muokattu 1 kertaa

178Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 15 Maalis 2013 - 6:39

Veeranen

Veeranen

^^ ohmy, oon kateellinen niille jotka on hyvii kuvikses Very Happy mun töist tulee aina nii lagisii et huh.

179Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 15 Maalis 2013 - 9:25

bO0m

bO0m

Essi chuul! Toi kuulostaa ihan sairaan siistiltä me ei vaan ikinä tehä kuviksessa mitää tommost :(

Nyt pientä hehkutusta; tänään oli niiiin hyvä päivä! ♥
Koulussa meni hyvin, koulun jälkeen kaupunkiin kaverin kanssa ostettiin hiusväri mulle (; Sit yks -98 jätkä tuli meidän kanssa pyöriin siihe ja oli hauskaa :DD Näin myös yhen jätkän mun riparilta jota näkee aika usein kaupungissa. Meillä ei oo kauheesti yhteisiä asioita joista puhua joten yleensä en ite oo kauheen intona menossa puhuun sille, mut se tulee aina mun luo, pelästyttää mut jos en oo huomannu sitä ja kyselee kuulumiset jne. ♥ (: Tää jätkä on siis todella feimi ja vaikka se ois keiden sen siistejen kavereiden kanssa niin se ei ikinä välitä vaan tulee jutteleen mulle c: Se on ihana ♥
Sit mentiin sille -98 jätkälle, sillä on 2 sulosta koiraa ja hyvännäkönen veli ((;; joskin vähän liian vanha meille xDD Mutta siis oli kivaa (: Sitte mentii meille ja kaveri värjäs mun hiukset onnistuneesti vaik nää näytti eka iha bruneilta :DD
Oli parasta olla pitkästä aikaa kavereiden kanssa kun oon niin hikkenä panostanu kouluun (;

180Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 15 Maalis 2013 - 12:26

bewareofaino

bewareofaino

^vau essi noi numerot Very Happy happy for you!

181Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 15 Maalis 2013 - 13:03

vilqu

vilqu

OMG teijän elämät hymyilee!! Good for you Sisters ♥️

Olin tänää siell terkkarillaja se oli tosi mukava ja kiva!! Mietin sitä ihan liikaa ihan turhaa.. Juteltii aikas lailla kaiken laisesta ja mainitsin mm mun perhe ongelmasta ku noi vanhemmat riitelee.. pitäs nyt vaa kasata itteni ja jutella ekaks vaiks mun siskon kans tästä Smile

Sit oon kans täs viime päivinä jutellu aika pall kikis yhen tyypin kans johon tutustuin pari vuot sitte mut ei olla taas oltu missää tekemisissä.. lupasin nähä sitä joku päivä ja ootan sitä päivää oikeesti koska ois kiva saada siit taas parempi kaveri, tai en mä tie parempi ku ei me koskaa olla oltu oikeestaa yhtää millasiikaan kavereita, tutustuttii sillo joskus vaa ja sit se jäi siihe Smile jaa tää tyyppi on kans Directioner!!

And ITS FRIDAY AND RED NOSE DAY!! ♥️♥️

182Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 16 Maalis 2013 - 8:21

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Kiitti kaikille

Mä tosin oon käyny tääl viime aikoina vähä laiskasti mut mul on kolmet( viikos 2x 90min showtanssia ja tunti zumbaa) harkat viikossa ja sit toi koulu siihe päälle et nii :D
Tänään me oltiin Seinäjoella Sun Lahti yhteisharkoissa mahtavan porukan kans ♥ oltii siis Seinäjoella koko päivä ja oli tosi hauskaa
Ekal tauolla juostiin äkkiä subiin syömään ja sit törmättiin siellä meiä tuttuihin jätkiin :D tai no ei ne mun hyvii tuttuja ollu mut tiiän mil luokal ne on ja samas koulus. Vähä outoo et Seinäjoen torikeskukses on täältä 50 km päästä kotosi olevii poikii
Ja nyt menee vielä oudommaks :
Sit vähä illemmalla(no ei se kyl kauheen ilta ollu, kello oli ehk jtn 16) pyörin ja sekoilin torikeskuksessa yksi ku kaverit oli jo lähteny ja mä ootin siel kyytiä ni törmäsin siellä Eveliinaan siis tän forkan Eveliinaan :D oli kyl tosi outoa ja menin kyl iteki ihan lukkoon siinä, mut hauska tilanne joka tapauksessa. Ja oli kiva nähä joku täält iha f2f :DD

Huominen mulla menee ihan pakkaillessa ku me lähetään tosin keskiviikkona(20 pvä) sellaselle pienimuotoselle itämeren risteilylle ja tullaan sieltä ens lauantain. Maanantai ja tiistai mul menee harkkoihi, läksyihi ym. Mut tuun kyl tääl viel käymää ennen sitä

183Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 16 Maalis 2013 - 9:33

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Heidi ei vitsi, mä en oo viel ees miettiny et kenet tahtoisin pariks (ainoastaa niit joita en huolis... :-D) mutta näköjää alkaa paniikki iskee koska mä todellaki tahon tanssii ne :-(
Essi tuutko pliis tekee mulle seuraavan kuviskurssin? :-D mut tosi hyvät numerot sait! ja toi oli varmaan oudoin hetki mun elämässä tähän mennessä! mä kelasin että mut sekotetaa johonki toisee, haha! ja mun kaveri luuli sua 18-vuotiaaks! :-D ja piä hauskaa risteilyllä tällei etukätee jo toivottaessa :-)

heipsun taas kaikki liian pitkästä aikaa! kaikki on onnistunu täysin, mulla oli eilen ihan älyttömän hyvä päivä, mä pääsin siitä kemian uusinnasta läpi saaden 7 kurssista, Ranskaan lähtö alkaa lähestymään, ehotin ite että mentäis thaimaalaiseen tänää (iso saavutus koska oon nirso enkä uskalla maistaa mitää uutta) ja oon ostanu eilisen ja tän päivän aikana tosi kivoja vaatteita! äiti ja isäpuoli on saanu sen meiän entisen talon myytyä, nii lähetää ehkä ens syksynä jonnekki lämpimään. oon kuulemma kaiken lisäks laihtunu, näytän jotenki erilaiselta ja säihkyn jollai iha uudella tavalla? :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

184Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 16 Maalis 2013 - 9:37

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Eveliina; haha nii munki Very Happy mä aattelin eka et jos tuun kysyy sulta ooks Eveliina ni nolaan itteni iha täysin josset ookkaan, mut sit mä aattelin et iha sma, josset se oo sinä ni ei se sit mua tunne vaikka nolaisinki itteni Very Happy totally worth of it !

185Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 16 Maalis 2013 - 9:42

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Essi damnn girl onneks tulit! :-D meiä pitää sopii joku toinen tapaaminen joskus uusiks ja olla tarkotuksella awkwardei :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

186Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 16 Maalis 2013 - 12:16

Sarqai



OMFG MÄ OON YLPEE:OOO

Mähän oon tunnetusti nii kiltti ja enkeli ja fiksu ja hyvä koulussa not.. mut omg mun ka o 8.2 hemmetin ylpee:o
Ei mulla muuta mua väsyttää et vois mennä nukkumaan ilmotin vaan et oon elossa:P

187Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 16 Maalis 2013 - 19:47

Insku

Insku

sara haha Very Happy aika hyvin

Tänään komfirmaatio !!!

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

188Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Su 17 Maalis 2013 - 1:17

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Eveliina; joo katotaan joskus joku päivä et nähään oikeen tarkotuksella jossai Smile

189Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Su 17 Maalis 2013 - 2:03

vilqu

vilqu

Eilen olin mun parhaiden kavereiden mm saran kans ja meill oli loppujen lopuks tosi hauskaa paistetii mm lettuja ja säädettii Smile oli kiva ku ei olla oltu pitkäää aikaa neljästää kaikki koollaa Very Happy

Sitte tänään oon leiponu sämpylöitä siskon synttäreille joita niitäkin siis juhlitaa tänää Smile vieraat tulee joskus 3.. ja mä oon sit syömässä meen treeneihin ja tuun taas syömää, et osaan livistää näist bileist aika mahtavasti treenien avulla mut onneks ne on tänä sunnuntai poikkeuksellusesti aikasemmi Smile taino en mä ny tie oisko se niin hirveet vaiks ei "aikustenkutsuilla" koskaa oikee mitää tekekemist oo ku ei meill ees tuu ketää mun ikäne.. Smile

Jaja Inka, tsemppiä ja onnea!! Very Happy

190Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Su 17 Maalis 2013 - 3:35

Insku

Insku

IIIIIIIIIIIIIK NAIMALUPAAAAAAA<3
sain vanhemmilta mopokortin ja mopon !!! omfg

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

191Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Su 17 Maalis 2013 - 5:14

_Blistex_

_Blistex_

Sara, heei, hiukan hyvä keskiarvo! (: Mun oma ka on 7.2, joka häiritsee mua iha sairaast :0
Inka, cool! c: Mein isä lupas ostaa mulle skootterin jos/kun saan mopokortin 8) Itseasias alotan ihan pian sen mopokoulun et toivottavast sen kortin saisin jossain vaihees :DD

Menin eilen äidin kaa syömään yhteen pizzeriaan ja siin ku tilattiin ni huomasin et siel oli yks tosi nuori ja söpö työntekijä, joka teki niit pizzoi siel c: Sitku se toi meille ruuan ni se oli niin ystävällisen ja katto suoraan silmiin, awws ♥ tarvii men taas pian sinne syömään ;DD

192Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Su 17 Maalis 2013 - 7:06

bO0m

bO0m

Hanna aa ihanaa<3 se on niin jees jos jossain on hyvännäköstä henkilökuntaa ((;
Ja paaljon onnee inskulle!!<3
Pitää tulla myöhemmi viestittään enemmä ku kaveri soitti just ja pitää mennä ;D

193Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 19 Maalis 2013 - 6:04

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

I fucking love my life. On ollu aika mahtava päivä ja huomenna lähetää sille risteilylle ♥

194Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 19 Maalis 2013 - 6:28

jonskauu

jonskauu

Tasan 2 kuukautta ja meikän suunta on Dubai!! Miettikää et kahen kuukauden eli 8 viikon päästä on jo toukokuu :-D aika menee iha hemmetin nopeesti.

Mut ei se mitää, kesä tulee kohta ja elämä on ihanaa.

195Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 19 Maalis 2013 - 7:00

bO0m

bO0m

WOW. Äsken tapahtu just jotain uskomatonta näin maailman kauneimman/komeimman ihmisen mitä oon ikinä nähny.

Selitetääs kunnolla. Olin bussissa mun kaverin kanssa istuttiin ihan turpakii koska molempia masensi ja väsytti. Katon normisti ulos ja nään et ulkona seisoo joku jätkä, jolla on mustanahkatakki ja siniset farkut ja sit huomasin et sillä roikkuu henkselit housuissa>yleensä ne on aina tyylitietosia ja pukeutuu hyvin joilla on henkselit. Tuijotin sit sen selkää kun bussi eteni sitä kohti ja sit kun bussi oli sen kohalla niin se käänty suoraan bussiin päin (oli ylittämässä tien). Se oli jotain niin täydellistä sitä ei vaan pysty sanoin kuvaileen. Sillä oli valkonen paita sen takin alla ja aika vaaleet hiukset. Mun leukaloksahti auki ja käännyin kattoon mun kaveria (kuulemma) typerä ilme naamalla :DD Hauskaa oli se et sekin oli nähny sen ja katto mua ihan samalla ilmeellä samaan aikaan! Sit revettiin nauraan ihan täysiä eikä meinattu saada henkee. Koko loppumatka puhuttiin vaan kaikkee siitä tyypistä, enää ei väsyttäny ollenkaa ja tuntu siltä et ois voinu juosta maratonin. En pysty selittään sitä fiilistä, mut tiedätte jos ootte nähny selvästi yliluonnollisen upean näkösen ihmisen.

En oikeesti tienny et tollasta voi tapahtua, tai että tollasta ihmistä voi olla joka salpaa hengityksen pelkällä ulkonäöllä! :DDD

196Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 23 Maalis 2013 - 8:41

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oli mahtava reissu. Eipä siitä sen enempää, ku en jaksa selitttää nii pitkästi :)

197Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Su 24 Maalis 2013 - 2:31

bewareofaino

bewareofaino

Ei kokeita ens viikolla hallelujah! paitti pitäs kyllä lukee siihen taloustietokilpailuun joka on meijän koulussa pakollinen SmileSmileSmileSmile::::Smile tooosi kiva

mut oon nyt alkanu miettiin mitä soittas/laulas musalinjan pääsykokeessa ja jotenkin oon nyt vaan niin innostunu tosta lukioon menemisestäVery Happy oon niin valmis vaan alottaan alusta ja jos/kun/toivottavasti sit pääsen sinne musalinjalle nii meil tulee oleen siä kyl huippuporukkaa ja tulee melko varmasti huikeet kolme vuotta. ja sit kans sitä opiskelua jossain välissä lol Very Happy mut jeeje aurinkoine fiilis ja virpojat on ihania<3

198Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 25 Maalis 2013 - 7:10

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Palautin tänään mun uskonnon portfolion. oli suuri työ, mutta oon ylpee et sain sen kunnialla tehtyä.
Sit yks kaveripoika ollu tänään erityisen mukava Very Happy lol meiän jutut
Sit ihastuksen kaa on jo jonkin aikaa ollu hiljaiseloa ja tänään sit se oli taas vaihteeks jotenki niin ihana ku se aina vaa joka vaiheessa vilkuili ja se oli menos viereiseen luokkaan ni ison(no ison ja ison mut oli siin nyt semmone reilu 30 ihmistä(mun luokka ja sen luokka)) väkijoukon keskeltäki se huomas mut ja sit se jäi siihe oven suuhu kattoo mua vaikka sen takana oli viel paljo porukkaa ja sit se vilkutti mulle. meiän opettajat oli vähä sillee ok ok mutta nii Very Happy
Sit sain enkun kirjotelmasta luokan parhaan Laughing ku siin piti kertoo kodistansa ja millasen kodin ja perheen ja työpaikan ym. haluaa tulevaisuudessa. mä siin lopus sit pohdin enkuks et on outoa kuinka jotkut pikkulapset voivat olla jo ihan varmoja mitä haluavat tulevaisuudessa(vaikka tietenkin mieli muuttuu joka välis)ja etten ikinä oo ite osannu sanoo mitää tollasta. ni sit se opettaja oli laittanu siihe kommentiks "but it's great that you've got dreams and ambitious"(tai en muista nyt oliks se ihan noi sanatarkalleen mutta silti). no olinha mä tosin laittanu siihe kaikenlaista mikä olis kivaa tulevaisuudessa Very Happy
Ja huomenna kuulemma tanssii liikas(ei siis mtn paritanssii vaa kuulemma jtn showtanssin tapasta) Smile
En kehtaa ees laskea kui monta kertaa mulla esiinty sana "sit" taas vaihteeks tässä viestissä Very Happy

199Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 26 Maalis 2013 - 11:13

_Blistex_

_Blistex_

^^sä olit mun laskujen mukaan käyttäny 8 kertaa "sit" sanaa + ton viimisen lauseen "sit". :DD Joomoi, mulla on tylsää joten laskin noi :'D

200Hehkutustopa #18 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 27 Maalis 2013 - 7:08

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^ haha aika tyypillistä mulle.. xd

mun luokka on aivan ihana
sit sain äsken tehtyä pari aika onnistunutta coveria (little things, nothing like us ja irresistible) :) latasin ne youtubeen piilotetuiks, voin laittaa yv'llä linkkejä jollekki jos sit enää kehtaan jos joku haluu

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Similar topics

-

» Hehkutustopa #16

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa